Δημοσιεύτηκε: 13 Σεπ 2009, 01:10
Off topic:
Ας κάνω και εγώ μια υποθετική σκέψη λοιπόν, linuxman αν ήταν κάτι προσωπικό θα σου το είχε πει με οποιοδήποτε τρόπο.
Αυτό πιστεύω και μόλις δει το ποστ σου ο ftso εκτιμώ ότι θα επιβεβαιώσει την υποθετική μου σκέψη.
Ας κάνω και εγώ μια υποθετική σκέψη λοιπόν, linuxman αν ήταν κάτι προσωπικό θα σου το είχε πει με οποιοδήποτε τρόπο.
Αυτό πιστεύω και μόλις δει το ποστ σου ο ftso εκτιμώ ότι θα επιβεβαιώσει την υποθετική μου σκέψη.