Δημοσιεύτηκε: 26 Μάιος 2009, 21:54
Dualboot easy peasy 1.1 – Windows XP (Με πρεγκατεστημένα τα win) Fujtistu Siemens mini 3520.
Εγκατέστησα τα easy peasy 1.1 (το οποίο είναι λειτουργικό Linux ubuntu που χρησιμοποιεί η asus eeepc) κόβωντας ένα partition 10gb στο σκληρό όπου προυπήρχαν τα win XP. Στην πρώτη εκκίνηση όλα πήγαν μια χαρά και αναγνωρίστικε όλο το hardware Fujtistu Siemens mini 3520.
Όταν ξανάνοιξα τον υπολογιστή όμως δεν είδα να φορτώνει το bootloader, όπου υπάρχει η επιλογή για ποιό από τα δύο λειτουργικά θα φορτώσει.
Κατευθείαν περνάει στο linux. Με τα εργαλεία που υπάρχουν στο linux είδα ότι o δίσκος είναι κανονικά κομμένος και υπάρχει το partition που περιέχονται τα win.
To ζητούμενο είναι πως θα επαναφέρω τον bootloader ώστε να μπορώ να επιλέγω win xp ή linux.
Παρακαλώ για κάποια υπόδειξη.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Εγκατέστησα τα easy peasy 1.1 (το οποίο είναι λειτουργικό Linux ubuntu που χρησιμοποιεί η asus eeepc) κόβωντας ένα partition 10gb στο σκληρό όπου προυπήρχαν τα win XP. Στην πρώτη εκκίνηση όλα πήγαν μια χαρά και αναγνωρίστικε όλο το hardware Fujtistu Siemens mini 3520.
Όταν ξανάνοιξα τον υπολογιστή όμως δεν είδα να φορτώνει το bootloader, όπου υπάρχει η επιλογή για ποιό από τα δύο λειτουργικά θα φορτώσει.
Κατευθείαν περνάει στο linux. Με τα εργαλεία που υπάρχουν στο linux είδα ότι o δίσκος είναι κανονικά κομμένος και υπάρχει το partition που περιέχονται τα win.
To ζητούμενο είναι πως θα επαναφέρω τον bootloader ώστε να μπορώ να επιλέγω win xp ή linux.
Παρακαλώ για κάποια υπόδειξη.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.