Σελίδα 7 από 8

Re: ΚΑΝΟΝΕΣ οργάνωσης-λειτουργίας της ομάδας του φόρουμ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Ιουν 2009, 23:05
από chrislsp
Ειμαι νέος στο forum και νεος στο linux...Post πολλά δεν έχω..νομίζω όμως πως κάθε μέρα με βλέπετε στο irc να συμμετέχω όπως μπορώ,κάνοντας ερωτήσεις,δίνοντας απαντήσεις σε απλά προβλήματα δηλαδή εκεί που μπορώ.Υπάρχει έστω και ένας που αμφιβάλει πως είμαι ένα μη ενεργό μέλος?Θα ήταν προτιμότερο να έμπαινα και να έλεγα περι ανέμων και υδάτων για να ανεβάσω τα post μου?Νομίζω πως έχω το δικαίωμα ψήφου και πως είμαι ενεργό μέλος,λιγότερο από κάποιους σίγουρα.Είστε λίγα άτομα,δεν έχετε 10000 μέλη,ξέρετε ο ένας τον άλλον και ποιος ξέρει τι.Δε νομιζω πως τίθεται θέμα δημοκρατικής εκλογής διαχειριστή..εδώ πρέπει να μετράει ποιος ξέρει ποιον,δε ζήτησα να γίνω διαχειριστής,δε ξέρω τη τύφλα μου απο phpbb όπως επίσης από linux.Αν με ρωτήσετε σας λέω αμέσως 3-4 άτομα από το irc που δε ξέρω αν είναι διαχειριστές αλλά σίγουρα από άποψη συμμετοχής και βοήθειας το "αξίζουν".Τελος συμφωνώ με τις προτάσεις του ktogias.Registered members ONLY στις ψηφοφορίες μιας και ποιος 'νέος' δε μπάινει στο irc πάνω από 2-3 φορές για βοήθεια(ας κάνει με οδηγίες δικές μας register το nickname του).Αυτά, φιλικά και πάντα με καλή διάθεση και στόχο να είμαστε όλοι ικανοποιημένοι σε μια μικρή και ανοιχτή σε όλους κοινότητα ;)

Re: ΚΑΝΟΝΕΣ οργάνωσης-λειτουργίας της ομάδας του φόρουμ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Ιουν 2009, 00:01
από bullgr
@chrislsp
Είσαι ήδη 2 μήνες εγγεγραμμένος... Και με την πρόταση που είχα κάνει (να έχει ο χρήστης ακόμα και μηδέν δημοσιεύσεις), θα πληρούσες όλες τις προϋποθέσεις... Ας μην είμαστε υπερβολικοί... Δεν συζητάμε για τίποτα τρελές προϋποθέσεις... Εάν λέγαμε για 100 δημοσιεύσεις και 3 μήνες εγγεγραμμένος, θα δικαιολογούσα την αντίδρασή σου...

Αυτή τη στιγμή μείναμε στον 1 μήνα... Ας αφαιρεθεί και το όριο των δημοσιεύσεων... Να μπορούν να ψηφίζουν και αυτοί που είναι το λιγότερο 1 μήνα στο forum, ακόμη και με μηδέν δημοσιεύσεις...

Έτσι πιστεύω ικανοποιούμε και τους μόνιμους θαμώνες του irc, χωρίς να νοιώθουν την πίεση των δημοσιεύσεων του forum...

Εάν δεν γίνει ούτε και αυτό αποδεκτό, δεν αξίζει να συνεχίσουμε τη συγκεκριμένη συζήτηση... Ας προχωρήσουμε στα επόμενα θέματα...

Re: ΚΑΝΟΝΕΣ οργάνωσης-λειτουργίας της ομάδας του φόρουμ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Ιουν 2009, 21:45
από g00fy
    Για τυχόν ζητήματα που η κατάληξη δεν έχει την ευρεία αποδοχή στο σύνολο των διαχειριστών/συντονιστών, υπάρχει το δικαίωμα να τεθεί το θέμα στο σύνολο της κοινότητας για λήψη της οριστικής απόφασης.

