Δημοσιεύτηκε: 30 Ιούλ 2008, 13:49
από ftso
dpol έγραψε:
ftso έγραψε:Σε gnome ο nautilus για filemanager και ο firefox σαν browser νομίζω είναι η ιδανική λύση.


Καλά το ξεκίνησες αλλά θα ήταν καλύτερα να έλεγες «...ο nautilus για filemanager και ο opera σαν browser...» :D

Προσωπική άποψη πάντα... 8-)...
Sorry για το OFF TOPIC... :?


Θα διαφωνήσω γιατί ο firefox είναι gtk , δηλαδή gnome native, ενώ ο opera (και ο konqueror) qt , δηλαδή kde native... ;)