#!CrunchΒang - [BunsenLabs] Linux Τα πάντα όλα

...οδηγοί-προτάσεις-ιδέες-σχόλια για το forum, την κοινότητα, το ubuntu

Συντονιστής: Geochr

Re: #!CrunchΒang Linux Τα πάντα όλα

Δημοσίευσηαπό Learner » 28 Νοέμ 2014, 19:34

Muttley Black έγραψε:Θέλω να εχω την επιλογή από το grub αν είναι δυνατόν, να μπαίνω στα crunchbang δίχως γραφικό περιβάλλον (κάτι σαν server). Δηλαδή τερματικό απευθείας.
Αυτό όλο από το boot screen του grub. Και όταν θέλω, να μπορώ να κάνω boot κανονικά με γραφικό περιβάλλον.

Τότε αυτό γίνεται με τον τρόπο που σου είπε ο fkol_k4 πιο πάνω. Την ώρα που βλέπεις τον grub θα πατάς το πλήκτρο 'e' και θα επεξεργάζεσαι την κατάλληλη γραμμή
Κώδικας: Επιλογή όλων
linux /boot/BLAH-BLAH-BLAH root=UUID=BLAH-BLAH-BLAH

και θα προσθέτεις είτε το text, είτε τη λέξη single. Εγώ μπαίνω συνήθως με single (single user mode). Αφού γράψεις τη λέξη (αφήνωντας κενό φυσικά, δίπλα από το quiet), πατάς επί τόπου το F10 για να κάνεις boot έτσι και θα βγεις σε μια όμοφρη μαύρη κονσόλα ;)
About Me
NickTux@GitHub

Spoiler: show
1. Ubuntu 18.04 LTS
2. Intel Core i3 CPU M 380 2.53GHz ‖ RAM 6GB ‖ Acer Aspire 5733
3. Intel Integrated Graphics [8086:0046] {i915}
4. wlan0: Atheros Inc. AR9485 Wireless Network Adapter [168c:0032] (rev 01)
Άβαταρ μέλους
Learner
Συντονιστής
Συντονιστής

Launchpad: nicktux
IRC: NickTux
Εκτύπωση

Δημοσίευσηαπό Muttley Black » 28 Νοέμ 2014, 20:54

Learner ευχαριστώ πολύ! Με το "text" κάνει boot στο GUI αλλά με single όλα καλά! Κάτι ακομα όχι ότι έχει και μεγάλη σημασία αλλά, αντι να μπαίνει σε root υπάρχει τρόπος να μπαίνει σε user;
:problem: ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ!!! :D
Γνώσεις ⇛ Linux: Πρώτα βήματα ┃ Προγραμματισμός: Ευσεβής πόθος ┃ Αγγλικά: Μέτρια
Λειτουργικό ⇛ BunsenLabs 8.2 "Hydrogen" σε Toshiba satellite C660D 10D
Προδιαγραφές ⇛ AMD V140 │ 2GB │ ATI Mobility Radeon HD 4200 Series │ Realtec RTL8188C Wireless LAN 802.11n PCI-E NIC│Realtec HD Audio │ 15.4" - 1366x768
Άβαταρ μέλους
Muttley Black
punkTUX
punkTUX

IRC: MuttleyBlack
Εκτύπωση

Δημοσίευσηαπό fkol k4 » 28 Νοέμ 2014, 21:09

Μπορείς να αλλάξεις χρήστη με
su <username>
Γνώσεις: Linux: ★★★☆☆ Προγραμματισμός: ★☆☆☆☆ Αγγλικά: ★★★★★
Η υπογραφή μου
Οδηγίες για αρχάριους στο Ubuntu (12.04 LTS)Οδηγοί του forum
Άβαταρ μέλους
fkol k4
antiwinTUX
antiwinTUX

