Σελίδα 3 από 45

Re: Laptop χωρίς sVista![Τελικά γίνετε;]

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Νοέμ 2008, 15:59
από enonanone
Με ενδιαφέρει πολύ το θέμα και είμαι αντίθετος με το να πληρώνω τα vista χωρις να τα θέλω. Αυτή τη στιγμή όποιος αγοράζει υπολογιστή υποστηρίζει τη microsoft με το έτσι θέλω.

FYI
Τηλεφώνησα σήμερα στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (1520)(Δουλεύουν και Σάββατο) και ρώτησα αν είναι αρμοδιοι να μου απαντήσουν για το θέμα της αγοράς υπολογιστή χωρίς λειτουργικό. Η απάντηση ήταν θετική οπότε προχώρησα στην επόμενη ερώτηση.

Μπορεί μια εταιρεία που κατασκευάζει-συναρμολογεί laptops στην Ελλάδα να υποχρεώνει τον αγοραστή να στο να αγοράζει και τα vista, και να μη του δίνει την ευκαιρία να αγορασει τον υπολογιστή χωρίς το λειτουργικό.
Η απάντηση ήταν: "Ναι. Η εταιρεία μπορεί αν θέλει να πουλάει υπολογιστές μόνο με vista". Μου είπε μαλιστα:
"Η εταιρεία μπορεί να έχει κάνει σύμβαση με τη microsoft και γι αυτό το κανει."

Απαντώ: Ναι το γνωρίζω οτι αυτό συμβαινει. Θα ήθελα να μαθω αν αυτο στέκει νομικα, και αν μπορώ να κανω κατι ετσι ωστε να παρω τον υπολογιστή χωρις vista. Γιατι έχω ακούσει για κάποια νομοθεσία απο την ευρωπαική ένωση που αναφέρεται σε αυτο το θέμα.

Μου Απαντα:
Όχι δεν υπάρχει κάτι τέτοιο.

Έθεσα με αρκετά διαφορετικούς τρόπους τις ίδιες ερωτήσεις, και η απάντηση ήταν η ίδια.


Πιστέυω ότι θα ήταν καλό και άλλοι να παρουν στο 1520 ή στο ΚΕΠΚΑ, έτσι ωστε να έχουμε μια εικόνα του αν γνωρίζει κανείς από αυτους κάτι για το θέμα.

Re: Laptop χωρίς sVista![Τελικά γίνετε;]

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Νοέμ 2008, 16:09
από simosx
enonanone έγραψε:Με ενδιαφέρει πολύ το θέμα και είμαι αντίθετος με το να πληρώνω τα vista χωρις να τα θέλω. Αυτή τη στιγμή όποιος αγοράζει υπολογιστή υποστηρίζει τη microsoft με το έτσι θέλω.

FYI
Τηλεφώνησα σήμερα στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (1520)(Δουλεύουν και Σάββατο) και ρώτησα αν είναι αρμοδιοι να μου απαντήσουν για το θέμα της αγοράς υπολογιστή χωρίς λειτουργικό. Η απάντηση ήταν θετική οπότε προχώρησα στην επόμενη ερώτηση.

Μπορεί μια εταιρεία που κατασκευάζει-συναρμολογεί laptops στην Ελλάδα να υποχρεώνει τον αγοραστή να στο να αγοράζει και τα vista, και να μη του δίνει την ευκαιρία να αγορασει τον υπολογιστή χωρίς το λειτουργικό.
Η απάντηση ήταν: "Ναι. Η εταιρεία μπορεί αν θέλει να πουλάει υπολογιστές μόνο με vista". Μου είπε μαλιστα:
"Η εταιρεία μπορεί να έχει κάνει σύμβαση με τη microsoft και γι αυτό το κανει."

Απαντώ: Ναι το γνωρίζω οτι αυτό συμβαινει. Θα ήθελα να μαθω αν αυτο στέκει νομικα, και αν μπορώ να κανω κατι ετσι ωστε να παρω τον υπολογιστή χωρις vista. Γιατι έχω ακούσει για κάποια νομοθεσία απο την ευρωπαική ένωση που αναφέρεται σε αυτο το θέμα.

