Δημοσιεύτηκε: 30 Ιούλ 2008, 13:49
dpol έγραψε:ftso έγραψε:Σε gnome ο nautilus για filemanager και ο firefox σαν browser νομίζω είναι η ιδανική λύση.
Καλά το ξεκίνησες αλλά θα ήταν καλύτερα να έλεγες «...ο nautilus για filemanager και ο opera σαν browser...»![]()
Προσωπική άποψη πάντα......
Sorry για το OFF TOPIC...![]()
Θα διαφωνήσω γιατί ο firefox είναι gtk , δηλαδή gnome native, ενώ ο opera (και ο konqueror) qt , δηλαδή kde native...