Δημοσιεύτηκε: 31 Μάιος 2010, 23:06
καλησπέρα παιδιά!έχω πρόβλημα με τον ήχο στα τραγούδια!έχω αρκετά πακέτα αλλά χρησιμοποιώ το exaile!πέρα απο αυτό έχω πρόβλημα με όλους τους player!παραμορφόνεται ο ήχος και είναι σπαστικό δεν μπορώ να ακούσω κανένα τραγούδι οτι bit και να είναι 128,320 etc!καμία λύση?γτ δεν πάει άλλο!ευχαριστώ