Προσωπικά τι χρησιμοποιείς, αν επιτρέπεται;
Προσωπικά προτιμώ να γράφω τα πάντα κατευθείαν σε κώδικα και αποφεύγω την χρήση του QtDesigner ή παρόμοιων εργαλείων για διάφορους λόγους. Αν γράφεις μεγάλες εφαρμογές και σχεδιάζεις φόρμες με πολλά αντικείμενα από κάποια στιγμή και μετά γίνεται χαμός με τα ονόματα των μεταβλητών γιατί κάποια τα έχεις ορίσεις στον κώδικα σου, άλλα στον QtDesigner και γίνεται το έλα να δεις. Για μικρές εφαρμογές πάλι η χρήση του QtDesigner μου φαίνεται too much. + ότι μου τι σπάει να κάνω κάθε λίγο generate τον python κώδικα από το .ui αρχείο.
Γενικώς όμως ότι βολεύει τον καθένα, τα παραπάνω είναι προσωπική γνώμη. Αν το χρησιμοποιείς και σε βολεύει good for you, συνέχισε έτσι. Σίγουρα όμως είναι πολύ καλύτερο να καταλάβεις πρώτα πως δουλεύουν τα βασικά (layouts, signal-slot mechanism, etc) γράφοντας κώδικα με το χέρι και μετά να αρχίσεις να χρησιμοποιείς το QtDesigner.
Στο QtDesigner που με το PyQt παίρνεις τον κώδικα του παραθύρου σε python, μετά πως πας και επεξεργάζεσαι το κάθε κουτάκι π.χ. , το κάθε bottun που έχεις βάλει όμως;
Δεν είμαι σίγουρος ότι καταλαβαίνω τι ρωτάς.
Με τον QtDesigner απλά σχεδιάζεις την φόρμα και συνδέεις άμα θες τα παραγόμενα signals των αντικειμένων με μεθόδους. Έπειτα απ' το .ui κάνεις generate python κώδικα και τον κάνεις import στο βασικό σου αρχείο, στο οποίο γράφεις και τον κώδικα των μεθόδων που χρησιμοποιούν τα αντικείμενα που είχες σχεδιάσει. Για παράδειγμα στον QtDesigner σχεδιάζεις μια φόρμα που περιέχει μια QLineEdit() και στο πρόγραμμα σου γράφεις μια μέθοδο με την οποία αλλάζεις το text της LineEdit αναφερόμενος σε αυτή με το όνομα που της είχες δώσει στον QtDesigner.
Αν ξεκινάς τώρα με PyQt4 σου προτείνω ανεπιφύλακτα:
http://www.qtrac.eu/pyqtbook.html