Launchpad: fkol-k4
IRC: fkol_k4
Εκτύπωση

Δημοσίευσηαπό Muttley Black » 28 Νοέμ 2014, 21:11

fkol k4 έγραψε:Μπορείς να αλλάξεις χρήστη με
su <username>

Ευχαριστω!
Γνώσεις ⇛ Linux: Πρώτα βήματα ┃ Προγραμματισμός: Ευσεβής πόθος ┃ Αγγλικά: Μέτρια
Προδιαγραφές ⇛ AMD V140 │ 2GB │ ATI Mobility Radeon HD 4200 Series │ Realtec RTL8188C Wireless LAN 802.11n PCI-E NIC│Realtec HD Audio │ 15.4" - 1366x768
Άβαταρ μέλους
Muttley Black
punkTUX
punkTUX

Εκτύπωση

Δημοσίευσηαπό Learner » 06 Φεβ 2015, 20:26

Δυστυχώς άλλο ένα project, μια αξιόλογη (κατά τη γνώμη μου) διανομή Linux, έφτασε στο τέλος της. Δεν γνωρίζουμε τι θα γίνει στο μέλλον, αν δηλαδή θα την αναλάβει κάποιος άλλος, πάντως ο δημιουργός της δηλώνει ότι δεν μπορεί να την αναπτύσσει και να την συντηρεί πλέον.

Η δήλωση «Τέλους» για το CrunchBang Linux στο Official forum.

Και σε παράθεση (στα Αγγλικά) εδώ:
I have decided to stop developing CrunchBang. This has not been an easy decision to make and I’ve been putting it off for months. It’s hard to let go of something you love.

When I first started working on CrunchBang, the Linux landscape was a very different place and whilst I honestly didn’t know if there was any value to it, I knew there was a place for CrunchBang on my own systems. As it turned out, there seemed to be quite a demand for it on other people’s systems too. I’m not entirely sure why this was the case, but if I had to guess, I would say that it was probably due to the lack of competition/alternatives of the same ilk. If I’m remembering correctly, at the time, there was no LXDE tasksel in Debian and certainly no Lubuntu around. CrunchBang filled a gap and that was nifty.

So, what’s changed?

For anyone who has been involved with Linux for the past ten years or so, I’m sure they’ll agree that things have moved on. Whilst some things have stayed exactly the same, others have changed beyond all recognition. It’s called progress, and for the most part, progress is a good thing. That said, when progress happens, some things get left behind, and for me, CrunchBang is something that I need to leave behind. I’m leaving it behind because I honestly believe that it no longer holds any value, and whilst I could hold on to it for sentimental reasons, I don’t believe that would be in the best interest of its users, who would benefit from using vanilla Debian.

Talking of its users, thank you, you’ve been awesome and you’ve taught me so much, much of which is beyond the scope of this post, but needless to say, I think I’m much wiser now than I was before the existence of CrunchBang and its community of users. I’ve made many friends through the project, which for me, has ultimately been the biggest benefit of the project, and something I’ll be forever grateful for.

I also want to take a few words to thank my wife, Becky, aka bobobex. She has supported me and the project from the outset. Over the years, I’m sure I’ve bored her almost to death with my geeky gobbledygook and she’s never moaned about it once, well, not to me at least. Seriously though, thank you Becky for your support, help and guidance, you’re my rock and I love you.

Regarding what will happen to the CrunchBang forums, they will remain online. Ultimately, they belong to the community and so it will be for the community to decide what happens to them. I’m happy to continue supporting them for as long as need be. I have already expressed my thanks to the forum moderators, privately, but I would like to do so publicly too. Unless you’ve been involved with a project like CrunchBang, I’m not sure you can entirely appreciate the behind-the-scenes work that goes into it. The forum moderators have effectively kept the community running and without them, I’m sure there would not have been a community at all. Over the years, they’ve had to deal with some truly bonkers and poisonous people (seriously, there are some bat-fucking-crazy nutters out there with far too much time on their hands) and they’ve done so with enormous tact, diplomacy and decorum. All the forum mods have my utmost respect, they are an incredible bunch of people.

As for me, while I’m deeply sad to let go of a project that in many ways has defined my existence for many years, but I’m also excited to see what happens next. I’ve got a few little pet projects I want to work on, and I’ve also got a day job that I want to excel at. It’s going to be interesting to see what the future brings.

