Δημοσιεύτηκε: 11 Φεβ 2010, 20:25
Για σας.Προσπαθω εδω και 3 μερες να ανακτοισω τα αρχεια απο τον δισκο που εκανα φορματ κατα λαθος αλλα με το foremost μου σωζει τα αρχεια στον /dev/sta1 ενω εγω θελω να τα σοσω σε ενα εξωτερικο σκληρο που εχω.Δινω την εντολη
Πρεπει να αλλαξω κατι?
- Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo foremost -o /dev/sdc1/RESCUE -t all -i /dev/sda1
Πρεπει να αλλαξω κατι?