Σελίδα 1 από 1

προβλήματα Blender - kdenlive

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Αύγ 2015, 22:14
από xlife
Χαιρετώ την κοινότητα. Είμαι καινούριο μέλος και θα ήθελα να ρωτήσω σχετικά με κάποια μικρο - προβληματάκια που αντιμετωπίζω, αν υπάρχει λύση. Είμαι νέος στο linux (περίπου 5-7 χρόνια) αλλα δεν χρησιμοποιώ πλέον κανένα άλλο λειτουργικό σύστημα πλήν freebsd σε κάποια pcengines... Στο θέμα μας... έχω 5-6 μέρες που χομπίστικα ασχολούμαι με το blender , με το inkscape, και με προγράμματα επεξεργασίας video. Άρχισα με το openshot. Με 2 svg transparent και το βίντεο.. έκλεινε.. πάω στο kdenlive και κει με το που κάνω composite 2-3 svg transparent τρελά κολλήματα.. η πρόχειρη λύση που βρήκα είναι να τα κάνω invisible και όταν τελειώσω το έργο τότε κάνω rendering χωρίς όμως να δώ το τελικό αποτέλεσμα παρα μόνον αφού γίνει το ταινιάκι... αυτό όμως δε γίνεται να πάει έτσι... με το blender το ίδιο... μόλις βάλω 5-6 modules και βάλω και έδαφος... δεν κουνιέται φύλο... οπότε κάνω το ίδιο με το kdenlive.. δηλαδή το φτιάχνω "με φαντασία" και το βλέπω αφού έχω κάνει rendering(το rendering στο blender μπορεί να είναι και 6 ώρες...) Υπάρχει κάποιο κόλπο να γίνει το σύστημα ποιο γρήγορο? μήπως δεν έχω ανοιχτό κάποιο hardware accelaration? Πριν τα capital control κατάφερα και πήρα τον επεξεργαστή μου και αναβάθμισα την μνήμη μου...


Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις όποιες υποδείξεις και συγνώμη, αλλα όπως είπα είμαι νέος στο linux

(το lightworks είχε βγει ποτέ στο linux για 32bit?)

Re: προβλήματα Blender - kdenlive

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Αύγ 2015, 17:46
από xlife
Να προσθέσω για το blender οτι όταν θέλω να βάλω πάνω απο 500.000 particles για κάποιο εφέ τότε το σύστημα δεν αποκρίνεται για ώρες και πρέπει να το κλείσω.. Δεν έχω πρόβλημα να αγοράσω ένα καινούριο σύστημα αν χρειαστεί , αλλά πρέπει να δω λίγο αν μου αρέσει αυτό το χόμπι(μην το πληρώσω και τελικά μείνει σε αχρησία και δεν είναι καιρός για πεταμένα λεφτά).. Να προσθέσω οτι δεν έχω ξαναδουλέψει ποτέ σε 3d animation η σε video editing(ισα ισα που θυμάμαι να φτιάχνω κάτι για δοκιμή το 2002 σε 3d studio max και σε adobe premiere ) αλλά ούτε και με διανυσματικά γραφικά (απλά είχα το corel draw 4 το 1995-96 αλλά σαν παιδί τότε δεν με απασχολούσε..)
Μπορεί να μην έχω κάνει κάποια ρύθμιση σωστά ούτε στα προγράμματα..
Άλλα στοιχεία είναι οτι δεν δουλεύω με 1080 γιατί απλά δεν γίνεται(τα rendering κάνουν μέρες)... 720 είναι το max..
τα ταινιάκια είναι max 3-4-7 λεπτά γιατί παραπάνω δεν γίνεται..
δεν έχω custom xorg.conf (κάτι έχω διαβάσει περι EXA και UXA αλλά επειδή είναι εντάξει η 945 σε αντίθεση με μια gma500 που έχω σε ενα netbook τα άφησα απείραχτα)
έτρεξα το glxgears και έχω 70 frames/sec αλλά δεν ξέρω αν αυτό λέει "κάτι"
Ο υπολογιστής είναι barebone και δεν έχει agp η pci-e αλλά μόνο απλές pci (βρήκα κάρτα γραφικών απ έξω αλλά μετά τα capital control)
Η μνήμη είναι η max που μπορεί να δεχτεί το 915 σύμφωνα με το datasheet της intel (3300 MB για την ακρίβεια)
Ο επεξεργαστής είναι ο max που μπορεί να δεχτεί η μητρική σύμφωνα με την asus
Το λειτουργικό σύστημα είναι 12.04 (elementary luna)
Έχω εγκατεστημένο photoshop CS2 το οποίο πάει σφαίρα και το δουλεύω άνετα (χόμπι κι αυτό) 8-10 μήνες και γενικά όλα τα προγράμματα που χρησιμοποιώ εκτός αυτών που προανέφερα είναι ταχύτατα, και τα προγράμματα που χρησιμοποιώ συχνά για τη δουλειά μου πχ testdrive- filezilla -zoiper -linphone κτλ πάνε πολύ καλά (chrome + firefox 30-40+ καρτέλες ο καθένας κτλ)

Κάποια στιγμή θα κοιτάξω κάτι σε i7 με 32-64 GB ram και κάποια κάρτα γραφικών καλή γιατί θέλω να δουλεύω με αρκετά εκατομμύρια particles και σίγουρα με 3Gb δεν γίνεται.. αλλά τουλάχιστον τον Αύγουστο που θα είμαι Αθήνα και δεν θα κάνω τίποτα θέλω να τα τσεκάρω πρώτα...

Re: προβλήματα Blender - kdenlive

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Αύγ 2015, 23:23
από xlife
Χμμμ

Δε βλέπω φως, οπότε ξεχνάω το χόμπι που βρήκα... μέχρι κάποια στιγμή να κάνω μια αναβάθμιση της προκοπής.. μέχρι τότε θα φτιάχνω τα βιντεάκια μου όπως είναι και όλων των άλλων... (με τα έτοιμα transition και εφέ μπλιαχ) χαχαχα

πάντως ευχαριστώ...