See you around :)
About Me
NickTux@GitHub

1. Ubuntu 18.04 LTS
2. Intel Core i3 CPU M 380 2.53GHz ‖ RAM 6GB ‖ Acer Aspire 5733
3. Intel Integrated Graphics [8086:0046] {i915}
4. wlan0: Atheros Inc. AR9485 Wireless Network Adapter [168c:0032] (rev 01)
Άβαταρ μέλους
Learner
Συντονιστής
Συντονιστής

Launchpad: nicktux
IRC: NickTux
Εκτύπωση

Δημοσίευσηαπό Muttley Black » 09 Φεβ 2015, 14:24

Learner έγραψε:Δυστυχώς άλλο ένα project, μια αξιόλογη (κατά τη γνώμη μου) διανομή Linux, έφτασε στο τέλος της. Δεν γνωρίζουμε τι θα γίνει στο μέλλον, αν δηλαδή θα την αναλάβει κάποιος άλλος, πάντως ο δημιουργός της δηλώνει ότι δεν μπορεί να την αναπτύσσει και να την συντηρεί πλέον.

Η δήλωση «Τέλους» για το CrunchBang Linux στο Official forum.

Και σε παράθεση (στα Αγγλικά) εδώ:
I have decided to stop developing CrunchBang. This has not been an easy decision to make and I’ve been putting it off for months. It’s hard to let go of something you love.

When I first started working on CrunchBang, the Linux landscape was a very different place and whilst I honestly didn’t know if there was any value to it, I knew there was a place for CrunchBang on my own systems. As it turned out, there seemed to be quite a demand for it on other people’s systems too. I’m not entirely sure why this was the case, but if I had to guess, I would say that it was probably due to the lack of competition/alternatives of the same ilk. If I’m remembering correctly, at the time, there was no LXDE tasksel in Debian and certainly no Lubuntu around. CrunchBang filled a gap and that was nifty.

So, what’s changed?

For anyone who has been involved with Linux for the past ten years or so, I’m sure they’ll agree that things have moved on. Whilst some things have stayed exactly the same, others have changed beyond all recognition. It’s called progress, and for the most part, progress is a good thing. That said, when progress happens, some things get left behind, and for me, CrunchBang is something that I need to leave behind. I’m leaving it behind because I honestly believe that it no longer holds any value, and whilst I could hold on to it for sentimental reasons, I don’t believe that would be in the best interest of its users, who would benefit from using vanilla Debian.

Talking of its users, thank you, you’ve been awesome and you’ve taught me so much, much of which is beyond the scope of this post, but needless to say, I think I’m much wiser now than I was before the existence of CrunchBang and its community of users. I’ve made many friends through the project, which for me, has ultimately been the biggest benefit of the project, and something I’ll be forever grateful for.

I also want to take a few words to thank my wife, Becky, aka bobobex. She has supported me and the project from the outset. Over the years, I’m sure I’ve bored her almost to death with my geeky gobbledygook and she’s never moaned about it once, well, not to me at least. Seriously though, thank you Becky for your support, help and guidance, you’re my rock and I love you.

Regarding what will happen to the CrunchBang forums, they will remain online. Ultimately, they belong to the community and so it will be for the community to decide what happens to them. I’m happy to continue supporting them for as long as need be. I have already expressed my thanks to the forum moderators, privately, but I would like to do so publicly too. Unless you’ve been involved with a project like CrunchBang, I’m not sure you can entirely appreciate the behind-the-scenes work that goes into it. The forum moderators have effectively kept the community running and without them, I’m sure there would not have been a community at all. Over the years, they’ve had to deal with some truly bonkers and poisonous people (seriously, there are some bat-fucking-crazy nutters out there with far too much time on their hands) and they’ve done so with enormous tact, diplomacy and decorum. All the forum mods have my utmost respect, they are an incredible bunch of people.

As for me, while I’m deeply sad to let go of a project that in many ways has defined my existence for many years, but I’m also excited to see what happens next. I’ve got a few little pet projects I want to work on, and I’ve also got a day job that I want to excel at. It’s going to be interesting to see what the future brings.

