ΚΑΝΟΝΕΣ οργάνωσης-λειτουργίας συντονιστών-διαχειριστών

...οδηγοί-προτάσεις-ιδέες-σχόλια για το forum, την κοινότητα, το ubuntu

Συντονιστής: Geochr

Συμφωνείτε με το κείμενο με ημ/νια δημοσίευσης 3-6-09?

Το δημοψήφισμα λήγει στις 17 Ιουν 2009, 19:25

ΝΑΙ, συμφωνώ απολύτως
25
69%
ΝΑΙ, συμφωνώ αλλά δημοσίευσα στο παρόν θέμα προτάσεις βελτιώσεων
10
28%
ΟΧΙ, διαφωνώ μερικώς και δημοσίευσα στο παρόν θέμα ενστάσεις-προτάσεις αλλαγών
1
3%
ΟΧΙ, διαφωνώ απολύτως
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
 
Σύνολο ψήφων : 36

Re: ΚΑΝΟΝΕΣ οργάνωσης-λειτουργίας της ομάδας του φόρουμ

Δημοσίευσηαπό chrislsp » 05 Ιουν 2009, 23:05

Ειμαι νέος στο forum και νεος στο linux...Post πολλά δεν έχω..νομίζω όμως πως κάθε μέρα με βλέπετε στο irc να συμμετέχω όπως μπορώ,κάνοντας ερωτήσεις,δίνοντας απαντήσεις σε απλά προβλήματα δηλαδή εκεί που μπορώ.Υπάρχει έστω και ένας που αμφιβάλει πως είμαι ένα μη ενεργό μέλος?Θα ήταν προτιμότερο να έμπαινα και να έλεγα περι ανέμων και υδάτων για να ανεβάσω τα post μου?Νομίζω πως έχω το δικαίωμα ψήφου και πως είμαι ενεργό μέλος,λιγότερο από κάποιους σίγουρα.Είστε λίγα άτομα,δεν έχετε 10000 μέλη,ξέρετε ο ένας τον άλλον και ποιος ξέρει τι.Δε νομιζω πως τίθεται θέμα δημοκρατικής εκλογής διαχειριστή..εδώ πρέπει να μετράει ποιος ξέρει ποιον,δε ζήτησα να γίνω διαχειριστής,δε ξέρω τη τύφλα μου απο phpbb όπως επίσης από linux.Αν με ρωτήσετε σας λέω αμέσως 3-4 άτομα από το irc που δε ξέρω αν είναι διαχειριστές αλλά σίγουρα από άποψη συμμετοχής και βοήθειας το "αξίζουν".Τελος συμφωνώ με τις προτάσεις του ktogias.Registered members ONLY στις ψηφοφορίες μιας και ποιος 'νέος' δε μπάινει στο irc πάνω από 2-3 φορές για βοήθεια(ας κάνει με οδηγίες δικές μας register το nickname του).Αυτά, φιλικά και πάντα με καλή διάθεση και στόχο να είμαστε όλοι ικανοποιημένοι σε μια μικρή και ανοιχτή σε όλους κοινότητα ;)
Linux: Μέτριο┃Προγραμματισμός: Ναι┃Αγγλικά: Άριστα
Ubuntu 12.04 Precise Pangolin
AMD Athlon II X2 250 στα 3GHz│Ram Corsair Vengeance 8gGB DDR3-1600 kit│Geforce 9600GT 512MB│MSI 970A-G45 |LG M228WA 22" HDReady FLATRON Wide
chrislsp
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 31 Μαρ 2009, 22:48
Εκτύπωση

Re: ΚΑΝΟΝΕΣ οργάνωσης-λειτουργίας της ομάδας του φόρουμ

Δημοσίευσηαπό bullgr » 06 Ιουν 2009, 00:01

@chrislsp
Είσαι ήδη 2 μήνες εγγεγραμμένος... Και με την πρόταση που είχα κάνει (να έχει ο χρήστης ακόμα και μηδέν δημοσιεύσεις), θα πληρούσες όλες τις προϋποθέσεις... Ας μην είμαστε υπερβολικοί... Δεν συζητάμε για τίποτα τρελές προϋποθέσεις... Εάν λέγαμε για 100 δημοσιεύσεις και 3 μήνες εγγεγραμμένος, θα δικαιολογούσα την αντίδρασή σου...

