[HELP] Ubuntu install

...οδηγοί-προτάσεις-ιδέες-σχόλια για το forum, την κοινότητα, το ubuntu

Συντονιστής: Geochr

[HELP] Ubuntu install

Δημοσίευσηαπό BuggerMan » 16 Ιουν 2010, 22:47

Γεια σας παιδιά, είμαι καινούριος στο Ubuntu και γενικά στο Linux, αλλά όχι άσχετος με τον προγραματισμό.

Το λογισμικό μου φάνηκε πολύ ωραίο αν και είμαι αρχάριως σε αυτό και αντιμετωπίζω μερικά προβλήματα.

Πρώτα - πρώτα γράφω σε greeklish, γιατί δεν ξέρω πως να βάλω τα ελληνικά. Προσπάθησα από System > Administration > Language Support αλλά δεν έχει Greek. [SOLVED]

Δεύτερον αυτή την στιγμή είμαι από Ubuntu desktop edition και δεν το έχω εγκατεστημένο, γιατί δεν θέλω να χάσω τα windows xp και αποφάσισα να βάλω Ubuntu Server edition στο laptop μου (Sony VAIO 4 gb RAM GeForce 8400) που φοράει windows 7, αλλά επειδή έχω δύο δίσκους C:/ 127 gb kai D:/300+ gb θέλω να εγκαταστήσω το ubuntu στον D:/ χωρείς να χάσω τα windows 7 στον C:/ . Πώς μπορώ να το κάνω αυτό? Από ότι ξέρω υπάρχει μια επιλογη να εγκαταστήσω το Ubuntu χωρείς να χάσω τα Windows Side-by-side όμως στον ίδιο δίσκο C:/ , ενώ εγώ θέλω στον D:/. (Διευκρίνηση)

Τρίτον, το Ubuntu server edition δεν έχει Ubuntu desktop, όμως έμαθα ότι μπορείς να το βάλεις δηλαδή να έχεις και τα δύο και Server και Desktop edition. Βρήκα λοιπόν στο ιντερνετ έναν κώδικα το "apt-get install ubuntudesktop" είναι σωστός? Μετά αυτός ο κώδικας προφανώς πρέπει να εκτελεστεί σε κάποιου είδους γραμμής εντολών, που θα το βρω αυτό?

Τέταρτον τι είναι το GNOME και ποια η λειτουργικότητά του?

Edit: Μόλις κοίταξα το About GNOME ότι είναι το Ubuntu Desktop :) οπότε το "apt-get install ubuntudesktop" είναι "apt-get install GNOME" ?

Ευχαριστώ εκ τον προτέρων για την βοήθειά σας, ελπίζω να μην έκανα post σε λάθος μέρος και αν έκανα ζητώ συγνώμη . . .
Τελευταία επεξεργασία από BuggerMan και 16 Ιουν 2010, 23:22, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
BuggerMan
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 16 Ιουν 2010, 22:29
Εκτύπωση

Re: [HELP] Ubuntu install