Απο τη C του solaris στη C του ubuntu [ΕΠΙΛΥΘΗΚΕ]

...IDE, compilers, κλπ

Συντονιστής: konnn

Απο τη C του solaris στη C του ubuntu [ΕΠΙΛΥΘΗΚΕ]

Δημοσίευσηαπό lostangel » 20 Δεκ 2008, 13:20

ΝΑ χαιρετίσω την κοινότητα σαν νέο μέλος της και να ζητήσω την βοήθεια της
Καταρχάς είμαι πρωτοετής φοιτητής του τμήματος βιομηχανικής πληροφορικής
Έχουμε και εμείς ένα ταπεινό εργαστήριο με το Solaris όπως καταλάβατε θέλω να ασχοληθώ ενεργά με τα os ανοιχτού κώδικα
Λοιπον……..προλογος τέλος
Στο pc m έχω περάσει το ubuntu και θέλω να κάνω τα πρώτα μ βήματα μονός
Θέλω να κάνω για αρχή τις εργασίες και της ασκήσεις μ στην c στο περιβάλλον τον ubuntu 8.10
Επιδη είμαι στραβάδι ακόμα να ξεκινήσω αναλυτικά και βαρετά κάνοντας ότι και στα Solaris πηγαίνοντας στο terminal γραφώ touch Nikos.cc
Ανακαλύπτω το αρχείο και γραφώ τον κώδικα μου και τον αποθηκευω όμως όταν έρθει η ώρα για το compile κάνω απλός ότι κάνω και στο εργαστήριο των Solaris CC Nikos.cc όποτε στο ubuntu δεν γίνετε το compile και εκει τελιωνει η χαρα μου ψαχνοντας στο φορουμ δοκιμασα και το gcc NIkos.cc alla kai pali tpt δεν μπορω να καταλαβω ακομα πως στο καλο δουλεβει μαλλον παιζει κατι με τιν διαδρομη του αρχειου πρεπει πρωτα να την ορισω στο terminal???? και μετα το CC Nikos.cc και αν ναι πως την οριζω???
Πραγματικά ο κόσμος των Linux είναι πολύ ενδιαφέρον και θέλω να ασχοληθώ ελπίζω να έκανα σωστά το post ελπίζω να μ δώσετε μια κατανοητή λύση και σύντομη γιατί το ΤΕΙ είναι κλειστό οι καθηγητές φευγάτοι και η όρεξη μου μεγάλη ευχάριστω
Τελευταία επεξεργασία από lostangel και 20 Δεκ 2008, 23:27, έχει επεξεργασθεί 5 φορά/ες συνολικά
lostangel
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 19 Δεκ 2008, 17:01
Εκτύπωση

Re: Απο τη C του solaris στη C του ubuntu

Δημοσίευσηαπό sudobash » 20 Δεκ 2008, 13:58

Νίκο καλώς ήρθες στην κοινότητα του ανοιχτού λογισμικού, στην κοινότητα του ubuntu-gr και στην κοινότητα των προγραμματιστών! :)
Δοκίμασε να γράψεις στο τερματικό:
Κώδικας: Επιλογή όλων