Μου Απαντα:
Όχι δεν υπάρχει κάτι τέτοιο.

Έθεσα με αρκετά διαφορετικούς τρόπους τις ίδιες ερωτήσεις, και η απάντηση ήταν η ίδια.


Πιστέυω ότι θα ήταν καλό και άλλοι να παρουν στο 1520 ή στο ΚΕΠΚΑ, έτσι ωστε να έχουμε μια εικόνα του αν γνωρίζει κανείς από αυτους κάτι για το θέμα.


Με την αγορά υπολογιστή που περιλαμβάνει Vista, η Microsoft θέλει να κάνει ο χρήστης την αποδοχή της άδειας μετά την αγορά.
Οπότε, όταν ανοίγεις τον υπολογιστή για πρώτη φορά, εμφανίζεται ένα κείμενο με την άδεια (EULA) και η προτροπή για την αποδοχή των όρων.
Αν κοιτάξεις με προσοχή τους όρους, θα δεις ότι υπάρχει μια πρόταση που αναφέρει ότι αν δεν αποδεχτείς την άδεια, τότε μπορείς να ζητήσεις τα χρήματά σου πίσω. Αν δεις προηγούμενα μηνύματα στη συζήτηση αυτή, θα δεις και φωτογραφίες που δείχνουν τη συγκεκριμένη πρόταση στην άδεια. Οπότε, κατά το άνοιγμα του υπολογιστή για πρώτη φορά απλά δεν επιλέγεις ότι αποδέχεσαι την άδεια.
Η Microsoft είναι τόσο έξυπνη που θα δεις ότι δεν υπάρχει άλλη επιλογή από την αποδοχή για να συνεχίσεις. Αρκετοί χρήστες την πατάνε και επιλέγουν αποδοχή. Το σωστό είναι να κλείσεις τον υπολογιστή (κρατάς πατημένο το πλήκτρο Power για 5 δευτερόλεπτα). Μετά μπορείς να βάλεις π.χ. Ubuntu Linux.

Οπότε, όταν έρχεσαι σε επαφή με 1520 ή ΚΕΠΚΑ, αναφέρεις ότι δεν αποδέχτηκες την άδεια και θέλεις τα χρήματά σου πίσω, όπως αναφέρει στις οδηγίες.

Re: Laptop χωρίς sVista![Τελικά γίνετε;]

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Νοέμ 2008, 01:06
από yaris66
μα καλα αν παραγγειλεις BUILT-TO-ORDER LAPTOP γινετε δεν ειναι?

Re: Laptop χωρίς sVista![Τελικά γίνετε;]

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Νοέμ 2008, 01:16
από linuxman
yaris66 έγραψε:μα καλα αν παραγγειλεις BUILT-TO-ORDER LAPTOP γινετε δεν ειναι?

Εάν είναι παραγγελία ναι γίνεται εάν είναι προσφορά όχι , απλά δεν αποδέχεσαι την άδεια και μετά είναι το προχωράς .

Re: Laptop χωρίς sVista![Τελικά γίνετε;]

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Νοέμ 2008, 18:51
από enonanone
simosx, Το διαβασα το agreement, αλλα δε νομιζω πως είναι ξεκαθαρο το αν ειναι κανεις υποχρεωμένος να επιστρεψει τα χρήματα. Το agreement παραπέμπει στον υπεύθυνο εγκατάστασης ή στον κατασκευαστή για πληροφορίες σχετικά με την ΠΟΛΙΤΙΚΗ (και οχι υποχρέωση) επιστροφης. Με λίγα λόγια υπονοεί ότι η επιστροφή χρημάτων ειναι στην ευχαίρεια του κάθε κατασκευαστή ξεχωριστά. Εάν ηταν θέμα της microsoft η εταιρεία θα παρέπεμπε σε κάποιο δικό της site.
Έτσι, ο κατασκευαστής ακολουθώντας τη δική του πολιτική περί επιστροφής μπορεί να μη σου επιστρέψει τα χρήματα.
Πιστεύω λοιπόν οτι δεν είναι το agreement που θα δώσει σε κάποιον τα χρήματα πίσω. Είναι η ύπαρξη συγκεκριμένης νομοθεσίας(δεν την ξερω) που να υποχρεώνει τον κατασκευαστή να πουλά υπολογιστή χωρίς λειτουργικό.

