ΚΑΝΟΝΕΣ οργάνωσης-λειτουργίας συντονιστών-διαχειριστών

...οδηγοί-προτάσεις-ιδέες-σχόλια για το forum, την κοινότητα, το ubuntu

Συντονιστής: Geochr

Συμφωνείτε με το κείμενο με ημ/νια δημοσίευσης 3-6-09?

Το δημοψήφισμα λήγει στις 17 Ιουν 2009, 19:25

ΝΑΙ, συμφωνώ απολύτως
25
69%
ΝΑΙ, συμφωνώ αλλά δημοσίευσα στο παρόν θέμα προτάσεις βελτιώσεων
10
28%
ΟΧΙ, διαφωνώ μερικώς και δημοσίευσα στο παρόν θέμα ενστάσεις-προτάσεις αλλαγών
1
3%
ΟΧΙ, διαφωνώ απολύτως
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
 
Σύνολο ψήφων : 36

Re: ΚΑΝΟΝΕΣ οργάνωσης-λειτουργίας της ομάδας του φόρουμ

Δημοσίευσηαπό Mokou » 05 Ιουν 2009, 00:22

Συμφωνώ με τον ktogias αν και στο πρώτο θέμα που έθιξες υπάρχει διχογνωμία ,γιατί από τη μία δεν είναι κριτήριο τα πόσα post έχεις κάνει γιατί μπορεί απλά να παρακολουθείς τους άλλους και να έχεις εμπεριστατομένη άποψη έτσι ώστε να μπορείς να κρίνεις τις δυνατότητες του καθένα ,από την άλλη όμως τα άτομα που δεν πολυ γράφουν στο φόρουμ μπορεί να μην έχουν το χρόνο να ασχοληθούν και έτσι τους κάνει ανίκανους να κρίνουν.Βέβαια το να μην τους επιτραπεί η ψήφος δεν είναι καθόλου δημοκρατικό ,απλά τα άτομα που δεν έχουν άποψη ας μην ψηφίσουν.
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλό ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό σε Η/Υ ϰ μοντέλο:Ubuntu Mate 14.10
Προδιαγραφές ⇛Intel(R) Core(TM) i7-2600K CPU @ 3.40GHz,Nvidia Z68X-UD5 ,Nvidia Geforce 560 .

When you are a leader,you can become everything you want
Άβαταρ μέλους
Mokou
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 260
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 22:00
Τοποθεσία: Αθήνα
Εκτύπωση

Re: ΚΑΝΟΝΕΣ οργάνωσης-λειτουργίας της ομάδας του φόρουμ

Δημοσίευσηαπό ilpara » 05 Ιουν 2009, 00:47

...μην κολλάτε στα posts, η αρχική πρόταση αναφέρεται σε «σταθερά» μέλη σε λίστα, κανάλι, ή φόρουμ και μόνο για το τελευταίο γίνεται αναφορά σε 10 ή Χ posts --συνεπώς κολλήστε με την λέξη «σταθερά» που την προσδιόρισα "να τα γνωρίζουν/επιβεβαιώνουν τουλάχιστον 2 άλλα μέλη από τους συμμετέχοντες ή να μπορούν οι ίδιοι να αποδείξουν την ενεργή συμμετοχή με οποιοδήποτε τρόπο (πρακτικά να μπορούν να απαντήσουν στην ερώτηση εσύ ποιός/τι είσαι λέγοντας κάτι σαν γράφτηκα στην λίστα τότε και έχω στείλει και 5 emails ή εδώ και 30 μέρες μπαίνω σχεδόν καθημερινά στο IRC) ώστε να αποφεύγονται κακόβουλες ενέργειες/συμμετοχές". Πάντως στην πράξη και κακόβουλα περιστατικά να εμφανιστούν θα το συζητήσουμε εκείνη την ώρα ή θα το ανοίξουμε θέμα στο φόρουμ ή τη λίστα και θα βρούμε λύση, δεν ανησυχώ, στο κάτω κάτω μακάρι παιδιά με 10 posts να είχαν το θάρρος και την διάθεση να λέγανε την άποψη τους εδώ!