Αυτή τη στιγμή μείναμε στον 1 μήνα... Ας αφαιρεθεί και το όριο των δημοσιεύσεων... Να μπορούν να ψηφίζουν και αυτοί που είναι το λιγότερο 1 μήνα στο forum, ακόμη και με μηδέν δημοσιεύσεις...

Έτσι πιστεύω ικανοποιούμε και τους μόνιμους θαμώνες του irc, χωρίς να νοιώθουν την πίεση των δημοσιεύσεων του forum...

Εάν δεν γίνει ούτε και αυτό αποδεκτό, δεν αξίζει να συνεχίσουμε τη συγκεκριμένη συζήτηση... Ας προχωρήσουμε στα επόμενα θέματα...
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙΣ, ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΝΑ ΣΗΚΩΘΕΙΣ... HASTA SIEMPRE...
Άβαταρ μέλους
bullgr
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1853
Εγγραφή: 10 Μάιος 2008, 21:45
Εκτύπωση

Re: ΚΑΝΟΝΕΣ οργάνωσης-λειτουργίας της ομάδας του φόρουμ

Δημοσίευσηαπό g00fy » 07 Ιουν 2009, 21:45

    Για τυχόν ζητήματα που η κατάληξη δεν έχει την ευρεία αποδοχή στο σύνολο των διαχειριστών/συντονιστών, υπάρχει το δικαίωμα να τεθεί το θέμα στο σύνολο της κοινότητας για λήψη της οριστικής απόφασης.

Ποιός θα το καθορίσει αυτό; και με ποιόν τρόπο; Θα μπορεί να βγεί αυθαίρετα;


Πρότασή μου είναι...
Οποιοσδήποτε έχει αναλάβει έναν ρόλο στην κοινότητα και για οποιονδήποτε λόγο έχει παραιτηθεί χωρίς να το συζητήσει πρώτα με τους υπόλοιπους για την έγκριση αυτής της κίνησης – τότε αυτομάτως γίνεται δόκιμο μέλος και δε μπορεί να συμμετάσχει σε άλλου ρόλους για κάποιο χρονικό διάστημα που θα ορίσουμε.

Με αυτό τον τρόπο θέλω να συνειδητοποιήσουμε όλοι μας (κι εγώ μαζί) πως δε παρατάμε θέσεις που μας έχουν δοθεί και εμπιστευθεί προτού ενημερώσουμε και βρούμε τρόπους για ομαλή αποχώρηση – μετάβαση. Καλή είναι η ελευθερία, η δημοκρατία και η ισότητα, αλλά όταν αναλαμβάνουμε μια ευθύνη πρέπει να είμαστε κι εμείς με τη σειρά μας υπεύθυνοι και να μην έχουμε στο βάθος του μυαλού μας, “Έλα μωρέ, δε βαριέσαι και τί θα μου κάνουν;”


greatst έγραψε:Επίσης, θεωρώ (προσωπικά) ότι η "ομάδα του φόρουμ" είναι όλα τα (ενεργά) μέλη του φόρουμ και ΟΧΙ μόνο οι διαχειριστές+συντονιστές. Για την ομάδα διαχείρισης και συντονισμού προτείνω το "ομάδα διαχείρισης και συντονισμού του φόρουμ", ενώ προτείνω το "ομάδα του φόρουμ" να αναφέρεται στα (ενεργά) μέλη της κοινότητας.


Εδώ θα συμφωνήσω και εγώ.


Για το θέμα ποιός μπορεί να συμμετάσχει στις αποφάσεις και ποιός όχι είναι απλό. Έχουμε τους βαθμούς στο forum. Απο punktux και άνω μπορείς, βάζοντας και κάποιο χρονικό περιθώριο, είμαστε σίγουροι για το αποτέλεσμα.
Πάντοτε όμως να υπάρχει και η δυνατότητα να αρνηθεί σε κάποιος μέλος η συμμετοχή του γιατί μπορεί να έχει επιδείξει ανωριμότητα ή ανάρμοστη συμπεριφορά σε διαδικασίας λήψεις αποφάσεων.

ftso έγραψε:Τα πρώτα 25 μέλη είναι λίγο περιοριστικό όντως.
Ελάχιστοι μήνες εγγραφής:3 και ελάχιστα ποστ:100 είναι καλά?
Αυτό δείχνει ότι και είναι ενεργός ο άλλος...


