Δημοσιεύτηκε: 12 Ιαν 2014, 08:35
από sotos21
Μήπως ο κύριος Σίμος μπορεί να γράψει κάτι αντίστοιχο με αυτό το άρθρο https://plus.google.com/107558083186116705038/posts/hg5o8ejXkXX αλλά για το 14.04.
Μήπως πάρουμε επιτάχυνση υλικού χωρίς να περιμένουμε τον Απρίλιο;