Δημοσιεύτηκε: 18 Μάιος 2010, 21:18
από Demetrius
Αγαπητέ ftso,

Το μήνυμα για την 3.2 beta 1 του VIRTUALBOX απευθυνόταν σε μένα;

Εάν ναί, θα πρέπει να απεγκαταστήσω προηγουμένως την εγκατεστημένη έκδοση 3.1.8;
Κι αν ναί, πώς γίνεται τούτο...;;;

:-)

Δημήτριος