Δημοσιεύτηκε: 01 Ιούλ 2010, 13:20
ΕΙσαι ο πρωτος που το λεει και χαιρομαι που το ακουω (διαβαζωέγραψε:το ότι ο ff είναι χειρότερος σε linux είναι γνωστό.
ειδικά οι πακεταρισμένοι απο διανομές...
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/
ΕΙσαι ο πρωτος που το λεει και χαιρομαι που το ακουω (διαβαζωέγραψε:το ότι ο ff είναι χειρότερος σε linux είναι γνωστό.
ειδικά οι πακεταρισμένοι απο διανομές...