Παρ' ολες τις θεωρίες μου, περιμένω κι εγω με αγωνία νεα του mixasgr.

Re: Laptop χωρίς sVista![Τελικά γίνετε;]

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Νοέμ 2008, 16:39
από matthew
mixasgr έγραψε:Επίσης έχω ήδη μιλήσει με την Microsoft Hellas, οι οποίοι επίσης με παρέπεμψαν σε εσάς διότι όπως αναφέρουν η άδεια έχει πουληθεί σε εσάς τον κατασκευαστή και δεν φέρουν κάποια ευθύνη.


Αυτό είναι λάθος & παραπληροφόρηση. Λαδιά της MS. Στην ουσία η άδεια χρήσης του προ'ι'όντος δεν πωλείται αλλά ενοικιάζεται. Αυτό γιατί η MS διατηρεί το δικαίωμα (άν & για ευνόητους λόγους δεν αναφέρεται πουθενά αυτό μέσα στην EULA) μετά από ένα συγκεκριμένο αριθμό ενεργοποιήσεων του προ'ι'όντος να κλειδώσει (blacklist) τον κωδικό ενεργοποίησης του προ'ι'όντος θεωρώντας το πλέον πειρατικό. :x Πράγμα που πολύς κόσμος δεν το γνωρίζει.

Μπράβο που το παλεύεις φίλε mixasgr. Μακάρι να βγάλεις άκρη & να κάνεις την αρχή & τότε να δεις τι έχει να γίνει. Θα το μάθει όλος ο κόσμος & θα ξυπνήσει. Ελπίζουμε τέτοιες κινήσεις να αποτελέσουν την αρχή για το γκρέμισμα του μονοπωλίου της MS.

Re: Laptop χωρίς sVista![Τελικά γίνετε;]

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Νοέμ 2008, 10:36
από nikosal
Μπράβο που το παλεύεις φίλε mixasgr. Μακάρι να βγάλεις άκρη & να κάνεις την αρχή & τότε να δεις τι έχει να γίνει.


Έχουμε μείνει μια βδομάδα χωρίς εξελίξεις, τι γίνεται;

Re: Laptop χωρίς sVista![Τελικά γίνετε;]

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Νοέμ 2008, 19:20
από mixasgr
nikosal έγραψε:Έχουμε μείνει μια βδομάδα χωρίς εξελίξεις, τι γίνεται;

Ναι όντως, που εξαφανίσθηκε αυτός ο μixas_gr :?:
Λες να τον έφαγε η MS? :P


matthew έγραψε:Μπράβο που το παλεύεις φίλε mixasgr. Μακάρι να βγάλεις άκρη & να κάνεις την αρχή & τότε να δεις τι έχει να γίνει. Θα το μάθει όλος ο κόσμος & θα ξυπνήσει. Ελπίζουμε τέτοιες κινήσεις να αποτελέσουν την αρχή για το γκρέμισμα του μονοπωλίου της MS.


Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια και την υποστήριξη. ;)

Δεν με ενδιαφέρει τόσο το να ... "γκρεμίσω το μονοπώλειο της MS" αλλά τα έχω πάρει με αυτό το νταβατζιλίκι.
Νομίζω ο φίλος enonanone το περιγράφει τέλεια...
enonanone έγραψε:Με ενδιαφέρει πολύ το θέμα και είμαι αντίθετος με το να πληρώνω τα vista χωρις να τα θέλω. Αυτή τη στιγμή όποιος αγοράζει υπολογιστή υποστηρίζει τη microsoft με το έτσι θέλω.



Τώρα στην συνέχεια... (κάτσε να θυμηθώ και που είχα μείνει... :x )

Την προηγούμενη εβδομάδα είχαμε μείνει στο ότι μίλησα με την κυρία Α. και ότι το νομικό τμήμα της Dell το κοιτάει το θέμα γιατι δεν τους έχει ξανατύχει κτλ. αυτό ήταν την Πέμπτη 30/10.

