ΚΑΝΟΝΕΣ οργάνωσης-λειτουργίας συντονιστών-διαχειριστών

...οδηγοί-προτάσεις-ιδέες-σχόλια για το forum, την κοινότητα, το ubuntu

Συντονιστής: Geochr

Συμφωνείτε με το κείμενο με ημ/νια δημοσίευσης 3-6-09?

Το δημοψήφισμα λήγει στις 17 Ιουν 2009, 19:25

ΝΑΙ, συμφωνώ απολύτως
25
69%
ΝΑΙ, συμφωνώ αλλά δημοσίευσα στο παρόν θέμα προτάσεις βελτιώσεων
10
28%
ΟΧΙ, διαφωνώ μερικώς και δημοσίευσα στο παρόν θέμα ενστάσεις-προτάσεις αλλαγών
1
3%
ΟΧΙ, διαφωνώ απολύτως
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
 
Σύνολο ψήφων : 36

Re: ΚΑΝΟΝΕΣ οργάνωσης-λειτουργίας της ομάδας του φόρουμ

Δημοσίευσηαπό logari81 » 05 Ιουν 2009, 10:28

Συμφωνώ ότι πρεπει να υπαρχει μια ελαχιστη δικλειδα ασφαλειας, είτε είναι αριθμος ποστ είτε χρονικό διαστημα. Επειδή κατανοώ όμως και το σκεπτικο του ktogias εχω να προτεινω κατι άλλο: όσοι δεν πληρούν την προυπόθεση που θα τεθει να έχουν το δικαίωμα εξαίρεσης τους αν έρθουν σε επαφή είτε με την ομαδα συντονισμού είτε στελνοντας mail στην λιστα για να αυτοσυστηθουν και να ζητησουν την εξαίρεση. Εγώ δεν το βλεπω ως αντικίνητρο συμμετοχης, ποσα θα ειναι αυτα τα ατομα και ποσο δύσκολο ειναι να στειλεις ενα πμ ή ενα mail;
Τι λετε;
http://opensourceecology.org/


Λειτουργικό: Ubuntu 10.04 lucid 64-bitΠροδιαγραφές: 4x Intel Core i5 CPU M 450 2.40GHz ‖ RAM 3696 MiB ‖ Lenovo KL3 - LENOVO IdeaPad Y560
Κάρτα γραφικών: ATI Device [1002:68c0]Ασύρματο: wlan0: Atheros Inc. AR928X Wireless Network Adapter (PCI-Express) [168c:002a] (rev 01)
logari81
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 6074
Εγγραφή: 14 Μάιος 2008, 10:40
Εκτύπωση

Re: ΚΑΝΟΝΕΣ οργάνωσης-λειτουργίας της ομάδας του φόρουμ

Δημοσίευσηαπό greatst » 05 Ιουν 2009, 10:43

Ένας συνδυασμός των απόψεων των bullgr και logari81 (στις δύο προηγούμενες από αυτήν που διαβάζετε τώρα δημοσιεύσεις!) ακούγεται ενδιαφέρουσα προσέγγιση. :!:
προσωπική ιστοσελίδαgreatst in Launchpad

Γνώσεις ⇛ Linux: Όσο ζω μαθαίνω ┃ Προγραμματισμός: Μια χαρά ┃ Αγγλικά: Εξαιρετικά

Mac mini (late 2009) (8GB RAM) με OS X 10.11.6 [και Ubuntu 16.04 Server amd64 και άλλες GNU/Linux εικονικές μηχανές με 2GB RAM, 128MB VRAM+3D_acceleration η κάθε μία].
Άβαταρ μέλους
greatst
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 639
Εγγραφή: 14 Δεκ 2008, 00:41
Τοποθεσία: Κατερίνη
Launchpad: greatst
IRC: greatst
Εκτύπωση