ktogias έγραψε:* Συμφωνώ με το να πρέπει να κάνει κάποιος register το nick του προκειμένου να μπορεί να μπει στο κανάλι συζητήσεων και ψηφοφοριών. Είναι μια απλή διαδικασία που μπορεί να την κάνει ο καθένας και προστατεύει πρώτα την ταυτότητα του ίδιου, και μετά την κοινότητα από φαινόμενα κατάχρησης από τρίτους. Αν υπάρχουν και άλλοι τρόποι διασφάλισης της ταυτότητας που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε (π.χ. pgp? ) και στο forum καλό θα ήταν να το κάνουμε.
Σωστό, συμφωνώ
*Oδηγίες προς Nεοεισερχόμενους*ΟδηγοίLive chat (IRC)
⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
⇛ Ubuntu 12.04 32bit
⇛ Dell M4300: T7500 (2.2GHZ 4MB) ┃ 2GB ┃ NVIDIA Quadro FX 360M (256MB) ┃ Intel 4965 ┃ 15.4" WUXGA
Άβαταρ μέλους
ilpara
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2250
Εγγραφή: 11 Μάιος 2008, 11:43
Τοποθεσία: Αθήνα-Βύρωνας
IRC: ilpara
Εκτύπωση

Re: ΚΑΝΟΝΕΣ οργάνωσης-λειτουργίας της ομάδας του φόρουμ

Δημοσίευσηαπό stavrosLinux » 05 Ιουν 2009, 00:59

ktogias έγραψε:Διαβάζω στο προτεινόμενο κείμενο:
Τα μέλη της ομάδας του φόρουμ (διαχειριστές ϰ συντονιστές) αναδεικνύονται με δημοκρατική διαδικασία από το σύνολο της κοινότητας (ψηφίζουν όσοι ενδιαφέρονται)

και πιο κάτω
Για ευρύτερα θέματα, είναι σημαντικό να υπάρχει επικοινωνία και γενικότερη αποδοχή από τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας, και για σημαντικά θέματα από την κοινότητα --σημειώνεται αφενός ότι η άποψη όλων των μελών της κοινότητας, ανεξαρτήτως του ρόλου/καθηκόντων έκαστου, έχει ίση αξία και βαρύτητα, και αφετέρου ότι οποιοσδήποτε έχει δικαίωμα να θέσει οποιοδήποτε θέμα προς συζήτηση στη κοινότητα.
Η κοινότητα συνεδριάζει στο IRC (#ubuntu-gr-meetings) σε ώρα που θα έχει γνωστοποιηθεί σε λίστα και φόρουμ και κανάλι τουλάχιστον 24 ώρες νωρίτερα. Η συζήτηση είναι ανοικτή σε όλα τα μέλη της κοινότητας. [...]


Τα παραπάνω με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνο.

Συνεχίζοντας όμως στην ανάγνωση της υπόλοιπης συζήτησης, άρχισα να μπερδεύομαι σχετικά με το τι θεωρούμε εδώ "κοινότητα" και "μέλη της κοινότητας". Διαβάζω για προϋποθέσεις (αριθμός posts, διάρκεια συμμετοχής στο forum) ώστε κάποιος να έχει δικαίωμα ψήφου ή να θεωρείται μέλος (της κοινότητας υποθέτω). Ποιοι είναι λοιπόν η κοινότητα; Είναι μόνο αυτοί που που έχουν πάνω από Χ post ή είναι γραμμένοι στο forum πάνω από Y μήνες; Με μια γρήγορη στατιστική του Phantomas βγήκε ότι περισσότερες από 10 δημοσιεύσεις έχει μόνο περίπου το 20%. Το υπόλοιπο 80% τι είναι; Δεν είναι κομμάτι της κοινότητας; Δεν πρέπει να έχουν λόγο στις αποφάσεις;

