Δημοσιεύτηκε: 18 Μάιος 2010, 21:18
Αγαπητέ ftso,
Το μήνυμα για την 3.2 beta 1 του VIRTUALBOX απευθυνόταν σε μένα;
Εάν ναί, θα πρέπει να απεγκαταστήσω προηγουμένως την εγκατεστημένη έκδοση 3.1.8;
Κι αν ναί, πώς γίνεται τούτο...;;;

Δημήτριος
Το μήνυμα για την 3.2 beta 1 του VIRTUALBOX απευθυνόταν σε μένα;
Εάν ναί, θα πρέπει να απεγκαταστήσω προηγουμένως την εγκατεστημένη έκδοση 3.1.8;
Κι αν ναί, πώς γίνεται τούτο...;;;
Δημήτριος