ΚΑΝΟΝΕΣ οργάνωσης-λειτουργίας συντονιστών-διαχειριστών

...οδηγοί-προτάσεις-ιδέες-σχόλια για το forum, την κοινότητα, το ubuntu

Συντονιστής: Geochr

Συμφωνείτε με το κείμενο με ημ/νια δημοσίευσης 3-6-09?

Το δημοψήφισμα λήγει στις 17 Ιουν 2009, 19:25

ΝΑΙ, συμφωνώ απολύτως
25
69%
ΝΑΙ, συμφωνώ αλλά δημοσίευσα στο παρόν θέμα προτάσεις βελτιώσεων
10
28%
ΟΧΙ, διαφωνώ μερικώς και δημοσίευσα στο παρόν θέμα ενστάσεις-προτάσεις αλλαγών
1
3%
ΟΧΙ, διαφωνώ απολύτως
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
 
Σύνολο ψήφων : 36

Re: ΚΑΝΟΝΕΣ οργάνωσης-λειτουργίας της ομάδας του φόρουμ

Δημοσίευσηαπό dimosfire » 05 Ιουν 2009, 16:19

ilpara έγραψε:Και για να συγκεκριμενοποιήσω την πρόταση:
===================================
Δικαίωμα ψήφου έχει οποιοδήποτε μέλος είναι εγγεγραμμένο:

* είτε σε λίστα ηλ. ταχυδρομείου για περισσότερο από 1 μήνα (πως το ελέγχουμε?) και να έχει τουλάχιστον 1 email σε λίστα ανά 15θήμερο (>2 συνολικά),
* είτε σε φόρουμ επίσης για περισσότερο από 1 μήνα και να έχει τουλάχιστον 1 δημοσίευση ανά εβδομάδα (>4 συνολικά)
* Επίσης οποιοδήποτε μέλος της κοινότητας σε λίστα ηλ. ταχυδρομείου, φόρουμ, ή κανάλι, που δεν πληρεί τις ανωτέρω προϋποθέσεις (π.χ. εγγραφή πριν λίγες ημέρες) έχει το δικαίωμα (και το ενθαρρύνουμε!) να αυτοσυστηθεί (εξηγώντας ποιά η εμπλοκή του με ΕΛ/ΛΑΚ) και να ζητήσει από τα υπόλοιπα μέλη που συμμετέχουν στην συζήτηση στο IRC να του δοθεί δικαίωμα ψήφου, κάτι που θα αξιολογηθεί θετικά επί τόπου από τους υπόλοιπους συμμετέχοντες εφόσον διαπιστώσουν ότι δεν πρόκειται για nickname που ανήκει σε άλλο μέλος ή για nickname που δημιουργήθηκε κακοβούλως με σκοπό την αλλοίωση της ψηφοφορίας. Σημειώνεται ότι κάθε απόρριψη θα αιτιολογείται από τα μέλη (η αιτιολόγηση θα δημοσιεύεται στο φόρουμ μαζί με την απόφαση και τα μέλη που ψήφισαν), συνεπώς ενθαρρύνεται η αποδοχή στην ψηφοφορία ακόμη και νέων μελών.
* Επίσης οποιοσδήποτε μπορεί να ζητήσει την αφαίρεση του δικαιώματος ψήφου από οποιοδήποτε nickname εφόσον έχει στοιχεία ότι πρόκειται για nickname που ανήκει σε άλλο μέλος ή για nickname που δημιουργήθηκε κακοβούλως με σκοπό την αλλοίωση της ψηφοφορίας. Σημειώνεται, επίσης, ότι κάθε αφαίρεση θα αιτιολογείται από τα μέλη (η αιτιολόγηση θα δημοσιεύεται στο φόρουμ μαζί με την απόφαση και τα μέλη που ψήφισαν) και θα γίνεται μόνο εφόσον υπάρχει βεβαιότητα και όχι απλώς ενδείξεις.

Συμμετοχή στην συζήτηση άνευ ψήφου μπορεί να έχει οποιοσδήποτε.


Σε ότι αφορά τα ανωτέρω τα βρίσκω σύμφωνα με το γενικότερο πνευμα της κοινότητας και απολύτως δημοκρατικά. Σε ότι αφορά τα πρόσωπα θα μου επιτρέψετε να πω ότι έχω εντυπωσιαστεί από την προσφορά και το ενδιαφέρον όλων των μέχρι σήμερα συντονιστών/διαχειριστών, οι οποίοι έχουν εκατοντάδες δημοσιεύσεις και εξαιρετικές γνώσεις, έτοιμοι να τις μεταδώσουν σε οποιον χρειάζεται.Οι οδηγοί και μόνο είναι ολόκληρα βιβλία απο μόνοι τους.
ubuntu 9.10 (AMD64),Innovator desktop, motherboard MSI K8N NEO4-F,cpu AMD ATHLON64 3500+ 2.20GHz,ram 1GHz, καρτα γραφ.GIGABYTE GEFORCE 6600 256MB,καρτα τηλεορ.κ radio FM PROLINK PIXELVIEW PLAYTV PRO/ΑΓΓΛΙΚΑ-ΚΑΛΑ/ΓΝΩΣΕΙΣ ΠΡΟΓΡ.-ΚΑΘΟΛΟΥ.
dimosfire
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: 02 Φεβ 2009, 11:07
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Εκτύπωση

