Δημοσιεύτηκε: 08 Φεβ 2011, 23:46
Γειά σας και πάλι,
γράφω από το liveCD γιατί αντιμετωπίζω κάποια προβλήματα.
Άλλαξα το σκληρό δίσκο του υ/η και πέρασα το 10.10 .
Αντέγραψα όλο το /home σύμφωνα με τον οδηγό σε έναν εξωτερικό δίσκο,
με το σκεπτικό να το κάνω copy-paste πάνω στο καινουργιο που θα είχε δημιουργηθεί από το σύστημα.
Όταν αντέγραψα το παλιό /home από τον εξωτερικό στο σύστημα (έχω ήδη κρατήσει backup από το νέο /home βέβαια)
και ξαναμπούταρα όμως μου έβγαλε τα εξής :
και έπειτα έβγαλε άλλη μία ειδοποίηση που έλεγε ότι
ο nautilus δεν μπορεί να δημιουργήσει τους φακέλους Desktop και .nautilus
To θέμα είναι ότι αυτοί οι φάκελοι υπάρχουν στο ήδη στο /home.
Όταν ξεκίνησα να πληκτρολογώ τις εντολές που αναφέρει ο digibill από recovery
μου έλεγε ότι το το path - directory δεν υπάρχει.
Τι κάνουμε τώρα;
γράφω από το liveCD γιατί αντιμετωπίζω κάποια προβλήματα.
Άλλαξα το σκληρό δίσκο του υ/η και πέρασα το 10.10 .
Αντέγραψα όλο το /home σύμφωνα με τον οδηγό σε έναν εξωτερικό δίσκο,
με το σκεπτικό να το κάνω copy-paste πάνω στο καινουργιο που θα είχε δημιουργηθεί από το σύστημα.
Όταν αντέγραψα το παλιό /home από τον εξωτερικό στο σύστημα (έχω ήδη κρατήσει backup από το νέο /home βέβαια)
και ξαναμπούταρα όμως μου έβγαλε τα εξής :
- Κώδικας: Επιλογή όλων
Could not update /home/john-e/.ICEauthority
- Κώδικας: Επιλογή όλων
/usr/lib/libconf2-4/gconf-sanity-check-2 τερματίστηκε με κατάσταση 256
και έπειτα έβγαλε άλλη μία ειδοποίηση που έλεγε ότι
ο nautilus δεν μπορεί να δημιουργήσει τους φακέλους Desktop και .nautilus
To θέμα είναι ότι αυτοί οι φάκελοι υπάρχουν στο ήδη στο /home.
Όταν ξεκίνησα να πληκτρολογώ τις εντολές που αναφέρει ο digibill από recovery
- Κώδικας: Επιλογή όλων
chown -R ... κτλ κτλ ...
μου έλεγε ότι το το path - directory δεν υπάρχει.
Τι κάνουμε τώρα;