Δημοσιεύτηκε: 07 Μαρ 2013, 11:41
από simosx
dgtfeargr έγραψε:Aπό εδώ μπορώ να εγκαταστήσω χειροκίνητα τον καινούργιο ναυτίλο ή θα υπάρχει ασυμβατότητα / σύγκρουση;


Εκεί έχει πηγαίο κώδικα, και θέλει διαδικασία για τη μεταγλώττιση.