Δημοσιεύτηκε: 13 Φεβ 2013, 09:40
από madvinegar
H 12.04.2 ειναι η 12.04 με τις τελευταιες ενημερωσεις. Το κανουν αυτο για αυτους που βαζουν τωρα την 12.04 για να μην χρειαζεται να κατεβασουν με το καλημερα 1gb σε ενημερωσεις. Θέτουν δλδ ενα "save-point".
Δεν θα δεις κατι διαφορετικό. Ειναι απλά σαν να έκανες τις τελευταιες ενημερωσεις σου.