Ποιός θα το καθορίσει αυτό; και με ποιόν τρόπο; Θα μπορεί να βγεί αυθαίρετα;


Πρότασή μου είναι...
Οποιοσδήποτε έχει αναλάβει έναν ρόλο στην κοινότητα και για οποιονδήποτε λόγο έχει παραιτηθεί χωρίς να το συζητήσει πρώτα με τους υπόλοιπους για την έγκριση αυτής της κίνησης – τότε αυτομάτως γίνεται δόκιμο μέλος και δε μπορεί να συμμετάσχει σε άλλου ρόλους για κάποιο χρονικό διάστημα που θα ορίσουμε.

Με αυτό τον τρόπο θέλω να συνειδητοποιήσουμε όλοι μας (κι εγώ μαζί) πως δε παρατάμε θέσεις που μας έχουν δοθεί και εμπιστευθεί προτού ενημερώσουμε και βρούμε τρόπους για ομαλή αποχώρηση – μετάβαση. Καλή είναι η ελευθερία, η δημοκρατία και η ισότητα, αλλά όταν αναλαμβάνουμε μια ευθύνη πρέπει να είμαστε κι εμείς με τη σειρά μας υπεύθυνοι και να μην έχουμε στο βάθος του μυαλού μας, “Έλα μωρέ, δε βαριέσαι και τί θα μου κάνουν;”


greatst έγραψε:Επίσης, θεωρώ (προσωπικά) ότι η "ομάδα του φόρουμ" είναι όλα τα (ενεργά) μέλη του φόρουμ και ΟΧΙ μόνο οι διαχειριστές+συντονιστές. Για την ομάδα διαχείρισης και συντονισμού προτείνω το "ομάδα διαχείρισης και συντονισμού του φόρουμ", ενώ προτείνω το "ομάδα του φόρουμ" να αναφέρεται στα (ενεργά) μέλη της κοινότητας.


Εδώ θα συμφωνήσω και εγώ.


Για το θέμα ποιός μπορεί να συμμετάσχει στις αποφάσεις και ποιός όχι είναι απλό. Έχουμε τους βαθμούς στο forum. Απο punktux και άνω μπορείς, βάζοντας και κάποιο χρονικό περιθώριο, είμαστε σίγουροι για το αποτέλεσμα.
Πάντοτε όμως να υπάρχει και η δυνατότητα να αρνηθεί σε κάποιος μέλος η συμμετοχή του γιατί μπορεί να έχει επιδείξει ανωριμότητα ή ανάρμοστη συμπεριφορά σε διαδικασίας λήψεις αποφάσεων.

ftso έγραψε:Τα πρώτα 25 μέλη είναι λίγο περιοριστικό όντως.
Ελάχιστοι μήνες εγγραφής:3 και ελάχιστα ποστ:100 είναι καλά?
Αυτό δείχνει ότι και είναι ενεργός ο άλλος...


Επικοινωνούμε...

bullgr έγραψε:Πιστεύω μια αναλογία πχ 3 μήνες εγγεγραμμένος και τουλάχιστον 30 δημοσιεύσεις να είναι αρκετές...

Συγνώμη αλλά θα διαφωνήσω, είναι λίγα τα post. Όλοι ξέρουμε πόσος χρόνος χρειάζεται για να ξεπεράσεις τα 100 200 300 κοκ Αυτός που το έχει κάνει, δείχνει και πως τον ενδιαφέρει... ΠΡΟΣΟΧΗ ... συνήθως!

Βέβαια υπάρχουν και πρέπει να λάβουμε υπ' όψιν μας τις εξαιρέσεις...
π.χ. Εγώ υπογράφω για τον zissis παρά τα λίγα post γιατί γνωρίζω προσωπικά την αγάπη του για το ubuntu και τις δράσεις του για την προώθηση αυτού.


Και η συζήτηση συνεχίζεται...
Ελεύθερη ψηφοφορία χωρίς περιορισμούς
Register σε servers και pgp μηνύματα...
Τόσα post αυτό και τόσους μήνες απο το άλλο.