Νομίζω ότι πρέπει να δούμε την κοινότητα ως το 100% των ανθρώπων που έστω κάνανε τον κόπο να εγγραφούν. Να δούμε μέσα στην κοινότητα ακόμα και αυτούς που δεν πρόλαβαν να γραφτούν ακόμα αλλά απλά περνάνε και διαβάζουν που και που τα όμορφα πράγματα που γράφονται εδώ μέσα, ακόμα και αυτόν που ήταν περαστικός από το κανάλι συνεδριάσεων ή μια συζήτηση και ένοιωσε την ανάγκη να εκφράσει την άποψή του. Αυτό θα πει να είμαστε μια ανοικτή κοινότητα, μια κοινότητα που ενθαρρύνει την είσοδο και ανεμπόδιστη εξέλιξη νέων ανθρώπων στους κόλπους της. Διαφορετικά δημιουργούμε άλλη μια κλειστή ιεραρχική δομή, που κάνει διακρίσεις, που αποκλείει τους πολλούς και δίνει την εξουσία της λήψης αποφάσεων σε λίγους σύμφωνα με κάποια κριτήρια, είτε είναι ο αριθμός των posts είτε οτιδήποτε άλλο.

Εγώ π.χ. δραστηριοποιούμαι στην κοινότητα από το 2005, σε διάφορους τομείς ανάλογα με τη διάθεση και το χρόνο μου. Είμαι γραμμένος στο forum από τους πρώτους μήνες λειτουργίας του, αλλά έχω 91 posts μόνο. Αρκετοί με ξέρετε και ζητάτε τη γνώμη μου ή με καλείτε σε τυπικές ή άτυπες συσκέψεις της κοινότητας. Θα άλλαζε αυτό αν αντί για 91 δημοσιεύσεις είχα 20; Ή θα γίνω πιο άξιος να έχω δικαίωμα ψήφου με 10 δημοσιεύσεις ακόμα; Αυτό που θέλω να πω είναι ότι κατά τη γνώμη μου η προσφορά και ακόμα περισσότερο η πρόθεση και δυναμική για προσφορά δεν μπορεί να μετρηθεί με νούμερα ή να μπει σε κανόνες. Μάλιστα τα νούμερα και οι αποκλεισμοί με βάση αυτά μπορούν πολύ εύκολα να αποθαρρύνουν κάποιον, να μειώσουν τη διάθεση και τη δυναμική του για προσφορά ή και να διαστρεβλωθούν σκόπιμα από κάποιον προκειμένου να αποκτήσει το όποιο "προνόμιο" ή "διάκριση".

Φόβος κάποιων είναι ότι αν έχουν δικαίωμα συμμετοχής στη λήψη αποφάσεων όλοι θα προκληθεί μπάχαλο ή κάποιοι μπορεί να προβούν σε τεχνάσματα προκειμένου να προκαλέσουν αποφάσεις που δεν θα είναι για το όφελος της κοινότητας. Και τα δυο σκέλη του παραπάνω φόβου τα θεωρώ αβάσιμα:

Αυτή εδώ η συζήτηση και ψηφοφορία (όπως και πολλές άλλες σε αυτό και άλλα ανοικτά forum) είναι δημόσια και μπορεί να συμμετέχει και "η κουτσή Μαρία". Βλέπετε μέχρι στιγμής κάποιο μπάχαλο; (δε μιλάω για μικροπαρεκτροπές που συμβαίνουν "και στις καλύτερες οικογένειες" και εύκολα μαζεύονται με την παρέμβαση των πιο ψύχραιμων, αλλά για κάτι που δεν μαζεύεται και βλάπτει μακροπρόθεσμα την κοινότητα.) Πρώτα απ' όλα, πιστεύετε ότι θα πλακώσει ο πολύς ο κόσμος να γράφει εδώ ή να πατήσει το κουμπάκι της ψηφοφορίας πάνω; Το εύχομαι, αλλά με βάση την εμπειρία μου δεν το βλέπω... Πάλι οι 10-20 που από μεράκι ή παραξενιά μας αρέσει να ασχολούμαστε με την κοινότητα θα τα πούμε και άντε άλλοι τόσοι να τα διαβάσουν με προσοχή και οι διπλάσιοι από τους προηγούμενους να ψηφίσουν. Μακάρι να ενδιαφερόντουσαν περισσότεροι να πουν την άποψή τους και να εκφράσουν την ψήφο τους. Και ας είχαν γραφτεί και χθες. Ποιος νοιάζεται; Όσο πιο πολλοί τόσο πιο δυνατοί θα είμαστε σαν κοινότητα και τόσο πιο κατάλληλες για τους πολλούς αποφάσεις θα παίρνουμε.