Re: ΚΑΝΟΝΕΣ οργάνωσης-λειτουργίας της ομάδας του φόρουμ

Δημοσίευσηαπό ilpara » 05 Ιουν 2009, 11:10

greatst έγραψε:Ένας συνδυασμός των απόψεων των bullgr και logari81 (στις δύο προηγούμενες από αυτήν που διαβάζετε τώρα δημοσιεύσεις!) ακούγεται ενδιαφέρουσα προσέγγιση. :!:
+1
Και για να συγκεκριμενοποιήσω την πρόταση:
===================================
Δικαίωμα ψήφου έχει οποιοδήποτε μέλος είναι εγγεγραμμένο:
  • είτε σε λίστα ηλ. ταχυδρομείου για περισσότερο από 1 μήνα (πως το ελέγχουμε?) και να έχει τουλάχιστον 1 email σε λίστα ανά 15θήμερο (>2 συνολικά),
  • είτε σε φόρουμ επίσης για περισσότερο από 1 μήνα και να έχει τουλάχιστον 1 δημοσίευση ανά εβδομάδα (>4 συνολικά)
  • Επίσης οποιοδήποτε μέλος της κοινότητας σε λίστα ηλ. ταχυδρομείου, φόρουμ, ή κανάλι, που δεν πληρεί τις ανωτέρω προϋποθέσεις (π.χ. εγγραφή πριν λίγες ημέρες) έχει το δικαίωμα (και το ενθαρρύνουμε!) να αυτοσυστηθεί (εξηγώντας ποιά η εμπλοκή του με ΕΛ/ΛΑΚ) και να ζητήσει από τα υπόλοιπα μέλη που συμμετέχουν στην συζήτηση στο IRC να του δοθεί δικαίωμα ψήφου, κάτι που θα αξιολογηθεί θετικά επί τόπου από τους υπόλοιπους συμμετέχοντες εφόσον διαπιστώσουν ότι δεν πρόκειται για nickname που ανήκει σε άλλο μέλος ή για nickname που δημιουργήθηκε κακοβούλως με σκοπό την αλλοίωση της ψηφοφορίας. Σημειώνεται ότι κάθε απόρριψη θα αιτιολογείται από τα μέλη (η αιτιολόγηση θα δημοσιεύεται στο φόρουμ μαζί με την απόφαση και τα μέλη που ψήφισαν), συνεπώς ενθαρρύνεται η αποδοχή στην ψηφοφορία ακόμη και νέων μελών.
  • Επίσης οποιοσδήποτε μπορεί να ζητήσει την αφαίρεση του δικαιώματος ψήφου από οποιοδήποτε nickname εφόσον έχει στοιχεία ότι πρόκειται για nickname που ανήκει σε άλλο μέλος ή για nickname που δημιουργήθηκε κακοβούλως με σκοπό την αλλοίωση της ψηφοφορίας. Σημειώνεται, επίσης, ότι κάθε αφαίρεση θα αιτιολογείται από τα μέλη (η αιτιολόγηση θα δημοσιεύεται στο φόρουμ μαζί με την απόφαση και τα μέλη που ψήφισαν) και θα γίνεται μόνο εφόσον υπάρχει βεβαιότητα και όχι απλώς ενδείξεις.
Συμμετοχή στην συζήτηση άνευ ψήφου μπορεί να έχει οποιοσδήποτε.
===================================

Αυτό πως σας φαίνεται? ...ας κάνουμε όλοι ότι καλύτερο μπορούμε να καταλήξουμε κάπου
*Oδηγίες προς Nεοεισερχόμενους*ΟδηγοίLive chat (IRC)
⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
⇛ Ubuntu 12.04 32bit
⇛ Dell M4300: T7500 (2.2GHZ 4MB) ┃ 2GB ┃ NVIDIA Quadro FX 360M (256MB) ┃ Intel 4965 ┃ 15.4" WUXGA
Άβαταρ μέλους
ilpara
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2250
Εγγραφή: 11 Μάιος 2008, 11:43
Τοποθεσία: Αθήνα-Βύρωνας
IRC: ilpara
Εκτύπωση

Re: ΚΑΝΟΝΕΣ οργάνωσης-λειτουργίας της ομάδας του φόρουμ

Δημοσίευσηαπό bullgr » 05 Ιουν 2009, 11:23

Μου άρεσε, απλώς οι 3 μήνες ας γίνουν 1 μήνας... Είναι αρκετός 1 μήνας για να αποφευχθούν προβλήματα που προανέφερα, αλλά και για να πλησιάσουμε περισσότερο στη φιλοσοφία της κοινότητας που επισημαίνει ο ktogias...
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙΣ, ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΝΑ ΣΗΚΩΘΕΙΣ... HASTA SIEMPRE...
Άβαταρ μέλους
bullgr
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1853
Εγγραφή: 10 Μάιος 2008, 21:45
Εκτύπωση

Re: ΚΑΝΟΝΕΣ οργάνωσης-λειτουργίας της ομάδας του φόρουμ

Δημοσίευσηαπό logari81 » 05 Ιουν 2009, 11:35

συμφωνω 3 μηνες ειναι λιγο πολύ. Κατα ταλλα μια χαρα βλεπω την διατυπωση του ilpara,
http://opensourceecology.org/


Λειτουργικό: Ubuntu 10.04 lucid 64-bitΠροδιαγραφές: 4x Intel Core i5 CPU M 450 2.40GHz ‖ RAM 3696 MiB ‖ Lenovo KL3 - LENOVO IdeaPad Y560
Κάρτα γραφικών: ATI Device [1002:68c0]Ασύρματο: wlan0: Atheros Inc. AR928X Wireless Network Adapter (PCI-Express) [168c:002a] (rev 01)
logari81
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 6074
Εγγραφή: 14 Μάιος 2008, 10:40
Εκτύπωση