Επικοινωνούμε...

bullgr έγραψε:Πιστεύω μια αναλογία πχ 3 μήνες εγγεγραμμένος και τουλάχιστον 30 δημοσιεύσεις να είναι αρκετές...

Συγνώμη αλλά θα διαφωνήσω, είναι λίγα τα post. Όλοι ξέρουμε πόσος χρόνος χρειάζεται για να ξεπεράσεις τα 100 200 300 κοκ Αυτός που το έχει κάνει, δείχνει και πως τον ενδιαφέρει... ΠΡΟΣΟΧΗ ... συνήθως!

Βέβαια υπάρχουν και πρέπει να λάβουμε υπ' όψιν μας τις εξαιρέσεις...
π.χ. Εγώ υπογράφω για τον zissis παρά τα λίγα post γιατί γνωρίζω προσωπικά την αγάπη του για το ubuntu και τις δράσεις του για την προώθηση αυτού.


Και η συζήτηση συνεχίζεται...
Ελεύθερη ψηφοφορία χωρίς περιορισμούς
Register σε servers και pgp μηνύματα...
Τόσα post αυτό και τόσους μήνες απο το άλλο.

Πάνω κάτω γνωρίζουμε όλοι ο κάθε ένας τί κάνει και που βρίσκεται (σήμερα μιλάμε και όχι αύριο που θα έχει 10.000 ή 100.000 μέλη)
Ακόμη και αν κάποιος έχει πολλά post, γνωρίζουμε αν μπορεί να συμμετάσχει εποικοδομητικά ή όχι, τοιουτοτρόπως και το αντίθετο.
Πιστεύω πως πρέπει να μπει ένα όριο. Απο εκεί και μετά μπορούν να μπουν εξαιρέσεις.

π.χ. Αν μπει όριο ο PunkTux, ο Τόγιας, pkst και Ζήσης έχουν αποκλειστεί απο τη συζήτηση...!!! Είναι δυνατόν!!!;;;
Απο την άλλη μιλώντας γενικά και όχι συγκεκριμένα, έχοντας ξεπεράσει κάποιος σήμερα τα 100 post είναι κάτι.

Πιστεύω πως το όριο πρέπει να μπει αλλά με εξαιρέσεις.

Τελευταίο (προς το παρόν) ban να γίνεται αυτόματα σε όποιο μέλος παραβαίνει τους κανόνες του forum γιατί κατα καιρούς έχουμε δει πράγματα και θάματα στο forum αλλά να μη τιμωρείται κανείς . Προωπική μου γνώμη, μέγα λάθος! Όλοι είμαστε ίσοι εδω μέσα και αν για οποιονδήποτε λόγο ξεστρατίζουμε, πρέπει να γνωρίζουμε πως είμαστε υπεύθυνοι για τις πράξεις μας και τα λόγια μας και πως υπάρχει κάποιος που θα μας συνετίσει.

Ban λοιπόν, γιατί αφήνοντας κάποιον ατιμώρητο, δε μπορείς να επιβληθείς σε κάποιον άλλο αργότερα. Και αν θέλετε έχω παραδείγματα να αναφέρω.

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
Η/Υ: Intel Pentium DualCore / 2GB RAM / nVidia Geforce 8400GS / Ubuntu 10.04 64bit
Η/Υ: Toshiba Tecra R10-10S / Ubuntu 9.10 64bit

motd: May the source be with you!
g00fy@ubuntu-gr.org:~$ cat /etc/γνώσεις.conf
Linux:kuru (όχι guru) / Προγραμματισμός:Ναί / Αγγλικά:Καλά
Άβαταρ μέλους
g00fy
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 614
Εγγραφή: 12 Σεπ 2008, 18:58
Τοποθεσία: Σε όλη τη Μακεδονία!
Εκτύπωση

Re: ΚΑΝΟΝΕΣ οργάνωσης-λειτουργίας της ομάδας του φόρουμ

Δημοσίευσηαπό Nisok » 07 Ιουν 2009, 21:57

g00fy έγραψε:[list]
Ban λοιπόν, γιατί αφήνοντας κάποιον ατιμώρητο, δε μπορείς να επιβληθείς σε κάποιον άλλο αργότερα. Και αν θέλετε έχω παραδείγματα να αναφέρω.


