Jonathan Riddell forced out of Kubuntu

...από το ubuntu, το linux, και το ελεύθερο λογισμικό / λογισμικό ανοιχτού κώδικα (ΕΛ/ΛΑΚ)

Συντονιστές: adem1, ubuderix

Jonathan Riddell forced out of Kubuntu

Δημοσίευσηαπό Learner » 27 Μάιος 2015, 20:38

Έτσι για να μαθαίνουμε και τα νέα-εξελίξεις στην κοινότητα του Ubuntu (Kubuntu). Το συγκεκριμένο αφορά την απομάκρυνση του Jonathan Riddell, developer και project leader του Kubuntu, για κάποιον αδιευκρίνιστο λόγο. Τουλάχιστον εγώ δεν κατάλαβα. Αν καταλάβει κάποιος/α άλλος/η ας με διαφωτίσει.

Κάτι ότι δεν τήρησε τον CoC (Code of Conduct), κάτι τέτοιο σχετικό "παίχτηκε".
Η προσφορά του Jonathan στο Kubuntu (και στο Ubuntu γενικότερα) είναι από τεράστια έως τεράστια όλα αυτά τα χρόνια που ασχολείται.

Η παρέμβαση του Mark Shuttleworth στην συζήτηση φαίνεται να ήταν καταλυτική

Jonathan

The CC is entitled to choose who they will recognise as their counterparts and representatives in sub-communities like Kubuntu. It is untenable for us to ask people to volunteer to the CC, and then expect them to have to work with people who they do not feel are constructive leads; they therefore have the same ability to short-list candidates for leadership of sub-communities that I have for nominations to the CC and TB.

It is therefore not a question of whether or not you accept the CC request to step down. This is a statement from the CC that we no longer recognise you as the leader of the Kubuntu community. This decision has been rather painful, but is judged necessary. Whether or not you agree with the position, it is the final position of the CC.

You may not realise the extent to which your conduct has strayed outside the bounds of acceptable behaviour for a leader in Ubuntu. I would suggest you get the benefit of some distance from the project.

Παραθέτω ως πηγή την πλέον "ξερή" είδηση από το LWN.net , αν και μπορείτε να βρείτε δεκάδες άρθρα αν ψάξετε (δεν προλαβαίνει να cachαρει η Google λέμε), με γνώμες αρθρογράφων...κλπ.

http://lwn.net/Articles/645973/
About Me
NickTux@GitHub

Spoiler: show
1. Ubuntu 18.04 LTS
2. Intel Core i3 CPU M 380 2.53GHz ‖ RAM 6GB ‖ Acer Aspire 5733
3. Intel Integrated Graphics [8086:0046] {i915}
4. wlan0: Atheros Inc. AR9485 Wireless Network Adapter [168c:0032] (rev 01)
Άβαταρ μέλους
Learner
Συντονιστής
Συντονιστής

Launchpad: nicktux
IRC: NickTux
Εκτύπωση

Re: Jonathan Riddell forced out of Kubuntu

Δημοσίευσηαπό George Pantelis » 27 Μάιος 2015, 21:36

Με μιά πολύ πρόχειρη ματιά (είμαι στην δουλειά), νομίζω πως αιτία είναι αυτή, από το λινκ που παράθεσες.
It seems at least one dispute is over the IP policy and especially this line: "Any redistribution of modified versions of Ubuntu must be approved, certified or provided by Canonical if you are going to associate it with the Trademarks. Otherwise you must remove and replace the Trademarks and will need to recompile the source code to create your own binaries." Riddell sees it as violative of free software rights. Canonical sees it as protecting their Ubuntu trademark.

Δείχνει να έχει να κάνει με την τάση της κολλεγιάς των διάφορων `buntu με την Canonical και της παρουσίας τους σαν επίσημων εκδοχών του Ubuntu. Εάν δηλαδή θέλεις να είσαι official flavour του Ubuntu, τότε το πάνω χέρι το έχει η Canonical (l'etat c'est moi). Aλλιώς...πάρε πόδι (εντάξει του το είπε πιό ευγενικά)... :P
I would suggest you get the benefit of some distance from the project
Εταιρεία είναι, εμπορικά συμφέροντα έχει και τα υπερασπίζεται.
*Θυμήθηκα την παλιά διένεξη με το Mint, τώρα... :wave:
1 Γνώσεις Linux: Μέτριες ┃ Προγραμματισμού: Οχι ┃ Αγγλικών: Αριστο
2 EndeavourOS KDE plasma / Gnome, Ubuntu 22.04 5.15.0-30-generic 64bit (el_GR.UTF-8,Gnome ubuntu), Arch linux (VM)
3 Intel Core2 Duo CPU P8400 2.26GHz ‖ RAM 3908 MiB ‖ Dell Inc. 0F328M - Dell Inc. Latitude E6500
4 Intel Mobile 4 Series Chipset Integrated Graphics [8086:2a42] {i915
5 eth0: Intel 82567LM Gigabit Network Connection [8086:10f5] (rev 03) ⋮ wlan0: Intel WiFi Link 5100 [8086:4232]
Άβαταρ μέλους
George Pantelis
daemonTUX
daemonTUX

Launchpad: George Pantelis
Εκτύπωση

Re: Jonathan Riddell forced out of Kubuntu

Δημοσίευσηαπό fkol k4 » 28 Μάιος 2015, 12:28

Μια απλή διευκρίνηση...

Ο τίτλος (και του thread και του lwn.net) δεν είναι εντελώς ακριβής.
Ο Jonathan Riddell δεν απομακρύνθηκε από το Kubuntu, αλλά από επικεφαλής του Kubuntu Community Council.

Ακόμα πιο ακριβές όμως (μιας και το Kubuntu Community Council δεν αποδέχεται την απομάκρυνση αυτή), είναι να πούμε πως τελικά αυτό που πιθανότατα θα ισχύσει είναι πως θα πρέπει κάποιος άλλος να εκπροσωπεί το Kubuntu Community Council στις συζητήσεις με το Ubuntu Community Council.
Γνώσεις: Linux: ★★★☆☆ Προγραμματισμός: ★☆☆☆☆ Αγγλικά: ★★★★★
Η υπογραφή μου
Οδηγίες για αρχάριους στο Ubuntu (12.04 LTS)Οδηγοί του forum
Άβαταρ μέλους
fkol k4
antiwinTUX
antiwinTUX

Launchpad: fkol-k4
IRC: fkol_k4
Εκτύπωση

Επιστροφή στο Νέα - Ειδήσεις - Ανακοινώσεις