- Παρασκευή 31/10 - Σάββατο 01/11 - Κυριακή 02/11 - Δευτέρα 03/11
Απλά περίμενα... νομικό τμήμα είναι αυτό, μέχρι να κάτσουν οι σοφοί και να συνεδριάσουν θέλει ώρα. Οπότε πέρασαν και αυτές οι ημέρες χωρίς ουσία...

- Τρίτη 04/11
Ε...δεν άντεξα ( :P ) και έστειλα νεο email στην κυρία Α.

Καλησπέρα σας κυρία Α., σας αποστέλλω αυτό το email ώστε να μάθω αν έχουμε κάποιο νέο για το θέμα μου.
Αύριο φτάνουμε αισίως τις 2 εβδομάδες αναμονής... και ακόμα δεν έχω κάποιο νέο.

Σας ενημερώνω από την επόμενη εβδομάδα θα φύγω εκτός για αρκετό καιρό και θα πρέπει να έχω έτοιμο το laptop για να μπορώ να το χρησιμοποιήσω.
Μέχρι αυτή την στιγμή δεν το έχω πειράξει καθώς περιμένω ... την απάντηση σας.

Θα επαναλάβω την πρόταση μου που σας είχα πει και όταν μιλήσαμε τηλεφωνικώς διότι δεν βλέπω την απαραίτητη κινητικότητα ούτε σε εκείνο το ζήτημα. Παρακαλώ ενημερώστε το Τεχνικό σας τμήμα εδώ στην Θεσσαλονίκη για το θέμα ώστε κάποιος τεχνικός σας μετά από συνεννόηση μαζί μου να έρθει ή να πάω εγώ στα κεντρικά σας εδώ (αν υπάρχουν) και να αφαιρέσει το Windows Vista από το δίσκο, να πάρει το DVD και το σχετικό αυτοκόλλητο για να ελέγξετε ότι δεν έχω χρησιμοποιήσει το λειτουργικό (και με ένα απλό τηλεφώνημα στην Microsoft Hellas μπορείτε να επιβεβαιώσετε άμεσα ότι δεν έχει ενεργοποιηθεί το κλειδί του λειτουργικού). Φυσικά στην συνέχεια να μου χορηγήσει σχετικό αποδεικτικό ότι έγινε το παραπάνω ώστε να μπορέσω να προχωρήσω σε εγκατάσταση άλλου λειτουργικού συστήματος και χρησιμοποιήσω το μηχάνημα.

Ασχέτως με την όλη διαδικασία αυτό θα πρέπει να έχει γίνει ως το Σάββατο 08/11/2008.

Πάντως απορώ με την όλη καθυστέρηση, διότι δεν μπορώ να καταλάβω πόσες ημέρες χρειάζεται το νομικό σας τμήμα να ελέγξει το εν λόγω θέμα. Υποτίθεται ότι ήδη από την Πέμπτη 30/10/2008 το εξέταζε το αρμόδιο τμήμα όπως μου είχατε πει στην τηλεφωνική μας επικοινωνία. Μου φαντάζει απίστευτο για το όνομα και το μέγεθος της εταιρίας σας να μην γνωρίζετε τους όρους χρήσης των προϊόντων που πουλάτε και να θέλετε τόσες πολλές ημέρες για να απαντήσετε.

Όπως και να έχει, περιμένω ακόμα την απάντηση σας.

μixas_gr


Φυσικά... κανένα σημάδι ζωής από την κυρία Α.

- Τετάρτη 05/11
Δυστυχώς είχα υποχρεώσεις εκτός σπιτιού και έτσι δεν πρόλαβα να πάρω τηλέφωνο πριν τις 2-3 που εξαφανίζονται οι υπεύθυνοι. Έτσι κι αλλιώς τι είναι μια μέρα μπροστά στην αιωνιότητα...