Re: ΚΑΝΟΝΕΣ οργάνωσης-λειτουργίας της ομάδας του φόρουμ

Δημοσίευσηαπό gourgi » 05 Ιουν 2009, 16:30

dimosfire έγραψε:
ilpara έγραψε:Και για να συγκεκριμενοποιήσω την πρόταση:
===================================
Δικαίωμα ψήφου έχει οποιοδήποτε μέλος είναι εγγεγραμμένο:

* είτε σε λίστα ηλ. ταχυδρομείου για περισσότερο από 1 μήνα (πως το ελέγχουμε?) και να έχει τουλάχιστον 1 email σε λίστα ανά 15θήμερο (>2 συνολικά),
* είτε σε φόρουμ επίσης για περισσότερο από 1 μήνα και να έχει τουλάχιστον 1 δημοσίευση ανά εβδομάδα (>4 συνολικά)
* Επίσης οποιοδήποτε μέλος της κοινότητας σε λίστα ηλ. ταχυδρομείου, φόρουμ, ή κανάλι, που δεν πληρεί τις ανωτέρω προϋποθέσεις (π.χ. εγγραφή πριν λίγες ημέρες) έχει το δικαίωμα (και το ενθαρρύνουμε!) να αυτοσυστηθεί (εξηγώντας ποιά η εμπλοκή του με ΕΛ/ΛΑΚ) και να ζητήσει από τα υπόλοιπα μέλη που συμμετέχουν στην συζήτηση στο IRC να του δοθεί δικαίωμα ψήφου, κάτι που θα αξιολογηθεί θετικά επί τόπου από τους υπόλοιπους συμμετέχοντες εφόσον διαπιστώσουν ότι δεν πρόκειται για nickname που ανήκει σε άλλο μέλος ή για nickname που δημιουργήθηκε κακοβούλως με σκοπό την αλλοίωση της ψηφοφορίας. Σημειώνεται ότι κάθε απόρριψη θα αιτιολογείται από τα μέλη (η αιτιολόγηση θα δημοσιεύεται στο φόρουμ μαζί με την απόφαση και τα μέλη που ψήφισαν), συνεπώς ενθαρρύνεται η αποδοχή στην ψηφοφορία ακόμη και νέων μελών.
* Επίσης οποιοσδήποτε μπορεί να ζητήσει την αφαίρεση του δικαιώματος ψήφου από οποιοδήποτε nickname εφόσον έχει στοιχεία ότι πρόκειται για nickname που ανήκει σε άλλο μέλος ή για nickname που δημιουργήθηκε κακοβούλως με σκοπό την αλλοίωση της ψηφοφορίας. Σημειώνεται, επίσης, ότι κάθε αφαίρεση θα αιτιολογείται από τα μέλη (η αιτιολόγηση θα δημοσιεύεται στο φόρουμ μαζί με την απόφαση και τα μέλη που ψήφισαν) και θα γίνεται μόνο εφόσον υπάρχει βεβαιότητα και όχι απλώς ενδείξεις.

Συμμετοχή στην συζήτηση άνευ ψήφου μπορεί να έχει οποιοσδήποτε.


Σε ότι αφορά τα ανωτέρω τα βρίσκω σύμφωνα με το γενικότερο πνευμα της κοινότητας και απολύτως δημοκρατικά. Σε ότι αφορά τα πρόσωπα θα μου επιτρέψετε να πω ότι έχω εντυπωσιαστεί από την προσφορά και το ενδιαφέρον όλων των μέχρι σήμερα συντονιστών/διαχειριστών, οι οποίοι έχουν εκατοντάδες δημοσιεύσεις και εξαιρετικές γνώσεις, έτοιμοι να τις μεταδώσουν σε οποιον χρειάζεται.Οι οδηγοί και μόνο είναι ολόκληρα βιβλία απο μόνοι τους.

+1 και απο μένα
πάω να ψηφίσω το 1ο :)
Όσο ζω ... μαθαίνω!
Desktop:stable9.04 i386|testing9.10 i386|Opteron Amd64 1.8GHz|RAM 2GB|Nvidia 6600GT|Msi K8N Platinum|Live! 24bit 5.1|Pixelview Playtv Pro BT878+rev.9d
Asus EEE 1000h9.04 i386|N270|RAM 2GB|945GME|RT2860|82801G
Oδηγίες προς νεοεισερχόμενους σε forum ή linux
Άβαταρ μέλους
gourgi
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 681
Εγγραφή: 02 Ιουν 2008, 14:45
Τοποθεσία: Ξάνθη - Πτελεός
IRC: gourgi
Εκτύπωση

Re: ΚΑΝΟΝΕΣ οργάνωσης-λειτουργίας της ομάδας του φόρουμ

Δημοσίευσηαπό michail » 05 Ιουν 2009, 19:12

Απλά μια ιδέα,
Γιατί δεν δημιουργείτε ομάδες εργασίας που να μεταφράζουν, να φτάχνουν howto, να κάνουν μαθήματα μέσω του forum (όπως πολύ όμορφα έχετε ξεκινήσει) κ.ο.κ και όποιος συμμετέχει σε μια τουλάχιστον από αυτές τις ομάδες έχει δικαίωμα ψηφου. Με αυτό το τρόπο και έχετε άτομα που λειτουργούν συντονισμένα μέσα από ομάδες( αρα τα γνωρίζετε) και βελτιώνετε το φοροθμ και το ubuntu και έχετε δικλείδες ασφαλείας.