See you around :)

Ναι, άσχημα τα νέα δυστυχώς! Και την εχω λατρέψει την συγκεκριμένη διανομή!
Άβαταρ μέλους
Muttley Black
punkTUX
punkTUX

Εκτύπωση

Δημοσίευσηαπό fkol k4 » 15 Φεβ 2015, 20:25

Όπου υπάρχει θέληση, υπάρχει και τρόπος στο ελεύθερο λογισμικό.

http://crunchbangplusplus.org/
Μια προσπάθεια να υπάρξει συνέχεια του CrunchΒang, από κάποιους που το χρησιμοποιούσαν.
Υπάρχει και διαθέσιμο beta ISO.
Γνώσεις: Linux: ★★★☆☆ Προγραμματισμός: ★☆☆☆☆ Αγγλικά: ★★★★★
Η υπογραφή μου
Οδηγίες για αρχάριους στο Ubuntu (12.04 LTS)Οδηγοί του forum
Άβαταρ μέλους
fkol k4
antiwinTUX
antiwinTUX

Launchpad: fkol-k4
IRC: fkol_k4
Εκτύπωση

Δημοσίευσηαπό madvinegar » 16 Φεβ 2015, 18:57

fkol k4 έγραψε:Όπου υπάρχει θέληση, υπάρχει και τρόπος στο ελεύθερο λογισμικό.

http://crunchbangplusplus.org/
Μια προσπάθεια να υπάρξει συνέχεια του CrunchΒang, από κάποιους που το χρησιμοποιούσαν.
Υπάρχει και διαθέσιμο beta ISO.

Ωραιο και κατα τα πρότυπα του παλιου γνωστού crunchbang. 3-4 πραγματακια δεν δουλευουν σωστα ακόμα, αλλα φανατζομαι ειναι επειδη ειναι ακομα σε beta σταδιο.
2 πραγματακια που δεν μου αρεσαν ειναι 1) οτι δεν υπαρχει επιλογη για live session (δλδ ειναι μονο για εγκατασταση), και 2ον οτι ο εγκαταστατης ειναι σε στυλ netinstall. Οχι οτι ειχα καποιο θεμα, απλά ισως θα ηταν καλυτερα να το φτιαχνανε με GUI οπως το παλιό.
Ισως οταν βγει μια και καλή να εχουν αλλαξει αυτα. Μπράβο τους παντως για την προσπάθεια.

1 Γνώσεις Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμού: Καθόλου ┃ Αγγλικών: Πολύ Καλό
2 Ubuntu 18.04 bionic beaver 4.13.0-16-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Gnome ubuntu)
3 Intel Core2 Duo CPU T5550 1.83GHz ‖ RAM 2008 MiB ‖ Acer Chapala - Acer, inc. Aspire 5920G
4 Advanced Micro Devices, Inc. [AMD/ATI] RV620/M82 [Mobility Radeon HD 3450/3470] [1002:95c4] {radeon}
5 wlan0: Intel PRO/Wireless 3945ABG [Golan] Network Connection [8086:4222] (rev 02) ⋮ eth0: Broadcom NetLink BCM5787M Gigabit Ethernet PCI Express [14e4:1693] (rev 02)
Blog: https://madvinegar.wordpress.com/
Άβαταρ μέλους
madvinegar
superbTUX
superbTUX

Εκτύπωση

Δημοσίευσηαπό fog » 07 Μάιος 2015, 10:28

fkol k4 έγραψε:Όπου υπάρχει θέληση, υπάρχει και τρόπος στο ελεύθερο λογισμικό.

Αυτό είναι που μου αρέσει -κυρίως- στο ελεύθερο λογισμικό.

Το crunchbang το γνώρισα όταν ακόμη ήταν ubuntu-based και έγινε αιτία (πρώτα αυτό και μετά το archbang) να κολλήσω με τον openbox.
Το έχω χρησιμοποιήσει κατά καιρούς σε διάφορους υπολογιστές (πιο παλιούς ή netbook) σαν κύριο λειτουργικό, αλλά και πιο σύγχρονους σαν δεύτερο.
Όταν ήρθαν τα νέα για το κλείσιμό του και μην ξέροντας ακόμη την κατεύθυνση που θα έπαιρνε στη συνέχεια με τα BunsenLabs, έψαξα τρόπο να έχω το look and feel από αυτό, στο λειτουργικό που χρησιμοποιώ.