- Πέμπτη 06/11
Είχα ξυπνήσει με άγριες διαθέσεις και ήμουν έτοιμος να αρχίσω τα τηλέφωνα σε Γραμματεία Καταναλωτή, ΚΕΠΚΑ κτλ κτλ ωστόσο με πρόλαβαν.
Ξαφνικά χτυπάει το τηλέφωνο και μου μιλάει μια νέα εκπρόσωπος κυρία Μ., η οποία μου λέει ότι δεν έχουν ξεχάσει το θέμα μου αλλά επειδή δεν τους έχει ξανατύχει υπάρχει αυτή η καθυστέρηση κτλ. και ότι βλέπει και αυτή τα email μεταξύ τμημάτων να πηγαινοέρχονται κτλ. Την ενημερώνω ξανά για το θέμα με έμφαση σε αυτό που έγραψα και στο email στην κυρία A. ότι τουλάχιστον μέχρι το Σάββατο 08/11 να έχει γίνει η διαδικασία για την αφαίρεση των Vista ή τουλάχιστον να έχω μια γραπτή (μέσω email) αναφορά ότι μπορώ να προχωρήσω σε format και εγκατάσταση άλλου λειτουργικού.
Μου απαντάει ότι θα έπρεπε να μιλήσει με το τεχνικό τμήμα για να ενημερωθεί το πως θα μπορούσε να γίνει αυτό και ότι θα με έπαιρνε αμέσως πίσω.
Ευτυχώς μετά από κάποια ώρα όταν η κυρία Μ. επικοινώνησε και αφού της το ξαναεξήγησα το θέμα της και ειδικά την γραπτή διαβεβαίωση ότι μπορώ να προχωρήσω σε εγκατάσταση άλλου λογισμικού μου απάντησε ότι θα μου το έστελνε γραπτώς αυτή ή το τεχνικό τμήμα το αργότερο αύριο (σήμερα δηλαδή) Παρασκευή 07/11.
Και το λήξαμε εκεί...

- Παρασκευή 07/11
Με βάση το παραπάνω θα έπρεπε να περιμέναμε καλές εξελίξεις, αμ 'δε όμως... :evil:

Περιμένω..περιμένω και σήμερα, τίποτα στο email. Φτάνει 14:00 η ώρα και αποφασίζω να πάρω τηλέφωνο στην κυρία Μ. η οποία μου λέει ότι θα το δει και ότι... "θα με έπαιρνε πίσω". Τελικά όμως φάνηκε ότι η κυρία Μ. βιαζόταν να σχολάσει και φυσικά δεν με πήρε ποτέ τηλέφωνο. Η ώρα περνούσε, εγώ έπαιρνα τηλέφωνο μπας και την βρω αλλά τίποτα, θα είχε φύγει.

Οπότε αποφασίζω και πέρνω τηλέφωνο στο 1520 στην Γραμματεία Καταναλωτή για να πάρω τουλάχιστον μερικές συμβουλές. Αυτό που έμαθα και κατάλαβα στην συζήτηση μαζί τους είναι ότι αυτοί μπορούν να παρέμβουν μόνο αν υπάρχει κάποιο ελαττωματικό προϊόν ή αν το προϊόν δεν είναι όπως αναγράφεται στην συσκευασία. Επίσης ότι δεν υπάρχει κάποιος άλλος επίσημος φορέας που να ασχολείται με τέτοια θέματα. Ακόμα ότι δεν υπάρχει χρονικό όριο νομικά κατοχυρωμένο που είναι η εταιρία είναι υποχρεωμένη να απαντήσει και ότι μόνο μαζί τους ύστερα από συνεννόηση μπορώ να βρω λύση στο θέμα.
Τέλος και κάτι σημαντικό ότι δηλαδή οι μεταπωλητές σύμφωνα με τον νόμο είναι συνυπεύθυνοι για τα προϊόντα που πουλάνε. Οπότε την επόμενη φορά που κάποιο μαγαζί σας λέει φούμαρα να τους το πείτε. [δυστυχώς δεν σημείωσα τον αριθμό του νόμου γιατί τώρα μέσω τηλεφώνου μου είπαν ένα μακρινάρι στα γρήγορα... αλλά αυτό ισχύει]


Μετά το ενδιαφέρον τηλέφωνο στο 1520 αποφασίζω να πάρω τηλέφωνο στην τεχνική τους υποστήριξη μπας και βρω άκρη από εκεί.
Μετά από 2 εβδομάδες+ επιτέλους μίλησα με κάποιον σοβαρό άνθρωπο που ήξερε τι συμβαίνει και όχι σαν έναν από τους πρώτους που μου έχει πετάξει το απίστευτο ότι
...δεν μπορείτε να βάλετε άλλο λειτουργικό εκτός από Windows Vista...