Δεν πιστεύω ότι το forum είναι θέμα επιβολής. Ούτε να κάνουμε τους μπαμπούλες και να τιμωρούμε παραδειγματικά κ.τ.λ. κ.τ.λ. όποιος θέλει να πεί κάτι ας το πεί. Και ο άλλος ας κρίνει αν και πως θα του απαντήσει. Σε περιπτώσεις υπερβολής μπορούνε οι mods - admins να κάνουνε και edit κάποια τμήματα των posts.

Είμαι εντελώς κάθετος σε "δραστικά" μέτρα και απόψεις αυτής της κατηγορίας. Γιατί οδηγούν σε πολώσεις, κόντρες, εξουσίες κ.τ.λ.
Άβαταρ μέλους
Nisok
Διαχειριστής
Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 2637
Εγγραφή: 25 Ιαν 2009, 15:00
Τοποθεσία: /home
IRC: nisok
Εκτύπωση

Re: ΚΑΝΟΝΕΣ οργάνωσης-λειτουργίας της ομάδας του φόρουμ

Δημοσίευσηαπό atermon » 07 Ιουν 2009, 22:17

Off topic:
Κάποτε είχε απαντήσει κάποιος στην ερώτηση "τι είναι η κοινωνία":
-Δέκα άντρες γυμνοί στη σειρά και κολλητά. Αν εξαιρέσουμε τον πρώτο που τον παίρνει μόνο και τον τελευταίο που τον δίνει, όλοι οι άλλοι τον δίνουν και τον παίρνουν συγχρόνως.
Το ιδανικό βέβαια στην περίπτωσή μας είναι να σχηματιστεί κύκλος, δηλαδή ο πρώτος να κολλήσει στον τελευταίο.
<Οδηγίες προς νεοεισερχόμενους> | <Οδηγοί χρήσης>
DEBIAN "Sid" 32bit σε Sony VAIO VGN-FE11S
Intel T2400(1,83 GHz) │ 2GB DDR2 │ NVIDIA GeForce Go 7400 │Intel 3945ABG │Intel 82801G(ICH7 Family) │ TFT 15.4" WXGA
Άβαταρ μέλους
atermon
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 711
Εγγραφή: 13 Μάιος 2008, 20:31
Εκτύπωση

Re: ΚΑΝΟΝΕΣ οργάνωσης-λειτουργίας της ομάδας του φόρουμ

Δημοσίευσηαπό g00fy » 07 Ιουν 2009, 22:29

Nisok έγραψε:Δεν πιστεύω ότι το forum είναι θέμα επιβολής. Ούτε να κάνουμε τους μπαμπούλες και να τιμωρούμε παραδειγματικά κ.τ.λ. [...]


Ένα απλό παράδειγμα για να σε βοηθήσω να καταλάβεις τον συλλογισμό μου...

Μπαίνω εγώ και διαφημίζω το προϊόν μου... Μου το λες μία φορά, δύο φορές, τρεις και δεν το καταλαβαίνω. Διορθώνεις αυτά που έγραψα και διαγράψεις την διαφήμιση. Δε παίρνω απο λόγια... Τί θα κάνεις;

Για να έρθεις να με βρεις εκεί που μένω και να με πλακώσεις λίγο δύσκολο! :lol: :lol: :lol:

Εννοούσα σε τέτοιες ακραίες καταστάσεις και όχι γιατί δε συμφώνησα με τον διαχειριστή ή τον συντονιστή.

Όπως και να το κάνουμε, όσο δημοκρατική και φιλελεύθεροι θέλουμε να είμαστε, μερικές φορές συμβαίνουν και ακραία περιστατικά που χρειάζονται δραστικά μέτρα.
Η/Υ: Intel Pentium DualCore / 2GB RAM / nVidia Geforce 8400GS / Ubuntu 10.04 64bit
Η/Υ: Toshiba Tecra R10-10S / Ubuntu 9.10 64bit

motd: May the source be with you!
g00fy@ubuntu-gr.org:~$ cat /etc/γνώσεις.conf
Linux:kuru (όχι guru) / Προγραμματισμός:Ναί / Αγγλικά:Καλά
Άβαταρ μέλους
g00fy
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 614
Εγγραφή: 12 Σεπ 2008, 18:58
Τοποθεσία: Σε όλη τη Μακεδονία!
Εκτύπωση

Re: ΚΑΝΟΝΕΣ οργάνωσης-λειτουργίας της ομάδας του φόρουμ

Δημοσίευσηαπό Nisok » 07 Ιουν 2009, 22:39

Απαντάω πάνω στο συλλογισμό σου.