Φιλικά
Μιχάλης

ΥΓ για την ιστορία ψήφισα το 1ο
Άβαταρ μέλους
michail
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 05 Οκτ 2008, 11:53
Τοποθεσία: Athens (Byron)
Εκτύπωση

Re: ΚΑΝΟΝΕΣ οργάνωσης-λειτουργίας της ομάδας του φόρουμ

Δημοσίευσηαπό ilpara » 05 Ιουν 2009, 20:54

michail έγραψε:Γιατί δεν δημιουργείτε ομάδες εργασίας που να μεταφράζουν, να φτάχνουν howto, να κάνουν μαθήματα μέσω του forum (όπως πολύ όμορφα έχετε ξεκινήσει) κ.ο.κ και όποιος συμμετέχει σε μια τουλάχιστον από αυτές τις ομάδες έχει δικαίωμα ψηφου. Με αυτό το τρόπο και έχετε άτομα που λειτουργούν συντονισμένα μέσα από ομάδες( αρα τα γνωρίζετε) και βελτιώνετε το φοροθμ και το ubuntu και έχετε δικλείδες ασφαλείας.
Η ιδέα σου θυμίζει αυτή την πρόταση της οποίας η τύχη περιγράφεται σε αυτό το νήμα και δεν ήταν και τόσο καλή. Βεβαίως είσαι ο (Ν)στός που το πάει προς τα εκεί εμμέσως ή ευθέως, πάντως όποιος θέλει το ξαναθέτει και όπως λέμε εδώ η κοινότητα αποφασίζει. Εγώ πάντως λέω επί του παρόντος να δοκιμάσουμε πως θα πάει η ιστορία εδώ.

Άλλωστε όπως θα είδες εδώ εξελίχθηκε με αυτό-οργάνωση μια χαρά σε μαθήματα python και μάλιστα σε "Σχολείο", ενώ συγχρόνως μια χαρά αυτό-οργανώθηκε και η μετάφραση της διδακτέας ύλης. Και επισημαίνω ότι όλη την αυτό-οργάνωση την έκαναν απλά μέλη (ο savvas δεν ήταν admin όταν στήθηκε το σχολείο). Συνεπώς αφού μας εντυπωθεί ότι συντονιστές και διαχειριστές = χαμαλίκι και όχι εξουσία, θα ήθελα να τονίσω ότι τις ομάδες εργασίας που προτείνεις μπορείς να τις ξεκινήσεις-οργανώσεις και εσύ ή οποιοσδήποτε -έτσι έγινε με το σχολείο, έτσι μπορεί να ξαναγίνει! :)
*Oδηγίες προς Nεοεισερχόμενους*ΟδηγοίLive chat (IRC)
⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
⇛ Ubuntu 12.04 32bit
⇛ Dell M4300: T7500 (2.2GHZ 4MB) ┃ 2GB ┃ NVIDIA Quadro FX 360M (256MB) ┃ Intel 4965 ┃ 15.4" WUXGA
Άβαταρ μέλους
ilpara
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2250
Εγγραφή: 11 Μάιος 2008, 11:43
Τοποθεσία: Αθήνα-Βύρωνας
IRC: ilpara
Εκτύπωση

Re: ΚΑΝΟΝΕΣ οργάνωσης-λειτουργίας της ομάδας του φόρουμ

Δημοσίευσηαπό michail » 05 Ιουν 2009, 21:15

Χμ...Μάλλον δεν έδωσα σωστά αυτό που ήθελα να πω και το παρεξήγησες, δικό μου λάθος.
Αυτό που λέω ότι ήδη υπάρχουν ομάδες εργασίας οποιασδήποτε μορφής και συμμετέχουν ένα πλήθος ατόμων. Δεν έχει σημασία ποιος τις δημιούργησε και ενθαρρύνεται η δημιουργία εργασιών για το ubuntu από τον καθένα. Συνεπώς αφού υπάρχει ένας σημαντικός αριθμός ατόμων που ασχολείτε ενεργά σε τέτοιου
είδους ομάδες θεωρώ ότι αυτό πρέπει να είναι το κριτήριο ψήφου. Είναι μια ανοικτή διαδικασία που μπορεί ο καθένας να συμμετάσχει και να παράγει έργο άμεσα και να έχει και το δικαίωμα ψήφου. Δεν μίλησα για συντονιστές, διαχειριστές ή ότι άλλο. Η λογική είναι απλή προσφέρεις σε κάτι ομαδικό έχεις δικαίωμα ψήφου και είναι προς όφελος όλων γιατί έχεις και άτομα που ασχολούνται ενεργά.

