Δημοσιεύτηκε: 29 Ιουν 2009, 22:55
από panligo
digibill έγραψε:
Ίντα το λες και δεν το κάνεις? :think: :D


Είπα να ρωτήσω πρώτα, μωρέ σύντεκνε :!:

Θα αρχίσω τώρα κιόλας, τώρα το πότε θα τελειώσει είναι άλλο θέμα.... :D