Δημοσιεύτηκε: 10 Μάιος 2009, 15:11
εφόσων δεν υπάρχει χώρος να το κάνεις σε primary τότε κάντο σε extended.
εγώ έτσι το έχω και δεν έχει κανένα πρόβλημα
εγώ έτσι το έχω και δεν έχει κανένα πρόβλημα
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/