από ilpara » 25 Μάιος 2008, 22:26
Να συμπληρώσω σε αυτά που είπε ο Σίμος:
1. Αφού καταλήξεις σε μοντέλο, δες το configuration (από τι υλικό αποτελείται, π.χ. ασύρματη καρτα, κάρτα γραφικών, κλπ) και κάνε λεπτομερές ψάξιμο στο internet τόσο για το μοντέλο όσο και για το επιμέρους υλικό. Σκοπός είναι να γνωρίζεις πριν την αγορά τι προβλήματα μπορεί να συναντήσεις και ποια η λύση τους. Και λέω "μπορεί" διότι συχνά πυκνά διαπιστώνω ότι κάτι που ήταν πρόβλημα "εχθές" (πριν2-3 μήνες) έχει λυθεί σήμερα, οπότε να κοιτάς και την ημερομηνία των post ή άρθρων που διαβάζεις κατά την αναζήτηση σου.
2. Διάλεξε προσεχτικά εταιρία. Υπάρχουν εταιρίες που έχουν το service εκτός Ελλάδας, και άλλες που έχουν service επιπέδου Ελλάδας (Ουγκάντας εννοώ αλλά όσον αφορά την εξυπηρέτηση πελάτη δυστυχώς συχνά δεν υπάρχει διαφορά). Από προσωπική εμπειρία, είμαι ενθουσιασμένος έως τώρα από την εξαιρετική εξυπηρέτηση και service της Dell (επόμενη εργάσιμη στον χώρο σου, ζητώντας μόνο serial number, χωρίς πολλά λόγια και καθυστερήσεις!), της οποίας οι Η/Υ γενικάτα πάνε καλά με ελεύθερο λογισμικό. Βεβαίως κατά το configuration να ακολουθήσεις τις συμβουλές του Σίμου, δηλ επέλεξε wireless intel και όχι dell κλπ. Να προσθέσω ότι αν το ζητήσεις τηλεφωνικά από την ίδια την εταιρία (έχει τηλ στο site) συνήθως θα σου κάνουν 15-20% καλύτερη τιμή από την αναγραφόμενη στο site της εταιρίας, οπότε ναι και πάλι είναι γύρω στο 10% ακριβότερα από αντίστοιχα άλλων εταιριών αλλά νομίζω ότι αξίζουν. Για lenovo δεν ξέρω τι παίζει για service, είναι εξαιρετικά στιβαρά μηχανήματα όμως. Για Toshiba ξέρω ότι επίσης έχει καλό service αλλά πρόσεξε το υλικό αν παίζει out of the box με linux.
Ηλίας
ΥΓ: recovery partition έχει και η dell πλέον αλλά γιατί είναι πρόβλημα; μια χαρά έφτιαξα ένα logical και εκεί 3 partitions (/, /home, swap)
βεβαίως με χαρά αν μπορούσα θα έφτιαχνα ένα άλλο logical και θα μετέφερα εκεί vista και recovery partitions αλλά δεν ξέρω αν γίνεται χωρίς να πάθουν ζημιά (όχι ότι χρησιμοποιώ τα vista αλλά μιας που ήρθαν προεγκατεστημένα τα άφησα)