Δημοσιεύτηκε: 18 Οκτ 2011, 00:37
από the_eye
Σύμφωνα με την Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα ορίζεται ως SPAM

Η αζήτητη ηλεκτρονική επικοινωνία, δηλαδή κάθε ηλεκτρονικό μήνυμα που αποστέλλεται με σκοπό την εμπορική προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών ή και κάθε άλλο διαφημιστικό σκοπό, χωρίς ο παραλήπτης να έχει δώσει τη συγκατάθεσή του για αυτό, αναφέρεται διεθνώς με τον όρο spam

Δείτε εδώ περισσότερα.
http://www.dpa.gr/portal/page?_pageid=33,127384&_dad=portal&_schema=PORTAL

Τι μπορεί να γίνει για το email spam.
Προωθείτε το email στο contact@dpa.gr
Βάζετε έναν τίτλο πχ Καταγγελία spammer
Γράφετε ένα κείμενο όπου βεβαιώνετε ότι ουδέποτε έχετε ζητήσει ηλεκτρονική ενημέρωση για υπηρεσίες ή προϊόντα από το εν λόγο site και γενικά δεν έχετε γραφτεί σε κάποιες από της υπηρεσίες του.
Βάζετε το Ονοματεπώνυμό σας και το αποστέλλετε.

Μετά από καιρό θα σας απαντήσουν από την αρχή με αριθμό πρωτοκόλλου και υπεύθυνο διεκπεραίωσης.

Για email Spam που προέρχεται από το εξωτερικό υπάρχει αντίστοιχη υπηρεσία για να υποβάλλονται αναφορές. http://www.spamcop.net/


Τι μπορεί να γίνει για το τηλεφωνικό spam
Δείτε εδώ
http://www.dpa.gr/portal/page?_pageid=33,134239&_dad=portal&_schema=PORTAL

Ουσιαστικά επικοινωνείτε με τον πάροχό σας και ζητάτε "Να ενταχθείτε στο μητρώο του αρ. 11".
Μετά την ενημέρωση της λίστας αν σαν καλέσουνε, μπορείτε να προβείτε σε καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.