Πραγματικά δεν πιστεύω ότι πρόκειται να συμβεί αυτό.
Εαν αυτό συμβεί μπορεί να υπάρξει μια ψηφοφορία και να γίνει, ας πούμε προς το παρών ban....

Αλλά αυτόματες διαδικασίες και όλα αυτά που λές είναι εργαλεία άλλων καταστάσεων.
Καταλαβαίνω ότι μπορεί να μην εξέφρασες τις απόψεις σου όπως τις είχες στο μυαλό σου... οκ... :)

Off topic:
Εμένα αν με έδερναν γιατί δεν ακολούθησα κάποιους κανόνες θα γυρνούσα με μπαζούκα. Η βία μόνο βία φέρνει... Αλλά ας μην γενικεύουμε.
Άβαταρ μέλους
Nisok
Διαχειριστής
Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 2637
Εγγραφή: 25 Ιαν 2009, 15:00
Τοποθεσία: /home
IRC: nisok
Εκτύπωση

Re: ΚΑΝΟΝΕΣ οργάνωσης-λειτουργίας της ομάδας του φόρουμ

Δημοσίευσηαπό ilpara » 08 Ιουν 2009, 01:33

Βασικά συμφωνούμε σε όλα πλην της 2ης παραγράφου του σημείου 4 του αρχικού κειμένου (πλην του greatst που είχε προτείνει στην 2η δημοσίευση στο παρόν νήμα κάτι πιο επίσημο και το αναφέρω στην περίπτωση που υπάρξεικαι άλλος που συμφωνεί). Προτείνω πλέον να θέτετε συγκεκριμμένες εναλλακτικές προτάσεις για την προαναφερθείσα επίμαχη παράγραφο προκειμένου να πάμε σε νέα ψηφοφορία όχι για όλο το κείμενο αλλά μόνο για την επίμαχη παράγραφο και μόνο μεταξύ των συγκεκριμμένων εναλλακτικών που θα προτείνετε. Προσωπικά προτείνω ότι είχα πει 2 σελίδες πριν, περιμένω εναλλακτικές για να μπουν αυτούσιες σε νέα ψηφοφορία.

ilpara έγραψε:Βασικά προσπάθησα να συνοψίσω-συγκεράσω τις βελτιώσεις στις οποίες συμφώνησαν οι περισσότεροι που πόσταραν εδώ:

ilpara έγραψε:
Δικαίωμα ψήφου έχει οποιοδήποτε μέλος είναι εγγεγραμμένο:
* είτε σε λίστα ηλ. ταχυδρομείου για περισσότερο από 1 μήνα (πως το ελέγχουμε?) και να έχει τουλάχιστον 1 email σε λίστα ανά 15θήμερο (>2 συνολικά),
* είτε σε φόρουμ επίσης για περισσότερο από 1 μήνα και να έχει τουλάχιστον 1 δημοσίευση ανά εβδομάδα (>4 συνολικά)
* Επίσης οποιοδήποτε μέλος της κοινότητας σε λίστα ηλ. ταχυδρομείου, φόρουμ, ή κανάλι, που δεν πληρεί τις ανωτέρω προϋποθέσεις (π.χ. εγγραφή πριν λίγες ημέρες) έχει το δικαίωμα (και το ενθαρρύνουμε!) να αυτοσυστηθεί (εξηγώντας ποιά η εμπλοκή του με ΕΛ/ΛΑΚ) και να ζητήσει από τα υπόλοιπα μέλη που συμμετέχουν στην συζήτηση στο IRC να του δοθεί δικαίωμα ψήφου, κάτι που θα αξιολογηθεί θετικά επί τόπου από τους υπόλοιπους συμμετέχοντες εφόσον διαπιστώσουν ότι δεν πρόκειται για nickname που ανήκει σε άλλο μέλος ή για nickname που δημιουργήθηκε κακοβούλως με σκοπό την αλλοίωση της ψηφοφορίας. Σημειώνεται ότι κάθε απόρριψη θα αιτιολογείται από τα μέλη (η αιτιολόγηση θα δημοσιεύεται στο φόρουμ μαζί με την απόφαση και τα μέλη που ψήφισαν), συνεπώς ενθαρρύνεται η αποδοχή στην ψηφοφορία ακόμη και νέων μελών.
* Επίσης οποιοσδήποτε μπορεί να ζητήσει την αφαίρεση του δικαιώματος ψήφου από οποιοδήποτε nickname εφόσον έχει στοιχεία ότι πρόκειται για nickname που ανήκει σε άλλο μέλος ή για nickname που δημιουργήθηκε κακοβούλως με σκοπό την αλλοίωση της ψηφοφορίας. Σημειώνεται, επίσης, ότι κάθε αφαίρεση θα αιτιολογείται από τα μέλη (η αιτιολόγηση θα δημοσιεύεται στο φόρουμ μαζί με την απόφαση και τα μέλη που ψήφισαν) και θα γίνεται μόνο εφόσον υπάρχει βεβαιότητα και όχι απλώς ενδείξεις.
Συμμετοχή στην συζήτηση άνευ ψήφου μπορεί να έχει οποιοσδήποτε.
+ να πρέπει να κάνει κάποιος register το nick του προκειμένου να μπορεί να μπει στο κανάλι συζητήσεων και ψηφοφοριών.

ΟΤΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΠΡΟΤΕΙΝΩ Η ΕΠΙΜΑΧΗ 2Η ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ ΤΟΥ ΣΗΜΕΙΟΥ 4 ΤΗΣ ΑΡΧΙΚΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΝΑ ΞΑΝΑΤΕΘΕΙ ΣΕ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΣΕΒΑΣΤΟΥΜΕ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ
*Oδηγίες προς Nεοεισερχόμενους*ΟδηγοίLive chat (IRC)
⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
⇛ Ubuntu 12.04 32bit
⇛ Dell M4300: T7500 (2.2GHZ 4MB) ┃ 2GB ┃ NVIDIA Quadro FX 360M (256MB) ┃ Intel 4965 ┃ 15.4" WUXGA
Άβαταρ μέλους
ilpara
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2250
Εγγραφή: 11 Μάιος 2008, 11:43
Τοποθεσία: Αθήνα-Βύρωνας
IRC: ilpara
Εκτύπωση

Re: ΚΑΝΟΝΕΣ οργάνωσης-λειτουργίας της ομάδας του φόρουμ

Δημοσίευσηαπό michael_k » 08 Ιουν 2009, 12:23

Προσωπικά η τελευταία διατύπωση με καλύπτει απόλυτα καθώς θεωρώ ότι έχει το πλεονέκτημα να παρακάμπτει, όπου χρειάζεται, τις καθαρά "αυτοματοποιημένες" ή "μηχανιστικές" διαδικασίες και να προωθεί την αλληλεπίδραση των μελών της κοινότητας. Επομένως θα ψηφίσω πλέον θετικά και παροτρύνω και εγώ όλους να διατυπώσουν συγκεκριμένες εναλλακτικές επί της επίμαχης διατύπωσης εφ' όσον δεν τους καλύπτει. Θα είναι κρίμα να "κολλήσει" η όλη συζήτηση και διαδικασία σε ένα θέμα (δικαίωμα ψήφου) που ακόμα και οι κοινωνίες δεν έχουν δώσει (ίσως και να μην υπάρχει) "τέλεια" απάντηση. Παρά τις αδυναμίες του όποιου συστήματος θεωρώ ότι η ύπαρξη ενός είναι καλύτερη (πρακτικότερη για να ακριβολογήσω) από την ανυπαρξία του (έστω και υπό το πρόσχημα της αναζήτησης του "τέλειου" συστήματος). Και χωρίς να θέλω να ξεκινήσω κανένα flame ας αναφέρω ως (χοντροκομμένο) παράδειγμα τα Μαθηματικά. Μετά το θεώρημα της μη πληρότητας του Goedel τι θα έπρεπε να γίνει; Να σταματήσουμε τη χρήση τους; Ή να συνεχίσουμε (όπως κάναμε) εν γνώσει των αδυναμιών μας;
Επίπεδο Γνώσεων: Linux: Χαμηλό / Προγραμματισμός: Όχι / Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό Ubuntu 10.10 (32bit)
Η/Υ&Μοντέλο: Intel Core2 Duo 6400 @ 2.13GHz / 2GB / NVidia GF 7300 LE / Intel HDA VIA VT82xx / 23" LΕD, 1920x1080
Εκτυπωτής Canon Pixma MP510, Webcam Trust WB6250X
michael_k
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 201
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 23:03
IRC: michael_k
Εκτύπωση

Re: ΚΑΝΟΝΕΣ οργάνωσης-λειτουργίας της ομάδας του φόρουμ

Δημοσίευσηαπό simosx » 08 Ιουν 2009, 20:59

Για το δικαίωμα ψήφου, ανάλογα αν γίνεται η ψηφοφορία σε λίστα, φόρουμ ή IRC, προτείνω τις παρακάτω απαιτήσεις.
Είναι σημαντικό να καταλήξουμε σε μια (κατά προτίμηση μία μόνο) απαίτηση για κάθε μέσο, για να είναι όσο το δυνατόν πιο απλό.