Του εξηγώ το θέμα... και τον ενημερώνω ότι μιλήσει με χίλιους-δυο υπευθύνους ωστόσο το σοκαριστικό ήταν ότι όταν με ρώτησε "ποιο είναι το πρόβλημα;" και του απάντησα ότι "δεν αποδέχομαι τους όρους χρήσης των Win Vista"... (...) ... και ότι "ενδιαφέρομαι να εγκαταστήσω linux" όχι μόνο δεν με ρώτησε το τι είναι αυτό που λέω αλλά μου είπε ότι * το γνωρίζει το θέμα ( :shock: ) * του έχει ξανατύχει ( :shock: ) και ότι * γνωρίζει και αυτός για Linux που ενδιαφέρομαι να βάλω! ( :shock: )

[Γιατί τους κρύβουν αυτούς τους ανθρώπους;]

Του δίνω τον κωδικό του μηχανήματος και μου απαντάει ότι όχι μόνο το laptop υποστηρίζει Vista αλλά Win XP και (αλήθεια είναι) Ubuntu Linux!!!! :o :shock: :o :shock: - Επίσημα και από την εταιρία!

Μετά τα χαρμόσυνα έστω αυτά νέα του ζητάω την γραπτή επιβεβαίωση αυτών που λέει προφορικά ώστε να προχωρήσω σε εγκατάσταση και να χρησιμοποιήσω το laptop επιτέλους. Δηλαδή να μου στείλει ένα email με τα 2 αυτά βασικά σημειά...
1)ότι όσον αφορά το τεχνικό τμήμα που επικαλούνται οι λοιποί υπεύθυνοι δεν υπάρχει πρόβλημα να προχωρήσω σε εγκατάσταση άλλου λειτουργικού (καθώς όπως είπε και ο ίδιος μπορούν άμεσα με ένα τηλέωνο να μάθουν αν είναι ενεγοποιημένα ή όχι τα Vista]
2)ότι το laptop έχει επίσημη υποστήριξη για Ubuntu Linux.

Ωστόσο μου απαντά ότι σαν απλός τεχνικός δεν μπορεί να δώσει τέτοια "επίσημη" και γραπτή απάντηση αλλά ότι θα προωθήσει το θέμα στους υπευθύνους (από Δευτέρα δηλαδή... :( ).

Αυτά... οπότε... ακόμα τίποτα ιδιαίτερο... όσον αφορά το θέμα... παρά μικρά θετικά στοιχεία.

Ελπίζω να μην ξέχασα κάτι...

Re: Laptop χωρίς sVista! [Τελικά γίνεται;]

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Νοέμ 2008, 19:30
από gourgi
περιμένουμε και εμείς μαζί σου :ugeek:
κανένα νέο ;

Re: Laptop χωρίς sVista! [Τελικά γίνεται;]

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Νοέμ 2008, 19:45
από stavrosLinux
σχετικά με το θέμα,
παιρνώ από το γνωστό κατάστημα Multi**** χαζεύοντας τα Laptop και αισίως κάποια netbook της acer.. Μόλις κάνω ένα βήμα μέσα στο μαγαζί, τσουπ ο πωλητής να με ρωτήσει τι θέλω (τέτοια άμεση εξυπηρέτηση είναι να θαυμάζει κανείς!)
-μισό λεπτό να ρίξω μια ματιά στους φορητούς..
-βεβαίως κύριε.

μα τι ευγένεια σκέφτομαι.
vista, vista, vista, vista, όλα τα μηχανάκια με vista ακόμα και τα netbook.
Χμ περίεργο, θα ρωτήσω για linux, κάτι είχα ακούσει για netbook με Xandros, δεν μπορεί.
βλέπω και κάτι ταμπελάκια με τα στοιχεία του κάθε μηχανήματος και στην ανάλυση γράφει κάτι XWVGA και επειδή δεν τα πολυκαταλαβαίνω αυτά ρωτάω τον πωλητή:
-τι ανάλυση έχει αυτή η οθόνη, πόσο επί πόσο;
-δεν ξέρω ..

τι να ρωτάω τώρα για δύσκολα πράγματα...
άντε γεια.