Δημοσιεύτηκε: 12 Σεπ 2012, 16:37
Off topic:
χαχαχαχαχαχχαχαχαχα! @mangelasakis εχω πέσει κατω απο τα γέλια!
χαχαχαχαχαχχαχαχαχα! @mangelasakis εχω πέσει κατω απο τα γέλια!
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/