Δημοσιεύτηκε: 23 Σεπ 2012, 22:22
από sotos21
έγραψε:Μήπως ξέρετε που πήγαν οι εφαρμογές εκκίνησης;

Απαντώ μόνος μου λοιπόν, ότι έφυγαν από το γρανάζι και βρίσκονται ανοίγοντας το dash και γράφοντας στα ελληνικά "εκκίνηση"
Μια παρατήρηση είναι πως γράφοντας startup ή start δεν τα εμφάνιζε.