Δημοσιεύτηκε: 10 Μάιος 2009, 15:11
από gourgi
εφόσων δεν υπάρχει χώρος να το κάνεις σε primary τότε κάντο σε extended.
εγώ έτσι το έχω και δεν έχει κανένα πρόβλημα