Δημοσιεύτηκε: 13 Σεπ 2009, 01:10
από filippos.xf
Off topic:
Ας κάνω και εγώ μια υποθετική σκέψη λοιπόν, linuxman αν ήταν κάτι προσωπικό θα σου το είχε πει με οποιοδήποτε τρόπο. ;)
Αυτό πιστεύω και μόλις δει το ποστ σου ο ftso εκτιμώ ότι θα επιβεβαιώσει την υποθετική μου σκέψη.