Όσον αφορά την περίπτωση να μπει κάποιος άσχετος επίτηδες σε μια ψηφοφορία στο IRC ή αλλού προκειμένου να την σαμποτάρει ή να ψηφίσει πολλές φορές με διάφορα ψευδώνυμα: 1. Τη θεωρώ πολύ μικρή σαν πιθανότητα να μπει κάποιος στον κόπο να κάνει κάτι τέτοιο. Ακόμα πιο μικρή θεωρώ την πιθανότητα να μην τον αντιληφθεί έγκαιρα το σώμα της κοινότητας. 2. Αν θελήσει πραγματικά κάποιος να το κάνει για να κάνει κακό στην κοινότητα ή σε κάποιους προσωπικά, κάλλιστα μπορεί να περιμένει να μαζέψει χρόνο και ανέξοδα posts της μιας γραμμής, ώστε να αποκτήσει τις τυπικές προϋποθέσεις και μετά να σαμποτάρει μια ολιγομελή κλειστή ομάδα πολύ πιο εύκολα από ότι μια ανοικτή πολύ μεγαλύτερη κοινότητα, όπου η "κουτσή Μαρία" και "το μέλος των 0 posts" μπορεί να τον αντιληφθούν και να τον ξεμπροστιάσουν την ώρα που θα δουλεύει κάτω από τη μύτη των "επιφανών" και "καταξιωμένων" μελών.

Επειδή ήδη έγραψα πολλά, να συνοψίσω την άποψή μου:

* Θεωρώ μαι ανοικτή κοινότητα που δεν κάνει κανενός είδους διακρίσεις ανάμεσα στα μέλη της, πέραν των λειτουργικών ρόλων που κάποιοι αναλαμβάνουν, πάντα με απόφαση και υπό την κρίση του συνόλου.
* Δεν συμφωνώ με τη θέσπιση τυπικών κριτηρίων προκειμένου να έχει κάποιος δικαίωμα ψήφου. Να μπορεί να ψηφίσει και να πει τη γνώμη του όποιος ενδιαφέρεται και μπαίνει στον κόπο να το κάνει.
* Συμφωνώ με το να πρέπει να κάνει κάποιος register το nick του προκειμένου να μπορεί να μπει στο κανάλι συζητήσεων και ψηφοφοριών. Είναι μια απλή διαδικασία που μπορεί να την κάνει ο καθένας και προστατεύει πρώτα την ταυτότητα του ίδιου, και μετά την κοινότητα από φαινόμενα κατάχρησης από τρίτους. Αν υπάρχουν και άλλοι τρόποι διασφάλισης της ταυτότητας που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε (π.χ. pgp? ) και στο forum καλό θα ήταν να το κάνουμε.
* Προτείνω την πρόβλεψη δυνατότητας αφαίρεσης του δικαιώματος ψήφου από κάποιον στην εξαιρετική μόνο περίπτωση που αυτός αναφερθεί από κάποιο αριθμό μελών της κοινότητας (ή κάποιου οργάνου, όπως οι συντονιστές π.χ.) ότι καταχράται και χρησιμοποιεί κακώς το δικαίωμα αυτό με στόχο τη βλάβη του συνόλου. Η τελική απόφαση για αφαίρεση του δικαιώματος να γίνεται μετά από ανοικτή ψηφοφορία όπου πάλι θα μπορούν να ψηφίσουν όσοι ενδιαφέρονται για το θέμα.