Re: ΚΑΝΟΝΕΣ οργάνωσης-λειτουργίας της ομάδας του φόρουμ

Δημοσίευσηαπό ilpara » 05 Ιουν 2009, 12:02

bullgr έγραψε:οι 3 μήνες ας γίνουν 1 μήνας
το διόρθωσα παραπάνω
*Oδηγίες προς Nεοεισερχόμενους*ΟδηγοίLive chat (IRC)
⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
⇛ Ubuntu 12.04 32bit
⇛ Dell M4300: T7500 (2.2GHZ 4MB) ┃ 2GB ┃ NVIDIA Quadro FX 360M (256MB) ┃ Intel 4965 ┃ 15.4" WUXGA
Άβαταρ μέλους
ilpara
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2250
Εγγραφή: 11 Μάιος 2008, 11:43
Τοποθεσία: Αθήνα-Βύρωνας
IRC: ilpara
Εκτύπωση

Re: ΚΑΝΟΝΕΣ οργάνωσης-λειτουργίας της ομάδας του φόρουμ

Δημοσίευσηαπό ftso » 05 Ιουν 2009, 12:31

Συμφωνώ και εγώ.
Άβαταρ μέλους
ftso
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 6409
Εγγραφή: 12 Μάιος 2008, 13:40
Τοποθεσία: Αθήνα
IRC: ftso
Εκτύπωση

Re: ΚΑΝΟΝΕΣ οργάνωσης-λειτουργίας της ομάδας του φόρουμ

Δημοσίευσηαπό michael_k » 05 Ιουν 2009, 14:32

Πραγματικά τεράστια συζήτηση μέσα σε δυο μόλις μέρες (48 ώρες...). Δεν ξέρω αν είμαι ενεργός/τακτικός ή οτιδήποτε άλλο ούτε (κυρίως) ξέρω αν έχω το χρόνο να παρακολουθώ στενά τα τεκταινόμενα αλλά διάβασα με προσοχή όλες τις απόψεις και ειλικρινά θέλω χρόνο για να κατασταλάξω. Γι' αυτό με συγχωρείτε αλλά δεν θα ψηφίσω ακόμη. Η εντύπωση που έχω μέχρι τώρα (μπορεί και να κάνω λάθος - ανθρώπινο και αυτό) είναι ότι σε επίπεδο αρχών υπάρχει κατ' αρχήν συμφωνία και διεξάγεται ένας γόνιμος διάλογος πάνω σε πιο πρακτικά ζητήματα. Το θέμα των "ενεργών" μελών απασχολεί όλα τα φόρουμ στα οποία έχει τύχει να συμμετάσχω αλλά με τη μικρή εμπειρία μου θεωρώ την πρόταση που διατυπώνεται λίγο πιο πάνω ως μία από τις καλύτερες αντιμετωπίσεις του θέματος. Το ζήτημα είναι να μην αποκλείουμε κανέναν που ενδιαφέρεται γιατί όσοι δεν ενδιαφέρονται μάλλον αυτο-αποκλείονται. Ελπίζω να ξεκλέψω το χρόνο που απαιτείται για να παρακολουθήσω τη συζήτηση και να επανέλθω.
Επίπεδο Γνώσεων: Linux: Χαμηλό / Προγραμματισμός: Όχι / Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό Ubuntu 10.10 (32bit)
Η/Υ&Μοντέλο: Intel Core2 Duo 6400 @ 2.13GHz / 2GB / NVidia GF 7300 LE / Intel HDA VIA VT82xx / 23" LΕD, 1920x1080
Εκτυπωτής Canon Pixma MP510, Webcam Trust WB6250X
michael_k
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 201
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 23:03
IRC: michael_k
Εκτύπωση