Εξαιτίας αυτού που είπε ο Φίλιππος, είχα τη δυνατότητα.

Έτσι από xubuntu που χρησιμοποιούσα κυρίως εκείνη την εποχή, πέρασα σε lubuntu, απλά για να έχω έτοιμη τη βάση, αφού χρησιμοποιεί openbox σαν window manager.
Aρχικά διαλέγοντας scripts από τις ως τότε εκδόσεις του και τώρα από αυτά που προετοιμάζονται για τη συνέχεια, μπορώ πια να έχω στο ubuntu τη λειτουργικότητα του menu του crunchbang ή για την ακρίβεια, όσων χαρακτηριστικών του μου άρεσαν από αυτά.

Ο τρόπος επεξεργασίας του menu είναι απλός, μετά από μια μικρή εξοικίωση, αλλά μπορεί να γίνει και γραφικά μέσα από το obmenu.

Τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά της εμφάνισης (conky, tint2 αντί για panel, dmenu κλπ.) από τη στιγμή που τα αρχεία ρυθμίσεων είναι ελεύθερα, είναι ένα sudo apt-get install μακριά και στο ubuntu.

Η μετατροπή μιας εγκατάστασης lubuntu σε εμφάνιση και χρηστικότητα crunchbang, διαρκεί λιγότερο από όσο χρειάστηκα να γράψω από το μήνυμα :)
Γνώσεις Linux: ✔✔✔✓✓ ┃ Προγραμματισμού: ✓✓✓✓✓ ┃ Αγγλικών: ✔✔✔✓✓
Ubuntu 16.04 64bit ‖ Lubuntu 16.10 64bit || 4.4.0-34-generic
Intel Core i7-6700HQ CPU @ 3.50GHzRAM 12GB ‖Toshiba Satellite P50-C
Intel Skylake Integrated Graphics ⋮ nVidia GM107M [GeForce GTX 950M]
enp4s0: Realtek RTL8111 Gigabit Ethernet Controller⋮ wlp3s0: Intel Wireless 3165
blog || github
Άβαταρ μέλους
fog
Συντονιστής
Συντονιστής

Εκτύπωση

Δημοσίευσηαπό madvinegar » 03 Ιούλ 2015, 13:05

Σαν συνεχιστής του Crunchbang (εφοσον πλέον σταμάτησε η υποστηριξη του), βρήκα το Monara (μου αρεσε πολύ το όνομα αλλά θέλει προσοχή όταν το προφέρετε... :D :D :D )

Βασιζεται σε Debian Jessie 8.1 και εχει πυρηνα 3.16
Το εγκατεστησα σε VB και πάει σφαίρα. Πολύ ωραιο.

Περισσότερα: http://sourceforge.net/projects/crunchbangmonara/
1 Γνώσεις Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμού: Καθόλου ┃ Αγγλικών: Πολύ Καλό
2 Ubuntu 18.04 bionic beaver 4.13.0-16-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Gnome ubuntu)
3 Intel Core2 Duo CPU T5550 1.83GHz ‖ RAM 2008 MiB ‖ Acer Chapala - Acer, inc. Aspire 5920G
4 Advanced Micro Devices, Inc. [AMD/ATI] RV620/M82 [Mobility Radeon HD 3450/3470] [1002:95c4] {radeon}
5 wlan0: Intel PRO/Wireless 3945ABG [Golan] Network Connection [8086:4222] (rev 02) ⋮ eth0: Broadcom NetLink BCM5787M Gigabit Ethernet PCI Express [14e4:1693] (rev 02)
Blog: https://madvinegar.wordpress.com/
Άβαταρ μέλους
madvinegar
superbTUX
superbTUX

Εκτύπωση

ΠροηγούμενηΕπόμενο

• ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Γενικά