+1
Επίσης
"Η κοινότητα συνεδριάζει στο IRC (#ubuntu-gr-meetings) σε ώρα που θα έχει γνωστοποιηθεί σε λίστα και φόρουμ και κανάλι τουλάχιστον 24 ώρες νωρίτερα"

Μπορεί οι 24 ώρες σε χρόνο υπολογιστών να είναι ένας αιώνας, σε πραγματικό χρόνο όμως είναι πολύ λίγος γιατί εκτός από το ubuntu έχουμε και μία ζωή να ζήσουμε :-) Τουλάχιστον 48 ώρες περιθώριο αν γίνεται.
Επ. Γνώσεων: Linux, Μέτριο┃ Προγρ/σμός, Όχι ┃ Αγγλικά, Kαλά
PC's: i) Lubuntu 13.10 @ Lenovo G550 "Droopy" broadcom BCM4312 {PCI-ID 14e4:4315} Intel GMA 4500MHD
ii) CentOS 6.4 @ "Speedy Gonzales" Core2duo E6400 2.13 Gz, ATI Radeon X1950 (free driver)
iii) Lubuntu 13.10 @ "monkey" Pentium D 3.40 GHZ, NV44 [GeForce 6200 LE](rev a1)
Άβαταρ μέλους
stavrosLinux
saintTUX
saintTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1319
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2008, 19:20
Τοποθεσία: Μυτιλήνη
Εκτύπωση

Re: ΚΑΝΟΝΕΣ οργάνωσης-λειτουργίας της ομάδας του φόρουμ

Δημοσίευσηαπό ilpara » 05 Ιουν 2009, 01:04

έχω ζήσει περιπτώσεις που η 1 ώρα ήταν κρίσιμη, και πρόσφατα μάλιστα... να το αφήσουμε 24 ώρες γιατί σε 48 ώρες ξεχνάς περί τίνος πρόκειται? (η άποψη μου δεν μετράει περισσότερο από την δική σου ;) )

Μια ιδέα να μας πουν οι διαχειριστές: Είναι δυνατόν, όσα μέλη το επιθυμούν, στο προφίλ τους να επιλέγουν να ενημερώνονται αυτόματα με email ή pm αν υπάρχει προγραμματισμένη συνάντηση στο ubuntu-gr-meetings?
*Oδηγίες προς Nεοεισερχόμενους*ΟδηγοίLive chat (IRC)
⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
⇛ Ubuntu 12.04 32bit
⇛ Dell M4300: T7500 (2.2GHZ 4MB) ┃ 2GB ┃ NVIDIA Quadro FX 360M (256MB) ┃ Intel 4965 ┃ 15.4" WUXGA
Άβαταρ μέλους
ilpara
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2250
Εγγραφή: 11 Μάιος 2008, 11:43
Τοποθεσία: Αθήνα-Βύρωνας
IRC: ilpara
Εκτύπωση

Re: ΚΑΝΟΝΕΣ οργάνωσης-λειτουργίας της ομάδας του φόρουμ

Δημοσίευσηαπό ktogias » 05 Ιουν 2009, 01:07

stavrosLinux έγραψε:"Η κοινότητα συνεδριάζει στο IRC (#ubuntu-gr-meetings) σε ώρα που θα έχει γνωστοποιηθεί σε λίστα και φόρουμ και κανάλι τουλάχιστον 24 ώρες νωρίτερα"

Μπορεί οι 24 ώρες σε χρόνο υπολογιστών να είναι ένας αιώνας, σε πραγματικό χρόνο όμως είναι πολύ λίγος γιατί εκτός από το ubuntu έχουμε και μία ζωή να ζήσουμε :-) Τουλάχιστον 48 ώρες περιθώριο αν γίνεται.


