Δημοσιεύτηκε: 07 Μαρ 2013, 13:10
από OPanos
Reinach έγραψε:
[...]
Δηλαδή, γιατί δεν το καταλαβαίνω: οι εξαμηνιαίες εκδόσεις σχεδόν σίγουρα σταματούν. Οι LTS από την άλλη πλευρά δεν θα αφορούν εμάς τους πολλούς. Άρα για έναν μέσο χρήστη τι μορφή θα έχουν οι εκδόσεις από εδώ και στο εξής; Ή δεν έχουν πει κάτι ξεκάθαρο ακόμη; Υπάρχουν έστω κάποιες προτάσεις πάνω σε αυτό; Αυτές οι .point εκδόσεις που αναφέρεις τι ακριβώς είναι;


Φαντάσου τις σαν τα παλιά Service pack των windows

Δλδ, η έκδοση 12.04.3 είναι .point έκδοση.

(Η έκδοση 3 της LTS 12.04)