Πάνω κάτω γνωρίζουμε όλοι ο κάθε ένας τί κάνει και που βρίσκεται (σήμερα μιλάμε και όχι αύριο που θα έχει 10.000 ή 100.000 μέλη)
Ακόμη και αν κάποιος έχει πολλά post, γνωρίζουμε αν μπορεί να συμμετάσχει εποικοδομητικά ή όχι, τοιουτοτρόπως και το αντίθετο.
Πιστεύω πως πρέπει να μπει ένα όριο. Απο εκεί και μετά μπορούν να μπουν εξαιρέσεις.

π.χ. Αν μπει όριο ο PunkTux, ο Τόγιας, pkst και Ζήσης έχουν αποκλειστεί απο τη συζήτηση...!!! Είναι δυνατόν!!!;;;
Απο την άλλη μιλώντας γενικά και όχι συγκεκριμένα, έχοντας ξεπεράσει κάποιος σήμερα τα 100 post είναι κάτι.

Πιστεύω πως το όριο πρέπει να μπει αλλά με εξαιρέσεις.

Τελευταίο (προς το παρόν) ban να γίνεται αυτόματα σε όποιο μέλος παραβαίνει τους κανόνες του forum γιατί κατα καιρούς έχουμε δει πράγματα και θάματα στο forum αλλά να μη τιμωρείται κανείς . Προωπική μου γνώμη, μέγα λάθος! Όλοι είμαστε ίσοι εδω μέσα και αν για οποιονδήποτε λόγο ξεστρατίζουμε, πρέπει να γνωρίζουμε πως είμαστε υπεύθυνοι για τις πράξεις μας και τα λόγια μας και πως υπάρχει κάποιος που θα μας συνετίσει.

Ban λοιπόν, γιατί αφήνοντας κάποιον ατιμώρητο, δε μπορείς να επιβληθείς σε κάποιον άλλο αργότερα. Και αν θέλετε έχω παραδείγματα να αναφέρω.

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

Re: ΚΑΝΟΝΕΣ οργάνωσης-λειτουργίας της ομάδας του φόρουμ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Ιουν 2009, 21:57
από Nisok
g00fy έγραψε:[list]
Ban λοιπόν, γιατί αφήνοντας κάποιον ατιμώρητο, δε μπορείς να επιβληθείς σε κάποιον άλλο αργότερα. Και αν θέλετε έχω παραδείγματα να αναφέρω.


Δεν πιστεύω ότι το forum είναι θέμα επιβολής. Ούτε να κάνουμε τους μπαμπούλες και να τιμωρούμε παραδειγματικά κ.τ.λ. κ.τ.λ. όποιος θέλει να πεί κάτι ας το πεί. Και ο άλλος ας κρίνει αν και πως θα του απαντήσει. Σε περιπτώσεις υπερβολής μπορούνε οι mods - admins να κάνουνε και edit κάποια τμήματα των posts.

Είμαι εντελώς κάθετος σε "δραστικά" μέτρα και απόψεις αυτής της κατηγορίας. Γιατί οδηγούν σε πολώσεις, κόντρες, εξουσίες κ.τ.λ.

Re: ΚΑΝΟΝΕΣ οργάνωσης-λειτουργίας της ομάδας του φόρουμ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Ιουν 2009, 22:17
από atermon
Off topic:
Κάποτε είχε απαντήσει κάποιος στην ερώτηση "τι είναι η κοινωνία":
-Δέκα άντρες γυμνοί στη σειρά και κολλητά. Αν εξαιρέσουμε τον πρώτο που τον παίρνει μόνο και τον τελευταίο που τον δίνει, όλοι οι άλλοι τον δίνουν και τον παίρνουν συγχρόνως.
Το ιδανικό βέβαια στην περίπτωσή μας είναι να σχηματιστεί κύκλος, δηλαδή ο πρώτος να κολλήσει στον τελευταίο.