Εδώ θα βάλω κι εγώ το δικό μου +1 :)
ktogias
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 305
Εγγραφή: 10 Μάιος 2008, 22:52
IRC: ktogias
Εκτύπωση

Re: ΚΑΝΟΝΕΣ οργάνωσης-λειτουργίας της ομάδας του φόρουμ

Δημοσίευσηαπό sokoban4ever » 05 Ιουν 2009, 01:57

και εγώ το +00000001 :P
Λοιπόν νομίζω πως ο ktogias εξέφρασε την πιο ταιριαστή για το ubuntu-gr γνώμη
σημφωνώ να έχουν γνώμη όλοι και ανεξάρτητα από τα posts τους .
και αν κάποιος κάνει κ@φρίλες να του στερείτε το δικαίωμα ψηφοφορίας με ψηφοφορία (ανοιχτή) .

Επίσης είμαι σύμφωνος να ειδοποιούμαστε γύρω στις 48 ώρες ( να προλαβαίνουμε όσοι μας τρώνε οι δουλείες)
(για το gpg πάντως ακούγεται καλή ιδέα ;) )
Θέλουμε και μπορούμε να έχουμε μια καλύτερη ζωή και όσο θα ζούμε θα προσπαθούμε να την αποκτήσουμε ακόμα και αν πεθάνουμε προσπαθώντας, και αν κάποια στιγμή λιγίσουμε έχουμε το επίπεδο να πούμε κουράστηκα λίγο να ,να ξαποστάσουμε , ώστε να συνεχίσουμε πάλι δυνατοί ξανά.

Μήνυμα με αγάπη και αληλλεγγύη σε όλους τους ανθρώπους από όλους τους λαούς , ιδίως του Ελληνικού.
Άβαταρ μέλους
sokoban4ever
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2331
Εγγραφή: 13 Φεβ 2009, 02:22
Εκτύπωση

Re: ΚΑΝΟΝΕΣ οργάνωσης-λειτουργίας της ομάδας του φόρουμ

Δημοσίευσηαπό Phantomas » 05 Ιουν 2009, 03:03

Αρχίζω κι εγώ να συμφωνώ με ktogias... προτείνω να το εφαρμόσουμε και αν δούμε κάτι τρομερό που δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί να το ξανασκεφτούμε. Δεν είναι τίποτα μόνιμο.... Άλλαξα και την ψήφο μου στην δεύτερη επιλογή. Όσοι συμφωνούν με κάποια παραλλαγή των κανόνων που αναφέρθηκε ή κάτι τελείως διαφορετικό νομίζω πως θα πρέπει να αλλάξουν και αυτοί την ψήφο τους

Όσο για τις 24 ώρες... take it easy παιδιά :P ελάχιστο λέει όχι 24 ώρες ακριβώς :P Καλό είναι να ανακοινώνονται όταν αποφασίζεται πως θα πραγματοποιηθούν....

gpg/pgp είναι λίγο δύσκολο να βάλει ο κάθε ένας που γράφεται στο forum νομίζω... όσο για το IRC έχουν ήδη παρθεί μέτρα για την ειδοποίηση όταν εισέρχεται κάποιος σε αυτό χωρίς να είναι identified....
Άβαταρ μέλους
Phantomas
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 156
Εγγραφή: 28 Ιούλ 2008, 15:57
IRC: Phantomas
Εκτύπωση

Re: ΚΑΝΟΝΕΣ οργάνωσης-λειτουργίας της ομάδας του φόρουμ

Δημοσίευσηαπό nikolasdelis » 05 Ιουν 2009, 04:01

δεν ανησυχώ, στο κάτω κάτω μακάρι παιδιά με 10 posts να είχαν το θάρρος και την διάθεση να λέγανε την άποψη τους εδώ!