Μ
Άβαταρ μέλους
michail
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 05 Οκτ 2008, 11:53
Τοποθεσία: Athens (Byron)
Εκτύπωση

Re: ΚΑΝΟΝΕΣ οργάνωσης-λειτουργίας της ομάδας του φόρουμ

Δημοσίευσηαπό sokoban4ever » 05 Ιουν 2009, 21:27

michail

Εγώ πιστέυω ότι μια χαρά είναι να έχει κάποιος δικαίωμα ψήφου μετά από καποιο εύλογο χρονικό διάστημα.
Τώρα αυτό που λές δεν είναι και άσχημο απλά πρέπει να δίνεται και η δυνατότητα και σε αυτόν που δεν πολυσυμετάσχει
αλλλά παρόλα αυτά είναι μέλος να ψηφίζει .
Πρέπει δηλαδή να τηρήσουμε κάποιους κανόνες δημοκρατικής δεοντολογίας όχι απλά τα προσχήματα.
Αυτά .
Το πνέυμα του ubuntu-gr εξάλλου είναι αρκετά ελευθεριακό.

Μιας και συζητάμε ωραία μην "αρπαχτεί" κανείς και αρχίσει να μιλάει προκλητικά .
Τα πράγματα είναι απλά άμα θέλουμε να τα κρατήσουμε απλά.

ή
καλύτερα
μην αρχπαχτεί κάποιος επειδή κάποιος αρπάχτηκε

ή ακόμα καλύτερα
μην αρπαχτεί κάποιος επείδή κάποιος αρπάχτηκε με κάποιον άλλον που αρπάχτηκε και αυτός

κλπ
κλπ

Φιλικά
:D ;)
Θέλουμε και μπορούμε να έχουμε μια καλύτερη ζωή και όσο θα ζούμε θα προσπαθούμε να την αποκτήσουμε ακόμα και αν πεθάνουμε προσπαθώντας, και αν κάποια στιγμή λιγίσουμε έχουμε το επίπεδο να πούμε κουράστηκα λίγο να ,να ξαποστάσουμε , ώστε να συνεχίσουμε πάλι δυνατοί ξανά.

Μήνυμα με αγάπη και αληλλεγγύη σε όλους τους ανθρώπους από όλους τους λαούς , ιδίως του Ελληνικού.
Άβαταρ μέλους
sokoban4ever
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2331
Εγγραφή: 13 Φεβ 2009, 02:22
Εκτύπωση

Re: ΚΑΝΟΝΕΣ οργάνωσης-λειτουργίας της ομάδας του φόρουμ

Δημοσίευσηαπό ktogias » 05 Ιουν 2009, 21:48

Παρακολουθώ με ενδιαφέρον την εξέλιξη της συζήτησης και βρίσκω συνολικά πολύ θετική την τροπή της. Θέλω μόνο να σχολιάσω το σενάριο του bullgr

bullgr έγραψε:[...]
Γίνεται πχ ψηφοφορία για προσθήκη διαχειριστή/συντονιστή στο forum... Ορίζεται ψηφοφορία αλλά ως αναμενόμενο θα ψηφίσουν οι περίπου 20 γνωστοί... Ένας υποψήφιος που θέλει να επιλεγεί αυτός, ανοίγει διάφορους νέους λογαριασμούς με μια υπηρεσία που σου δίνει email για ένα 24ωρο πχ το http://www.filzmail.com/

Με την παραπάνω υπηρεσία είναι πολύ εύκολο κάποιος μέσα σε μια ώρα να κάνει και 50 νέους λογαριασμούς, οι οποίοι την επόμενη μέρα δεν θα υφίστανται!!! Και είναι πολύ εύκολο να δημιουργηθούν: [...]

Voila!!! Εάν έχεις μεγάλη υπομονή ή και ένα-δύο κολλητούς, σε μια ώρα μπορείς να κάνεις 200 λογαριασμούς στο forum με 24 hour e-mail... Και με επιβεβαίωση mail...

Με αυτό το σενάριο θα μπορεί ο υποψήφιος διαχειριστής/συντονιστής να διαβάλλει την ψηφοφορία και να βγει πρώτος στη ψηφοφορία αυθαίρετα... Θα μου πείτε ότι αφού επιλέχθηκε για τη ψηφοφορία, θα είναι αξιόλογο άτομο ούτως ή άλλως, αλλά καταλαβαίνετε ότι θα υπάρχει πρόβλημα διαφάνειας.

Και ερωτώ: Είναι απίθανο σενάριο; Δεν πρέπει να υπάρχει μια ασφαλιστική δικλείδα;


Το σενάριο το βρίσκω τουλάχιστον υπερβολικό και ταυτόχρονα αποπροσανατολιστικό (Για αποφυγή παρεξηγήσεων δεν υπονοώ ότι είναι εσκεμμένα αποπροσανατολιστικό. Είναι φανερή σε όλο το κείμενο η θετική διάθεση του bullgr που απλά εκφράζει τους φόβους του, και καλά κάνει. ). Οι προβληματισμοί μου πάνω στο σενάριο συγκεκριμένα είναι οι εξής:

1. Γιατί θεωρούμε τόσο πιθανό κάποιος να μπει στον κόπο να ανοίξει ψεύτικους λογαριασμούς ή να ξοδέψει με οποιοδήποτε άλλο τρόπο ενέργεια προκειμένου να ξεγελάσει την κοινότητα και να γίνει διαχειριστής ή συντονιστής; Εδώ ψάχνουμε ανθρώπους γι' αυτό το λειτούργημα, χαμαλίκι όπως το ανέφερε και ο ilpara, και δεν βρίσκουμε. Τι έχει να κερδίσει κάποιος με το να γίνει συντονιστής σε ένα φόρουμ σαν κι αυτό πέραν από μπελάδες, σκοτούρες και πρηξίματα, τη στιγμή μάλιστα που δεν τον οδηγεί κάποιο μεράκι για την κοινότητα; Μήπως παίρνουν λεφτά οι διαχειριστές και δεν το ξέρουμε; Ή είναι σέξυ ο ρόλος και αν είσαι διαχειριστής αυξάνονται οι επιτυχές σου στο φύλλο που σε ενδιαφέρει;

Νομίζω ότι τίποτα από τα παραπάνω δεν συμβαίνει και η μόνη αιτία στην οποία θα μπορούσα να αποδώσω την πιθανότητα πραγματοποίησης του παραπάνω σεναρίου είναι η ανθρώπινη βλακεία και διαστροφή, που αν και μερικές φορές μπορεί να είναι πολύ επικίνδυνη, δεν αποτελεί νομίζω τον κανόνα, αλλά εξαίρεση.

2. Έστω ότι κάποιος επικίνδυνος βλάκας ή/και κακεντρεχής θέτει σε λειτουργία ένα τέτοιο σχέδιο. Πως είναι δυνατόν να μην τον αντιληφθούμε οι υπόλοιποι; Δηλαδή όταν σε μια ψηφοφορία που κατά μέσο όρο είμαστε 20 άτομα, ξαφνικά πλακώσουν 200 δεν θα πονηρευτούμε οι υπόλοιποι ότι κάτι δεν πάει καλά; Όταν από τα 200 που δεν έχουμε ξαναδεί, και τα διακόσια υποστηρίζουν την ανάθεση ενός σημαντικού ρόλου σε κάποιον που πάλι δεν έχουμε ξαναδεί, δεν θα είμαστε σχεδόν σίγουροι ότι δεν είναι σύμπτωση, ώστε να παγώσουμε τη διαδικασία μέχρι να δούμε τι στο καλό γίνεται;

3. Με απλές τεχνικές λύσεις όπως το register του nick ή τη χρήση ψηφιακών υπογραφών, μπορούμε να ελαττώσουμε ακόμα περισσότερο την πιθανότητα να πετύχει κάτι τέτοιο. Άντε και δημιουργήσες 200 λογαριασμούς email, αντέ να τους κάνεις και register ή να φτιάκεις πλαστές υπογραφές... Πρέπει να είσαι πολύ βλάκας για να μπεις σε τόσο κόπο μόνο για να γίνεις διαχειριστής σε ένα forum... Και αν είσαι τόσο βλάκας, μάλλον κάπου μέσα στη διαδικασία αυτή θα τα βρεις μπαστούνια και θα παραιτηθείς.

4. Έστω ότι τελικά ο περίεργος αυτός βλάκας τύπος, τα καταφέρνει και μας ξεγελά όλους (που σε αυτή την περίπτωση μάλλον θα σημαίνει ότι κι εμείς δεν είμαστε και υποδείγματα εξυπνάδας) και γίνεται διαχειριστής ή συντονιστής. Και; Τι θα κάνει; Θα σβήσει το forum; Έχουμε backup; Θα κάνει καφρίλες; Θα τον πάρουν χαμπάρι οι υπόλοιποι συντονιστές και θα τον στείλουν από κει που ήρθε. Θα διαλύσει το forum; Θα φτιάξουμε άλλο. Θα χάσουμε το σπίτι ή το ψωμί ή τους φίλους μας ή την αγάπη μας για το ΕΛΛΑΚ από κάτι τέτοιο; Δεν νομίζω. Άρα τι φοβόμαστε;

Ας μην είμαστε τόσο καχύποπτοι... Μην βλέπουμε παντού φαντάσματα και ανύπαρκτους κινδύνους. Μην θεωρούμε τους πάντες ύποπτους μέχρι αποδείξεως του εναντίου, αλλά αθώους μέχρι αποδείξεως του εναντίου.
ktogias
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 305
Εγγραφή: 10 Μάιος 2008, 22:52
IRC: ktogias
Εκτύπωση

Re: ΚΑΝΟΝΕΣ οργάνωσης-λειτουργίας της ομάδας του φόρουμ

Δημοσίευσηαπό bullgr » 05 Ιουν 2009, 22:17

Έθεσα τη ψηφοφορία για διαχειριστή/συντονιστή ως παράδειγμα... Και εντάξει, οι θέσεις αυτές είναι χαμαλίκι (το γνωρίζω από πρώτο χέρι) και σεξουαλικά δεν με ωφέλησε σε τίποτα, απεναντίας μερικές φορές μου κοβόταν και η διάθεση για sex με διάφορα ευτράπελα που γινόντουσαν... :mrgreen:

Αλλά οι ψηφοφορίες θα γίνονται και για άλλους λόγους, που μπορεί ο κακός χρήστης να έχει οφέλη... Ίσως οι λόγοι να μην έχουν σχέση με χαμαλίκι αλλά με κάτι άλλο... Τι θα είναι αυτό, δεν το γνωρίζω (δεν είμαι sidekick, αλλιώς θα προέβλεπα τους αριθμούς του τζόκερ και θα γινόμουν συγχρηματοδότης/μέτοχος της Canonical :lol: )... Αλλά θα προτιμούσα να είμαστε προετοιμασμένοι για παν ενδεχόμενο...

