Δημοσιεύτηκε: 29 Ιουν 2009, 22:55
digibill έγραψε:
Ίντα το λες και δεν το κάνεις?![]()
Είπα να ρωτήσω πρώτα, μωρέ σύντεκνε
Θα αρχίσω τώρα κιόλας, τώρα το πότε θα τελειώσει είναι άλλο θέμα....
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/
digibill έγραψε:
Ίντα το λες και δεν το κάνεις?![]()