Δημοσιεύτηκε: 07 Δεκ 2010, 14:43
είναι εντάξει....
σε ευχαριστώ για τον χρόνο που διέθεσες για να με βοηθήσεις...
σε ευχαριστώ για τον χρόνο που διέθεσες για να με βοηθήσεις...
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/