Επίσης σε μια ψηφοφορία ο κακός χρήστης θα μπορεί να παρακολουθεί τη ψηφοφορία και να κάνει fake λογαριασμούς όσους μόνο χρειάζεται για να βγει πρώτη η επιλογή που θέλει με οριακή διαφορά (πχ 5 ψήφοι)... Θα ήταν μεγάλος βλάκας να έδινε 200 ψήφους μαζεμένους τη στιγμή που όλοι οι ψήφοι θα είναι πχ 20... :shock:

Ως προς το θέμα των φαντασμάτων το αφήνω στη κρίση σας... Εάν σας φαίνονται υπερβολικά αυτά που υποστηρίζω, τότε αγνοήστε τα και προχωρήστε με τις υπόλοιπες διευκρινήσεις... Δεν θα ξαναεπιμείνω, ελπίζω μόνο να μην δικαιωθώ μελλοντικά...
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙΣ, ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΝΑ ΣΗΚΩΘΕΙΣ... HASTA SIEMPRE...
Άβαταρ μέλους
bullgr
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1853
Εγγραφή: 10 Μάιος 2008, 21:45
Εκτύπωση

Re: ΚΑΝΟΝΕΣ οργάνωσης-λειτουργίας της ομάδας του φόρουμ

Δημοσίευσηαπό taratatzoum » 05 Ιουν 2009, 22:34

αν ένα πράγμα μου την δίνει στο debian είναι ότι για να αποφασίσουν κάτι μπορεί να ψηφίζουν και 3 χρόνια χωρίς να έχουν έχουν την ικανότητα να πάρουν μια απόφαση.
επίσης καλό είναι να ξεμπερδεύει η όλη ιστορία με το φόρουμ πριν αρχίσουν τα μπάνια του λαού, διότι προσωπικά θέλω να θέσω και κάποια ζητήματα σχετικά με την λειτουργία του ubuntu-gr.org και του wiki. αλλά δεν μπορώ να το κάνω τώρα πριν λήξει το θέμα του φόρουμ διότι θα γίνουμε κεφαλοτύρι εδώ πέρα.
από ότι φαίνεται υπάρχουμε κάποια άτομα (bullgr,ilpara,logari,ftso,rizitis..) που συμφωνούμε και προτείνουμε το παρακάτω.
Υπάρχει κάποιοσ τρόπος να μπει σε ψηφοφορία για κάποιες μέρες ? αν ναι ας μπει να τελειώνουμε...

ilpara έγραψε:
greatst έγραψε:Ένας συνδυασμός των απόψεων των bullgr και logari81 (στις δύο προηγούμενες από αυτήν που διαβάζετε τώρα δημοσιεύσεις!) ακούγεται ενδιαφέρουσα προσέγγιση. :!:
+1
Και για να συγκεκριμενοποιήσω την πρόταση:
===================================
Δικαίωμα ψήφου έχει οποιοδήποτε μέλος είναι εγγεγραμμένο:
  • είτε σε λίστα ηλ. ταχυδρομείου για περισσότερο από 1 μήνα (πως το ελέγχουμε?) και να έχει τουλάχιστον 1 email σε λίστα ανά 15θήμερο (>2 συνολικά),
  • είτε σε φόρουμ επίσης για περισσότερο από 1 μήνα και να έχει τουλάχιστον 1 δημοσίευση ανά εβδομάδα (>4 συνολικά)
  • Επίσης οποιοδήποτε μέλος της κοινότητας σε λίστα ηλ. ταχυδρομείου, φόρουμ, ή κανάλι, που δεν πληρεί τις ανωτέρω προϋποθέσεις (π.χ. εγγραφή πριν λίγες ημέρες) έχει το δικαίωμα (και το ενθαρρύνουμε!) να αυτοσυστηθεί (εξηγώντας ποιά η εμπλοκή του με ΕΛ/ΛΑΚ) και να ζητήσει από τα υπόλοιπα μέλη που συμμετέχουν στην συζήτηση στο IRC να του δοθεί δικαίωμα ψήφου, κάτι που θα αξιολογηθεί θετικά επί τόπου από τους υπόλοιπους συμμετέχοντες εφόσον διαπιστώσουν ότι δεν πρόκειται για nickname που ανήκει σε άλλο μέλος ή για nickname που δημιουργήθηκε κακοβούλως με σκοπό την αλλοίωση της ψηφοφορίας. Σημειώνεται ότι κάθε απόρριψη θα αιτιολογείται από τα μέλη (η αιτιολόγηση θα δημοσιεύεται στο φόρουμ μαζί με την απόφαση και τα μέλη που ψήφισαν), συνεπώς ενθαρρύνεται η αποδοχή στην ψηφοφορία ακόμη και νέων μελών.
  • Επίσης οποιοσδήποτε μπορεί να ζητήσει την αφαίρεση του δικαιώματος ψήφου από οποιοδήποτε nickname εφόσον έχει στοιχεία ότι πρόκειται για nickname που ανήκει σε άλλο μέλος ή για nickname που δημιουργήθηκε κακοβούλως με σκοπό την αλλοίωση της ψηφοφορίας. Σημειώνεται, επίσης, ότι κάθε αφαίρεση θα αιτιολογείται από τα μέλη (η αιτιολόγηση θα δημοσιεύεται στο φόρουμ μαζί με την απόφαση και τα μέλη που ψήφισαν) και θα γίνεται μόνο εφόσον υπάρχει βεβαιότητα και όχι απλώς ενδείξεις.
Συμμετοχή στην συζήτηση άνευ ψήφου μπορεί να έχει οποιοσδήποτε.
===================================