Re: ΚΑΝΟΝΕΣ οργάνωσης-λειτουργίας της ομάδας του φόρουμ

Δημοσίευσηαπό dimosfire » 05 Ιουν 2009, 15:06

Καλημέρα παιδιά, θέλω να διατυπώσω μια απορία που ίσως έχουν αρκετά νέα μάλη του forum. Με ποια κριτήρια θα ψηφίσει κάποιος. Προσωπικά εγώ έχω την ίδια καλή άποψη για όλους, που ήταν μέχρι σήμερα συντονιστές και τον διαχειριστή Βullgr. Μάλιστα με ξένισε το γεγονός της αποχώρησης του Bullgr, γιατί πίστευα μέχρι τώρα ότι δεν υπήρχαν προβλήματα επικοινωνίας, συντονισμού και διαχείρισης.Όλα τα παιδιά πρόσφεραν με τον καλύτερο τρόπο σε αυτό το forum και μας βοηθούσαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Σπάνια βρίσκεις σε άλλα forum τόσο καλή υποστήριξη ή μάλλον ποτέ δε βρίσκεις. Περισσότερες λεπτομέρειες δεν γνωρίζω, αλλά νομίζω ότι είναι καλύτερα για κάποιον που δε γνωρίζει να μην ψηφίσει καθόλου.
Υ.Γ:Σίγουρα όλοι έχετε δουλέψει πολύ και μάλιστα εθελοντικά για να γίνει αυτό το έργο, ας προκύψει ότι καλύτερο για να συνεχιστεί αυτό το ευγενές έργο και έτσι να γνωρίσουν ακόμα περισσότεροι το ελεύθερο λογισμικό.
ubuntu 9.10 (AMD64),Innovator desktop, motherboard MSI K8N NEO4-F,cpu AMD ATHLON64 3500+ 2.20GHz,ram 1GHz, καρτα γραφ.GIGABYTE GEFORCE 6600 256MB,καρτα τηλεορ.κ radio FM PROLINK PIXELVIEW PLAYTV PRO/ΑΓΓΛΙΚΑ-ΚΑΛΑ/ΓΝΩΣΕΙΣ ΠΡΟΓΡ.-ΚΑΘΟΛΟΥ.
dimosfire
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: 02 Φεβ 2009, 11:07
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Εκτύπωση

Re: ΚΑΝΟΝΕΣ οργάνωσης-λειτουργίας της ομάδας του φόρουμ

Δημοσίευσηαπό ilpara » 05 Ιουν 2009, 15:21

dimosfire έγραψε:πίστευα μέχρι τώρα ότι δεν υπήρχαν προβλήματα επικοινωνίας, συντονισμού και διαχείρισης
σωστά πίστευες! και πριν και τώρα στην συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων το κλίμα είναι πολύ φιλικό και εποικοδομητικό (όπως στο παρόν νήμα) και οι μεταξύ μας σχέσεις κατά κανόνα είναι πολύ καλές, για παράδειγμα τον bullgr τον εκτιμώ πολύ, φαντάζομαι και αυτός εμένα! Και τον απίστευτο linuxman του οποίου η προσφορά είναι ανυπέρβλητη! Τώρα αν κάποιες λίγες (πολύ λίγες!) φορές υπήρξαν παρεξηγήσεις ή και διαφωνίες, θα πω ότι οι παρεξηγήσεις είναι μέσα στην ζωή (και ήταν σπάνιες μεταξύ mods-admins) και οι διαφωνίες είναι αναμενόμενες μεταξύ σκεπτόμενων ανθρώπων. Πάντως αυτά είναι η εξαίρεση, όχι ο κανόνας σε εμάς :D

dimosfire έγραψε:Καλημέρα παιδιά, θέλω να διατυπώσω μια απορία που ίσως έχουν αρκετά νέα μάλη του forum. Με ποια κριτήρια θα ψηφίσει κάποιος.
Αν πρόκειται για άτομα που δεν γνωρίζεις, έχεις δίκιο δεν ψηφίζεις κάποιον στην τύχη. Βεβαίως μπορείς να ψάξεις τις δημοσιεύσεις του και να τον μάθεις. Απόφαση του καθενός είναι. Να συμμετέχεις πάντως στην συζήτηση είναι πάντα καλό (εφόσον έχεις κάτι να πεις ασφαλώς) ;)

dimosfire έγραψε:νομίζω ότι είναι καλύτερα για κάποιον που δε γνωρίζει να μην ψηφίσει καθόλου
Αν όμως δεν πρόκειται για πρόσωπα αλλά για κανόνες όπως εδώ, τότε οποιοσδήποτε διαβάσει το παρόν νήμα προσεχτικά είναι σε θέση να διαμορφώσει άποψη. Συνεπώς οποιοσδήποτε μπορεί να συμμετέχει στη συζήτηση και να ψηφίσει! ;)
*Oδηγίες προς Nεοεισερχόμενους*ΟδηγοίLive chat (IRC)
⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
⇛ Ubuntu 12.04 32bit
⇛ Dell M4300: T7500 (2.2GHZ 4MB) ┃ 2GB ┃ NVIDIA Quadro FX 360M (256MB) ┃ Intel 4965 ┃ 15.4" WUXGA
Άβαταρ μέλους
ilpara
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2250
Εγγραφή: 11 Μάιος 2008, 11:43
Τοποθεσία: Αθήνα-Βύρωνας
IRC: ilpara
Εκτύπωση

ΠροηγούμενηΕπόμενο

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Γενικά