Αγαπητε ilpara θεωρεις οτι χρειαζεται θαρρος για να πει καποιος την αποψη του??? Νομιζεις οτι εστω υπαρχει διαθεση να λαβει κανεις μερος σε μια "ανταλλαγη αποψεων " μερικων που ευλογουν τα γενεια τους και κυνηγουν καρεκλες,καταξιωση και αναγνωριση???
Και φυσικα δεν ανησυχεις ΠΛΕΟΝ , με την τροπη που πηραν τα πραγματα και οχι μονο σε οτι αφορα το φορουμ.;)
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ


ps.οπως αντιλαμβανεστε η υπογραφη δεν ειναι nickname και μην αρχισετε να την πεφτετε απλα ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ :) :|
1 Γνώσεις Linux: πολυ μέτρια ┃ Προγραμματισμού: Καθόλου ┃ Αγγλικών: Ικανοποιητικό
2 Ubuntu 12.04 precise 3.2.0-31-generic 32bit (el_GR.UTF-8),
3 Intel Core2 Duo CPU T8100 2.10GHz ‖ RAM 2012 MiB ‖ LENOVO 8919WB5
4 nVidia G86 [Quadro NVS 140M] [10de:0429] (rev a1)
5 eth0: Intel 82566MC Gigabit Network Connection [8086:104d] (rev 03) ⋮ wlan0: Intel PRO/Wireless 3945ABG [Golan] Network Connection [8086:4227] (rev 02)
nikolasdelis
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: 02 Φεβ 2009, 18:26
Εκτύπωση

Re: ΚΑΝΟΝΕΣ οργάνωσης-λειτουργίας της ομάδας του φόρουμ

Δημοσίευσηαπό logari81 » 05 Ιουν 2009, 09:20

nikolasdelis έγραψε:... καρεκλες,καταξιωση και αναγνωριση...

στον χώρο του ελευθερου λογισμικού καταξίωση και αναγνώριση κερδίζουν αυτοί που γραφουνε κώδικα, αυτοι που διορθώνουν bugs, αυτοι που κανουν μεταφράσεις κι αυτοί που βοηθανε νεους χρήστες. Αυτην την στιγμή αναγκαζόμαστε ως κοινότητα να αποσπάσουμε κόσμο από αυτες τις δραστηριότητες για να συντηρηθεί αυτό το φόρουμ. Από μόνο του ως γεγονός δεν ειναι και ότι καλύτερο αλλα αν επιπλέον κάποιοι αρχίσουν να ακουν για καρεκλες και τετοια, θα δυσκολευτουμε να ξαναβρουμε αξιόλογα ατομα για αυτην την δουλεια.
Επαναλαμβάνω εκ προσωπικής εμπειριας. Εκ του συντονισμου-διαχειρισης ενος φόρουμ δεν προέρχεται καμια καταξίωση.

Σχετικά με τους κανόνες ψήφισες; πώς σου φαίνονται;
http://opensourceecology.org/


Λειτουργικό: Ubuntu 10.04 lucid 64-bitΠροδιαγραφές: 4x Intel Core i5 CPU M 450 2.40GHz ‖ RAM 3696 MiB ‖ Lenovo KL3 - LENOVO IdeaPad Y560
Κάρτα γραφικών: ATI Device [1002:68c0]Ασύρματο: wlan0: Atheros Inc. AR928X Wireless Network Adapter (PCI-Express) [168c:002a] (rev 01)
logari81
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 6074
Εγγραφή: 14 Μάιος 2008, 10:40
Εκτύπωση

Re: ΚΑΝΟΝΕΣ οργάνωσης-λειτουργίας της ομάδας του φόρουμ

Δημοσίευσηαπό bullgr » 05 Ιουν 2009, 10:16

Σχετικά με τη πρόταση του ktogias... Θα σας θέσω ένα σενάριο και παρακαλώ να μου πείτε εάν είναι εφικτό και αν θα πρέπει να ανησυχούμε για αργότερα:
Στο θέμα την συμμετοχής των ψηφοφοριών ο ktogias έχει δίκιο... Δεν ασχολούνται πάνω από τους περίπου 20 γνωστούς... Το έχω βιώσει και εγώ αρκετές φορές όταν είχαμε ψηφοφορία για αρκετά σημαντικά θέματα (πχ διάταξη περιοδικού) που με το ζόρι ξεπερνούσαν τις 10 ψήφους, σε ένα forum με πάνω από 2800 μέλη. Όμως αυτό δεν το κάνει ακόμη ποιο αναγκαίο να τεθούν όρια στο δικαίωμα της ψήφου;