Αυτό πως σας φαίνεται? ...ας κάνουμε όλοι ότι καλύτερο μπορούμε να καταλήξουμε κάπου



Επίσης τώρα,έχουμε forum,wiki,site,mail-list and irc. δεν ανακατεύονται όλοι σε όλα και πολύ καλά κάνουν, συνεπώς στα περισσότερα θέματα που αφορούν το φόρουμ θα πρέπει να τα τακτοποιούν αυτοί που ασχολούνται με το φόρουμ, της λίστας αυτοί που ασχολούνται με την λίστα, του site οι αντίστοιχοι κτλ... και μόνο στα σοβαρά θέματα θα επεμβαίνουν όλοι.
Υπό φυσιολογικές συνθήκες δεν θα χρειαστεί πχ ο ktogias να αποφασίσει κάτι για το φόρουμ στο δεν έχει τυπικά το δικαίωμα να το κάνει. ΑΝ τεθεί θέμα σοβαρό πχ στο φόρουμ τότε φυσικά και θα μπορεί και αυτό προβλέπετε για όλα τα ενεργά μέλη σε irc,site,mail-list κτλ

Αν το ubuntu ξεχώρισε από το debian ενώ στην ουσία δεν θα υπήρχε χωρίς αυτό, έγινε διότι δεν βραχυκυκλώνει όποτε χρειάζεται να παρθεί μια απόφαση, οπότε έχει χρόνο μετά ο developer να φτιάξει το ubuntu καλύτερο και όχι να ασχολείται συνέχεια με ψηφοφορία στην ψηφοφορία...
Ας αποφασίσουμε σύντομα λοιπόν για τα βασικά ώστε να ξεκινήσουμε και βλέπουμε στην πορεία...
Ιστολόγιο
1 Γνώσεις → Linux: Προχωρημένος ┃ Προγραμματισμός: Μέτριος ┃ Αγγλικά: Προχωρημένος
2 Λειτουργικό → Slackware 13.37.0 64-bit (el_GR.utf-8)
3 Προδιαγραφές → CPU: 8x Intel Core i7 CPU Q 740 1.73GHz ‖ RAM 3894 MiB ‖ Dell Inc. - Dell Inc. Inspiron N5010
4 Κάρτες γραφικών: ATI Redwood [Radeon HD 5600 Series] ⎨1002:68c1⎬
5 Δίκτυα: wlan0: Broadcom BCM4313 802.11b/g/n Wireless LAN Controller ⎨14e4:4727⎬ ⋮ eth0: Realtek RTL8101E/RTL8102E PCI Express Fast Ethernet controller ⎨10ec:8136⎬
taratatzoum
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 849
Εγγραφή: 10 Μάιος 2008, 20:29
Τοποθεσία: Χανιά
Launchpad: rizitis
IRC: rizitis or rtz
Εκτύπωση

Re: ΚΑΝΟΝΕΣ οργάνωσης-λειτουργίας της ομάδας του φόρουμ

Δημοσίευσηαπό ilpara » 05 Ιουν 2009, 22:43

bullgr έγραψε:θα προτιμούσα να είμαστε προετοιμασμένοι για παν ενδεχόμενο...
η πλειοψηφία έχει ποστάρει να υπάρχουν ασφαλιστικές δικλίδες και συζητείται τι δικλίδες και πόσο αυστηρές