1. Λίστα
Το μέλος πρέπει να είναι εγγεγραμένο στη λίστα ubuntu-gr για να μπορεί να ψηφίσει (πρέπει να το γράψουμε, διότι είδαμε ότι μπορεί κάποιος εξωτερικός να στείλει γράμματα στη λίστα δίχως να είναι μέλος).
Τα άτομα που ψηφίζουν θα πρέπει να είναι διαθέσιμα για συζήτηση μέσω της λίστας αν απαιτηθεί. Δηλαδή, ο στόχος είναι τα άτομα που ψηφίζουν να είναι σε θέση να ανταποκριθούν μέσα στη λίστα όταν ερωτηθούν σε κάτι. Δε μπορώ να φανταστώ ικανοποιητικό τρόπο που να ελέγχουμε αν ένα μέλος είναι ενεργό ή όχι.

2. Φόρουμ
Πρέπει να είναι κάποιος μέλος του φόρουμ και να έχει κάνει τουλάχιστον είκοσι δημοσιεύσεις.
Τεχνικά, νομίζω ότι είναι απλό να προστεθεί έλεγχος για κάτι τέτοιο, οπότε είναι εφικτό. Έχουν να προσθέσουν κάτι οι διαχειριστές;
Δε θα ήθελα να βάλουμε όριο να είναι κάποιος μέλος για ένα μήνα πριν μπορεί να ψηφίσει.
Αν κάποιος προσπαθεί να στείλει μηνύματα spam για να φθάσει στα 20, τότε είναι συντονιστικό έργο να σβηστούν τα μηνύματα αυτά.

3. IRC
Το μέλος πρέπει να κάνει όντως register το nick.
Για να δούμε ως τρίτοι αν κάποιος έχει όντως κάνει register το nick, πρέπει να χρησιμοποιήσουμε τεχνικές
όπως http://freenode.net/faq.shtml#spoofing

Προσωπικά θα προτιμούσα τα μέλη στο IRC να έχουν βάλει και το λεγόμενο hostname cloak, δηλαδή να εμφανίζονται τουλάχιστον ως 'unaffiliated', που σημαίνει ότι είναι αρκετά σοβαροί και πρόθυμοι να μπουν στη διαδικασία τούτη. Για hostname cloak,
http://freenode.net/faq.shtml#cloaks

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Ύστερα από συζήτηση στο IRC, είναι εφικτό να διαπιστώσουμε αν κάποιος έχει κάνει register το ψευδόνυμο δίχως να μπούμε στη διαδικασία του cloak. Αν και το cloak είναι καλή ιδέα, ίσως είναι περισσότερη δουλειά που κάποιοι μπορεί να μη θέλουν να κάνουν.
Τώρα, από τα 24 άτομα στο κανάλι, τα έξι έχουν cloak.
προσωπικό ιστολόγιο ϗ πλανήτης Ubuntu-gr
Συμβάλετε και εσείς στο ελληνικό βιβλίο Ubuntu!
1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 13.10 saucy 3.11.0-031100rc1-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity ubuntu)
3 AMD E-450 APU with Radeon HD Graphics ‖ RAM 3555 MiB ‖ Sony Corporation VAIO
4 AMD nee ATI Wrestler [Radeon HD 6320] [1002:9806] {fglrx_pci}
5 eth0: Atheros Inc. AR8151 v2.0 Gigabit Ethernet [1969:1083] (rev c0) ⋮ wlan0: Atheros Inc. AR9285 [168c:002b] (rev 01)
Φτιάξτε και εσείς τη δική σας υπογραφή (παραπάνω κείμενο) αυτόματα με κλικ εδώ!
simosx
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 10334
Εγγραφή: 11 Μάιος 2008, 18:52
Launchpad: simosx
IRC: simosx
Εκτύπωση

ΠροηγούμενηΕπόμενο

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Γενικά

cron