stavrosLinux έγραψε:Δεν είναι θέμα αν ικανοποιεί εμένα προσωπικά η αύξηση της εγγύησης, αλλά
αν ειναι υποχρεωμένος ο αγοραστής να τη δεχτεί αντί επιστροφής χρημάτων, γιατί έχω την εντύπωση ότι η αύξηση της εγγύησης είναι προϊόν που το αγοράζεις αν θέλεις και όχι υποχρεωτικά.
π.χ. επιστρέφεις ένα προϊόν στο σουπερ μαρκετ και σου λένε πάρε κάτι άλλο της ίδιας αξίας. Συνήθως το κάνεις γιατί όλο και κάτι χρειάζεσαι, οπότε τους διευκολύνεις.
Όμως ο νόμος λέει ότι εφόσον το προϊον είναι άθικτο, το επιστρέφεις και παίρνεις χρήματα πίσω, όχι άλλο προϊόν. Ένας νομικός θα ήταν χρήσιμος να μας πει επ' αυτού.
Το βασικό πρόβλημα είναι ότι δυστυχώς δεν γνωρίζουμε τι ακριβώς ισχύει οπότε και χανόμαστε στην μετακύλιση ευθυνών...
(Υπάρχει κάποιος δικηγόρος που να χρησιμοποιεί υβυντυ και να μπορεί να βοηθήσει; )
Από εκεί και πέρα δε γνωρίζω σχετικό νόμο που να υποχρεώνει τον εκάστοτε πωλητή-εταιρία να επιστρέφει χρήματα, αντιθέτως αυτό που ξέρω είναι ότι η κάθε εταιρία είναι ελεύθερη να έχει ότι πολιτική επιστροφής θέλει, ακόμα και να μην δέχεται καν επιστροφές!
[εξαίρεση αποτελούν οι επιστροφές ελατωματικών κτλ προιόντων]
Περίπου στα ίδια ήταν η απάντηση για τις υποχρεώσεις της εταιρίας που πήρα όταν μίλησα με την Γραμματεία Καταναλωτή(...υπάρχει σε κάποιο post...)
Να προσθέσω επίσης ότι στην εν λόγω περίπτωση το θέμα είναι ακόμα πιο περίπλοκο από την στιγμή που η Dell δεν ήταν ο άμεσος πωλητής.
Η όλη προσπάθεια στηρίχθηκε στους όρους χρήσης της εταιρίας και νομίζω ότι το αποτέλεσμα είναι αρκετά θετικό, πάντα μέσα στο πλαίσιο-περιθώρεια που μπορούσα να κινηθώ.