Re: ΚΑΝΟΝΕΣ οργάνωσης-λειτουργίας της ομάδας του φόρουμ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Ιουν 2009, 22:29
από g00fy
Nisok έγραψε:Δεν πιστεύω ότι το forum είναι θέμα επιβολής. Ούτε να κάνουμε τους μπαμπούλες και να τιμωρούμε παραδειγματικά κ.τ.λ. [...]


Ένα απλό παράδειγμα για να σε βοηθήσω να καταλάβεις τον συλλογισμό μου...

Μπαίνω εγώ και διαφημίζω το προϊόν μου... Μου το λες μία φορά, δύο φορές, τρεις και δεν το καταλαβαίνω. Διορθώνεις αυτά που έγραψα και διαγράψεις την διαφήμιση. Δε παίρνω απο λόγια... Τί θα κάνεις;

Για να έρθεις να με βρεις εκεί που μένω και να με πλακώσεις λίγο δύσκολο! :lol: :lol: :lol:

Εννοούσα σε τέτοιες ακραίες καταστάσεις και όχι γιατί δε συμφώνησα με τον διαχειριστή ή τον συντονιστή.

Όπως και να το κάνουμε, όσο δημοκρατική και φιλελεύθεροι θέλουμε να είμαστε, μερικές φορές συμβαίνουν και ακραία περιστατικά που χρειάζονται δραστικά μέτρα.

Re: ΚΑΝΟΝΕΣ οργάνωσης-λειτουργίας της ομάδας του φόρουμ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Ιουν 2009, 22:39
από Nisok
Απαντάω πάνω στο συλλογισμό σου.

Πραγματικά δεν πιστεύω ότι πρόκειται να συμβεί αυτό.
Εαν αυτό συμβεί μπορεί να υπάρξει μια ψηφοφορία και να γίνει, ας πούμε προς το παρών ban....

Αλλά αυτόματες διαδικασίες και όλα αυτά που λές είναι εργαλεία άλλων καταστάσεων.
Καταλαβαίνω ότι μπορεί να μην εξέφρασες τις απόψεις σου όπως τις είχες στο μυαλό σου... οκ... :)

Off topic:
Εμένα αν με έδερναν γιατί δεν ακολούθησα κάποιους κανόνες θα γυρνούσα με μπαζούκα. Η βία μόνο βία φέρνει... Αλλά ας μην γενικεύουμε.

Re: ΚΑΝΟΝΕΣ οργάνωσης-λειτουργίας της ομάδας του φόρουμ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Ιουν 2009, 01:33
από ilpara
Βασικά συμφωνούμε σε όλα πλην της 2ης παραγράφου του σημείου 4 του αρχικού κειμένου (πλην του greatst που είχε προτείνει στην 2η δημοσίευση στο παρόν νήμα κάτι πιο επίσημο και το αναφέρω στην περίπτωση που υπάρξεικαι άλλος που συμφωνεί). Προτείνω πλέον να θέτετε συγκεκριμμένες εναλλακτικές προτάσεις για την προαναφερθείσα επίμαχη παράγραφο προκειμένου να πάμε σε νέα ψηφοφορία όχι για όλο το κείμενο αλλά μόνο για την επίμαχη παράγραφο και μόνο μεταξύ των συγκεκριμμένων εναλλακτικών που θα προτείνετε. Προσωπικά προτείνω ότι είχα πει 2 σελίδες πριν, περιμένω εναλλακτικές για να μπουν αυτούσιες σε νέα ψηφοφορία.

ilpara έγραψε:Βασικά προσπάθησα να συνοψίσω-συγκεράσω τις βελτιώσεις στις οποίες συμφώνησαν οι περισσότεροι που πόσταραν εδώ:

ilpara έγραψε:
Δικαίωμα ψήφου έχει οποιοδήποτε μέλος είναι εγγεγραμμένο:
* είτε σε λίστα ηλ. ταχυδρομείου για περισσότερο από 1 μήνα (πως το ελέγχουμε?) και να έχει τουλάχιστον 1 email σε λίστα ανά 15θήμερο (>2 συνολικά),
* είτε σε φόρουμ επίσης για περισσότερο από 1 μήνα και να έχει τουλάχιστον 1 δημοσίευση ανά εβδομάδα (>4 συνολικά)
* Επίσης οποιοδήποτε μέλος της κοινότητας σε λίστα ηλ. ταχυδρομείου, φόρουμ, ή κανάλι, που δεν πληρεί τις ανωτέρω προϋποθέσεις (π.χ. εγγραφή πριν λίγες ημέρες) έχει το δικαίωμα (και το ενθαρρύνουμε!) να αυτοσυστηθεί (εξηγώντας ποιά η εμπλοκή του με ΕΛ/ΛΑΚ) και να ζητήσει από τα υπόλοιπα μέλη που συμμετέχουν στην συζήτηση στο IRC να του δοθεί δικαίωμα ψήφου, κάτι που θα αξιολογηθεί θετικά επί τόπου από τους υπόλοιπους συμμετέχοντες εφόσον διαπιστώσουν ότι δεν πρόκειται για nickname που ανήκει σε άλλο μέλος ή για nickname που δημιουργήθηκε κακοβούλως με σκοπό την αλλοίωση της ψηφοφορίας. Σημειώνεται ότι κάθε απόρριψη θα αιτιολογείται από τα μέλη (η αιτιολόγηση θα δημοσιεύεται στο φόρουμ μαζί με την απόφαση και τα μέλη που ψήφισαν), συνεπώς ενθαρρύνεται η αποδοχή στην ψηφοφορία ακόμη και νέων μελών.
* Επίσης οποιοσδήποτε μπορεί να ζητήσει την αφαίρεση του δικαιώματος ψήφου από οποιοδήποτε nickname εφόσον έχει στοιχεία ότι πρόκειται για nickname που ανήκει σε άλλο μέλος ή για nickname που δημιουργήθηκε κακοβούλως με σκοπό την αλλοίωση της ψηφοφορίας. Σημειώνεται, επίσης, ότι κάθε αφαίρεση θα αιτιολογείται από τα μέλη (η αιτιολόγηση θα δημοσιεύεται στο φόρουμ μαζί με την απόφαση και τα μέλη που ψήφισαν) και θα γίνεται μόνο εφόσον υπάρχει βεβαιότητα και όχι απλώς ενδείξεις.
Συμμετοχή στην συζήτηση άνευ ψήφου μπορεί να έχει οποιοσδήποτε.
+ να πρέπει να κάνει κάποιος register το nick του προκειμένου να μπορεί να μπει στο κανάλι συζητήσεων και ψηφοφοριών.

ΟΤΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΠΡΟΤΕΙΝΩ Η ΕΠΙΜΑΧΗ 2Η ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ ΤΟΥ ΣΗΜΕΙΟΥ 4 ΤΗΣ ΑΡΧΙΚΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΝΑ ΞΑΝΑΤΕΘΕΙ ΣΕ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΣΕΒΑΣΤΟΥΜΕ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ

Re: ΚΑΝΟΝΕΣ οργάνωσης-λειτουργίας της ομάδας του φόρουμ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Ιουν 2009, 12:23
από michael_k
Προσωπικά η τελευταία διατύπωση με καλύπτει απόλυτα καθώς θεωρώ ότι έχει το πλεονέκτημα να παρακάμπτει, όπου χρειάζεται, τις καθαρά "αυτοματοποιημένες" ή "μηχανιστικές" διαδικασίες και να προωθεί την αλληλεπίδραση των μελών της κοινότητας. Επομένως θα ψηφίσω πλέον θετικά και παροτρύνω και εγώ όλους να διατυπώσουν συγκεκριμένες εναλλακτικές επί της επίμαχης διατύπωσης εφ' όσον δεν τους καλύπτει. Θα είναι κρίμα να "κολλήσει" η όλη συζήτηση και διαδικασία σε ένα θέμα (δικαίωμα ψήφου) που ακόμα και οι κοινωνίες δεν έχουν δώσει (ίσως και να μην υπάρχει) "τέλεια" απάντηση. Παρά τις αδυναμίες του όποιου συστήματος θεωρώ ότι η ύπαρξη ενός είναι καλύτερη (πρακτικότερη για να ακριβολογήσω) από την ανυπαρξία του (έστω και υπό το πρόσχημα της αναζήτησης του "τέλειου" συστήματος). Και χωρίς να θέλω να ξεκινήσω κανένα flame ας αναφέρω ως (χοντροκομμένο) παράδειγμα τα Μαθηματικά. Μετά το θεώρημα της μη πληρότητας του Goedel τι θα έπρεπε να γίνει; Να σταματήσουμε τη χρήση τους; Ή να συνεχίσουμε (όπως κάναμε) εν γνώσει των αδυναμιών μας;

Re: ΚΑΝΟΝΕΣ οργάνωσης-λειτουργίας της ομάδας του φόρουμ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Ιουν 2009, 20:59
από simosx
Για το δικαίωμα ψήφου, ανάλογα αν γίνεται η ψηφοφορία σε λίστα, φόρουμ ή IRC, προτείνω τις παρακάτω απαιτήσεις.
Είναι σημαντικό να καταλήξουμε σε μια (κατά προτίμηση μία μόνο) απαίτηση για κάθε μέσο, για να είναι όσο το δυνατόν πιο απλό.

1. Λίστα
Το μέλος πρέπει να είναι εγγεγραμένο στη λίστα ubuntu-gr για να μπορεί να ψηφίσει (πρέπει να το γράψουμε, διότι είδαμε ότι μπορεί κάποιος εξωτερικός να στείλει γράμματα στη λίστα δίχως να είναι μέλος).
Τα άτομα που ψηφίζουν θα πρέπει να είναι διαθέσιμα για συζήτηση μέσω της λίστας αν απαιτηθεί. Δηλαδή, ο στόχος είναι τα άτομα που ψηφίζουν να είναι σε θέση να ανταποκριθούν μέσα στη λίστα όταν ερωτηθούν σε κάτι. Δε μπορώ να φανταστώ ικανοποιητικό τρόπο που να ελέγχουμε αν ένα μέλος είναι ενεργό ή όχι.

2. Φόρουμ
Πρέπει να είναι κάποιος μέλος του φόρουμ και να έχει κάνει τουλάχιστον είκοσι δημοσιεύσεις.
Τεχνικά, νομίζω ότι είναι απλό να προστεθεί έλεγχος για κάτι τέτοιο, οπότε είναι εφικτό. Έχουν να προσθέσουν κάτι οι διαχειριστές;
Δε θα ήθελα να βάλουμε όριο να είναι κάποιος μέλος για ένα μήνα πριν μπορεί να ψηφίσει.
Αν κάποιος προσπαθεί να στείλει μηνύματα spam για να φθάσει στα 20, τότε είναι συντονιστικό έργο να σβηστούν τα μηνύματα αυτά.

3. IRC
Το μέλος πρέπει να κάνει όντως register το nick.
Για να δούμε ως τρίτοι αν κάποιος έχει όντως κάνει register το nick, πρέπει να χρησιμοποιήσουμε τεχνικές
όπως http://freenode.net/faq.shtml#spoofing

Προσωπικά θα προτιμούσα τα μέλη στο IRC να έχουν βάλει και το λεγόμενο hostname cloak, δηλαδή να εμφανίζονται τουλάχιστον ως 'unaffiliated', που σημαίνει ότι είναι αρκετά σοβαροί και πρόθυμοι να μπουν στη διαδικασία τούτη. Για hostname cloak,
http://freenode.net/faq.shtml#cloaks

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Ύστερα από συζήτηση στο IRC, είναι εφικτό να διαπιστώσουμε αν κάποιος έχει κάνει register το ψευδόνυμο δίχως να μπούμε στη διαδικασία του cloak. Αν και το cloak είναι καλή ιδέα, ίσως είναι περισσότερη δουλειά που κάποιοι μπορεί να μη θέλουν να κάνουν.
Τώρα, από τα 24 άτομα στο κανάλι, τα έξι έχουν cloak.