Αναφέρω το σενάριο που έλεγα:
Γίνεται πχ ψηφοφορία για προσθήκη διαχειριστή/συντονιστή στο forum... Ορίζεται ψηφοφορία αλλά ως αναμενόμενο θα ψηφίσουν οι περίπου 20 γνωστοί... Ένας υποψήφιος που θέλει να επιλεγεί αυτός, ανοίγει διάφορους νέους λογαριασμούς με μια υπηρεσία που σου δίνει email για ένα 24ωρο πχ το http://www.filzmail.com/

Με την παραπάνω υπηρεσία είναι πολύ εύκολο κάποιος μέσα σε μια ώρα να κάνει και 50 νέους λογαριασμούς, οι οποίοι την επόμενη μέρα δεν θα υφίστανται!!! Και είναι πολύ εύκολο να δημιουργηθούν:

Δίνουμε τη ονομασία που θέλουμε πχ bullgr και πατάμε στο button "SET TEMPORARY E-MAIL"
Εικόνα

Και αμέσως δημιουργείται ο λογαριασμός email bullgr@filzmail.com με τη χρονική διάρκεια που αναγράφεται:
Εικόνα

Voila!!! Εάν έχεις μεγάλη υπομονή ή και ένα-δύο κολλητούς, σε μια ώρα μπορείς να κάνεις 200 λογαριασμούς στο forum με 24 hour e-mail... Και με επιβεβαίωση mail...

Με αυτό το σενάριο θα μπορεί ο υποψήφιος διαχειριστής/συντονιστής να διαβάλλει την ψηφοφορία και να βγει πρώτος στη ψηφοφορία αυθαίρετα... Θα μου πείτε ότι αφού επιλέχθηκε για τη ψηφοφορία, θα είναι αξιόλογο άτομο ούτως ή άλλως, αλλά καταλαβαίνετε ότι θα υπάρχει πρόβλημα διαφάνειας.

Και ερωτώ: Είναι απίθανο σενάριο; Δεν πρέπει να υπάρχει μια ασφαλιστική δικλείδα;

Και αφού υπάρχουν αντιδράσεις για τις δημοσιεύσεις, τουλάχιστον ας γίνει με χρονικό όριο ως προς την εγγραφή του χρήστη. Να είναι δηλαδή εγγεγραμμένος έστω και για ένα μήνα (και ας έχει μηδέν δημοσιεύσεις), ώστε να αποφευχθεί το παραπάνω σενάριο.

Μακάρι να ζούσαμε σε έναν κόσμο ονειρικά πλασμένο και να συμβιώναμε όλοι μας αρμονικά και ευτυχισμένα, δίχως κακίες και πονηριές και πισώπλατα μαχαιρώματα... Αλλά ενώ στη θεωρία ακούγονται όλα καλά (μια κοινότητα, όλοι μαζί αγαπημένοι), στην πράξη καλό είναι να προσέχουμε τέτοια ζητήματα όπως το παραπάνω που θέτω γιατί μετά θα τρέχουμε και δεν θα φτάνουμε...

Με λίγα λόγια προτείνω να υπάρχει ένας μήνας χρονικό όριο ως προς την ημερομηνία εγγραφής του χρήστη...
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙΣ, ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΝΑ ΣΗΚΩΘΕΙΣ... HASTA SIEMPRE...
Άβαταρ μέλους
bullgr
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1853
Εγγραφή: 10 Μάιος 2008, 21:45
Εκτύπωση

ΠροηγούμενηΕπόμενο

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Γενικά