Δημοσιεύτηκε: 28 Νοέμ 2010, 11:55
από xaris2335
Apopas έγραψε:68) Με την εντολή who στο τερματικό, βλέπουμε ποιοι χρήστες είναι συνδεδεμένοι στον υπολογιστή μας.

Επίσης με το w βλέπουμε και λεπτομέρειες όπως ποιος χρήστης είναι συνδεδεμένος, την διάρκεια - στιγμή σύνδεσης, τι εντολή εκτελεί εκείνη τη στιγμή και διάφορα άλλα. :thumbup: :ugeek: