ONLINE RADIO SERVER

...hardware-drivers για servers & thin clients(web, ftp, κλπ)

Συντονιστής: the_eye

ONLINE RADIO SERVER

Δημοσίευσηαπό Global » 14 Μάιος 2009, 22:38

Καλησπέρα

Επειδή είμαι τελείως αρχάριος στο Linux

Θα ήθελα την βοήθεια σας σχετικά με το πώς μπορώ να δημιουργήσω έναν Online Radio Server.

Αυτήν την στιγμή έχω Windows 2000 PRO (Επίτηδες για να είναι ποιό σταθερά υποτίθετε, αλλα και με WIndows xp στο 2ο PC πάλι τα ίδια μου κάνει) αλλά συνέχεια έχω προβλήματα.. όπως
1. θα κολλήσει το Winamp (Απο το οποίο μεταδίδω)
2. θα κολλήσουν τα Windows
3. θα πέσει ο Free Server (listen2myradio.com) <- καλα αυτό ΔΕΝ διορθώνετε.

Εγώ θα σας αναφέρω τί θα ήθελα να κάνω και εσείς θα μου πείτε εάν είναι εθικτό
1. Να έχω δικό μου Server (Δηλ να μήν χρειάζομαι μεσάζοντα για την αναμετάδοση του σήματος) έχω γραμμή 24mbit και μπορώ να σηκώσω αρκετούς χρήστες και θα ήθελα απλά να πέζω μουσική και ο χρήστης πληκτρολογόντας απλά μία σελίδα η μία .pls να μπορεί να πέξει την μουσική που μεταδίδω.
2. Εφόσον ΔΕΝ είναι εθικτο το παραπάνω.. θα ήθελα να μου πείτε εάν υπάρχει κάποιο πρόγραμμα (Linux) το οποίο να κάνει την δουλειά του winamp (Δηλαδή να παίζει μουσικη και να την εκπαίμπει μέσω shoutcast) ώστε να αποσύρω τα αναθεματισμένα τα windows (τα οποία μ'εχουν εκθέσει σε 10δες cafe-bar που του υποστήρίζω)

Ευχαριστώ εκ των προτέρων όσους με βοηθήσουν! :)
Global
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 30 Μαρ 2009, 15:49
Εκτύπωση

Re: ONLINE RADIO SERVER

Δημοσίευσηαπό Epirotes » 14 Μάιος 2009, 23:19

To google που είναι φίλος μας λέει: http://www.google.gr/search?q=Radio+sta ... =firefox-a
Οδηγίες για νέα μέλη ---- Οδηγοί - How to - Tutorials
1 Linux: Μέτριος ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου ┃ Αγγλικά: Προχωρημένος
2 Ubuntu 16.04 precise 64bit (el_GR.UTF-8), Windows 10
3 Intel Core2 Duo CPU E8400 3.00GHz ‖ RAM 8 GB ‖ Gigabyte X48-DS4
4 Advanced Micro Devices [AMD] nee ATI Caicos [Radeon HD 6450] [1002:6779]