ktogias έγραψε:* Θεωρώ μαι ανοικτή κοινότητα που δεν κάνει κανενός είδους διακρίσεις ανάμεσα στα μέλη της, πέραν των λειτουργικών ρόλων που κάποιοι αναλαμβάνουν, πάντα με απόφαση και υπό την κρίση του συνόλου.
* Δεν συμφωνώ με τη θέσπιση τυπικών κριτηρίων προκειμένου να έχει κάποιος δικαίωμα ψήφου. Να μπορεί να ψηφίσει και να πει τη γνώμη του όποιος ενδιαφέρεται και μπαίνει στον κόπο να το κάνει.
* Συμφωνώ με το να πρέπει να κάνει κάποιος register το nick του προκειμένου να μπορεί να μπει στο κανάλι συζητήσεων και ψηφοφοριών. Είναι μια απλή διαδικασία που μπορεί να την κάνει ο καθένας και προστατεύει πρώτα την ταυτότητα του ίδιου, και μετά την κοινότητα από φαινόμενα κατάχρησης από τρίτους. Αν υπάρχουν και άλλοι τρόποι διασφάλισης της ταυτότητας που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε (π.χ. pgp? ) και στο forum καλό θα ήταν να το κάνουμε.
* Προτείνω την πρόβλεψη δυνατότητας αφαίρεσης του δικαιώματος ψήφου από κάποιον στην εξαιρετική μόνο περίπτωση που αυτός αναφερθεί από κάποιο αριθμό μελών της κοινότητας (ή κάποιου οργάνου, όπως οι συντονιστές π.χ.) ότι καταχράται και χρησιμοποιεί κακώς το δικαίωμα αυτό με στόχο τη βλάβη του συνόλου. Η τελική απόφαση για αφαίρεση του δικαιώματος να γίνεται μετά από ανοικτή ψηφοφορία όπου πάλι θα μπορούν να ψηφίσουν όσοι ενδιαφέρονται για το θέμα.
ακόμα και ο ktogias που είναι από τους πιο "ελεύθερους" προτείνει δύο δικλίδες!

Βασικά προσπάθησα να συνοψίσω-συγκεράσω τις βελτιώσεις στις οποίες συμφώνησαν οι περισσότεροι που πόσταραν εδώ:
ilpara έγραψε:Δικαίωμα ψήφου έχει οποιοδήποτε μέλος είναι εγγεγραμμένο:

* είτε σε λίστα ηλ. ταχυδρομείου για περισσότερο από 1 μήνα (πως το ελέγχουμε?) και να έχει τουλάχιστον 1 email σε λίστα ανά 15θήμερο (>2 συνολικά),
* είτε σε φόρουμ επίσης για περισσότερο από 1 μήνα και να έχει τουλάχιστον 1 δημοσίευση ανά εβδομάδα (>4 συνολικά)
* Επίσης οποιοδήποτε μέλος της κοινότητας σε λίστα ηλ. ταχυδρομείου, φόρουμ, ή κανάλι, που δεν πληρεί τις ανωτέρω προϋποθέσεις (π.χ. εγγραφή πριν λίγες ημέρες) έχει το δικαίωμα (και το ενθαρρύνουμε!) να αυτοσυστηθεί (εξηγώντας ποιά η εμπλοκή του με ΕΛ/ΛΑΚ) και να ζητήσει από τα υπόλοιπα μέλη που συμμετέχουν στην συζήτηση στο IRC να του δοθεί δικαίωμα ψήφου, κάτι που θα αξιολογηθεί θετικά επί τόπου από τους υπόλοιπους συμμετέχοντες εφόσον διαπιστώσουν ότι δεν πρόκειται για nickname που ανήκει σε άλλο μέλος ή για nickname που δημιουργήθηκε κακοβούλως με σκοπό την αλλοίωση της ψηφοφορίας. Σημειώνεται ότι κάθε απόρριψη θα αιτιολογείται από τα μέλη (η αιτιολόγηση θα δημοσιεύεται στο φόρουμ μαζί με την απόφαση και τα μέλη που ψήφισαν), συνεπώς ενθαρρύνεται η αποδοχή στην ψηφοφορία ακόμη και νέων μελών.
* Επίσης οποιοσδήποτε μπορεί να ζητήσει την αφαίρεση του δικαιώματος ψήφου από οποιοδήποτε nickname εφόσον έχει στοιχεία ότι πρόκειται για nickname που ανήκει σε άλλο μέλος ή για nickname που δημιουργήθηκε κακοβούλως με σκοπό την αλλοίωση της ψηφοφορίας. Σημειώνεται, επίσης, ότι κάθε αφαίρεση θα αιτιολογείται από τα μέλη (η αιτιολόγηση θα δημοσιεύεται στο φόρουμ μαζί με την απόφαση και τα μέλη που ψήφισαν) και θα γίνεται μόνο εφόσον υπάρχει βεβαιότητα και όχι απλώς ενδείξεις.

Συμμετοχή στην συζήτηση άνευ ψήφου μπορεί να έχει οποιοσδήποτε.
+ να πρέπει να κάνει κάποιος register το nick του προκειμένου να μπορεί να μπει στο κανάλι συζητήσεων και ψηφοφοριών.

ΟΤΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΠΡΟΤΕΙΝΩ Η ΕΠΙΜΑΧΗ 2Η ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ ΤΟΥ ΣΗΜΕΙΟΥ 4 ΤΗΣ ΑΡΧΙΚΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΝΑ ΞΑΝΑΤΕΘΕΙ ΣΕ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΣΕΒΑΣΤΟΥΜΕ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ
*Oδηγίες προς Nεοεισερχόμενους*ΟδηγοίLive chat (IRC)
⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
⇛ Ubuntu 12.04 32bit
⇛ Dell M4300: T7500 (2.2GHZ 4MB) ┃ 2GB ┃ NVIDIA Quadro FX 360M (256MB) ┃ Intel 4965 ┃ 15.4" WUXGA
Άβαταρ μέλους
ilpara
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2250
Εγγραφή: 11 Μάιος 2008, 11:43
Τοποθεσία: Αθήνα-Βύρωνας
IRC: ilpara
Εκτύπωση

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενικά