Βιβλία εκμάθησης για Linux

...ανακοινώσεις, νέα, συζητήσεις, γενικά θέματα, οργάνωση

Συντονιστής: Geochr

Βιβλία εκμάθησης για Linux

Δημοσίευσηαπό ScorpioN » 11 Νοέμ 2010, 19:18

Καλησπέρα σας.
Είμαι καινούριο μέλος.Ασχολούμαι περίπου 2 χρόνια με το Linux.Γενικά,αυτά που ξέρω για το Linux,το έμαθα μετά απο ψάξιμο στο Google.
Θέλω,αν είναι δυνατόν,να μου προτείνετε βιβλία εκμάθησης για το Linux.Κατα προτίμησης,να μου προτείνετε βιβλία που είναι στα ελληνικά και έχετε διαβάσει.Επίσης,το επίπεδο τους να είναι για μέσο και προχωρημένο χρήστη.
Εαν υπάρχει παρόμιο θέμα,να με συγχωρέσετε.
ScorpioN
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 11 Νοέμ 2010, 19:01
Εκτύπωση

Re: Βιβλία εκμάθησης για Linux

Δημοσίευσηαπό c7p » 11 Νοέμ 2010, 19:57

Ένα καλό βιβλίο είναι το Linux Bible που κυκλοφορεί, αλλά δεν ξέρω αν έχει έκδοση και στα ελληνικά. Πάντως δεν χρησιμοποιεί εξειδικευμένα αγγλικά, αν εξαιρέσεις τους τεχνολογικούς που είναι λογικό να υπάρχουν.
Άβαταρ μέλους
c7p
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1849
Εγγραφή: 30 Μάιος 2009, 16:09
Τοποθεσία: Κατερίνη
Εκτύπωση

Re: Βιβλία εκμάθησης για Linux

Δημοσίευσηαπό demosthenesk » 11 Νοέμ 2010, 20:25

Υπάρχει το TLDP (The Linux Documentation Project).

Έχει πολύ ωραίους οδηγούς και HOWTO στα Αγγλικά http://www.tldp.org/HOWTO/HOWTO-INDEX/index.html και http://www.tldp.org/guides.html αλλά και στα Ελληνικά http://www.ibiblio.org/pub/Linux/docs/H ... ations/el/
Γνώσεις ⇛ Linux: Πολύ Καλό ┃ Προγραμματισμός: Ναι ┃ Αγγλικά: Μέτρια
Λειτουργικό: Ubuntu 10.04 LTS σε Fujitsu Siemens Amilo M6450
Προδιαγραφές ⇛ Intel(R) Pentium(R) M processor 1.70GHz │ 1,268 Gb │ Intel Corporation Mobile 915GM/GMS/910GML Express │ Intel Corporation PRO/Wireless 2200BG [Calexico2] │ - │ Intel Corporation 82801FB/FBM/FR/FW/FRW (ICH6 Family) High Definition │ Intel Corporation Mobile 915GM/GMS/910GML Express 1280X768
Άβαταρ μέλους
demosthenesk
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 09 Ιαν 2010, 17:39
Εκτύπωση

Re: Βιβλία εκμάθησης για Linux

Δημοσίευσηαπό jim137 » 12 Νοέμ 2010, 08:30

Καλός ήρθες στην κοινότητα !
μπορείς να διαβάσεις και το περιοδικό Ubuntistas της κοινότητας


!

Μήνυμα ενημέρωσης προς τον/την ScorpioN

Σε παρακαλούμε να διαβάσεις τις οδηγίες προς νεοεισερχόμενους προσεκτικά. Είναι σημαντική η προσάρτηση της υπογραφής με τα χαρακτηριστικά του υπολογιστή σου hardware id (πχ [10ec:8168]), έτσι ώστε να δίνονται συγκεκριμένες πληροφορίες όταν πρόκειται για επίλυση ενός προβλήματός σου. Οι αλλαγές μπορούν να γίνουν από τον πίνακα ελέγχου αλλά και με το αυτόματο script που θα το βρεις παρακάτω.
Αυτόματο script υπογραφής
Spoiler: show
Γνώσεις ⇛GNU/Linux: Καλό ┃ Προγραμματισμός: Μέτριος┃ Αγγλικά: Σκράπας
Ubuntu 12.04 (el_GR.UTF-8),
Intel Atom CPU D525 1.80GHz ‖ RAM 3945 MiB ‖ Intel D525MW -
Intel N10 Family Integrated Graphics Controller [8086:a001] (rev 02)
eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168] (rev 06)
Άβαταρ μέλους
jim137
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 905
Εγγραφή: 15 Φεβ 2010, 14:27
Τοποθεσία: /usr/local/bin/bash
IRC: jim137
Εκτύπωση

Re: Βιβλία εκμάθησης για Linux

Δημοσίευσηαπό ScorpioN » 12 Νοέμ 2010, 16:40

Καταρχήν,να ευχαριστήσω για τις απαντήσεις σας.Το εκτιμώ.
Αυτές τις ιστοσελίδες τις γνωρίζω.Απλά, θα ήθελα να έχω κάτι σε έντυπη μορφή.
Και αυτό γιατί ενδιαφέρομαι να ασχοληθώ επαγγελματικά με την διαχείριση συστημάτων με Linux.
Για αυτό,είναι ευπρόσδεκτες οποιαδήποτε συμβουλές.
ScorpioN
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 11 Νοέμ 2010, 19:01
Εκτύπωση

Re: Βιβλία εκμάθησης για Linux

Δημοσίευσηαπό Pavlidis » 12 Νοέμ 2010, 22:27

Τα παρακάτω βιβλία που θα παραθέσω είναι όλα στα Αγγλικά, και διατίθενται στο εμπόριο:

Unix And Linux System Administration Handbook 2010 Προχωρημένο Επίπεδο
A Practical Guide To Ubuntu Linux 2010 Επίπεδο Αρχαρίου
Beginning Ubuntu Linux 2010 Επίπεδο Αρχαρίου
The Official Ubuntu Book 2010 Επίπεδο Αρχαρίου
Ubuntu Unleashed 2010 Επίπεδο Αρχαρίου
Beginning Ubuntu LTS Server Administration 2008 Προχωρημένο Επίπεδο
Linux Kernel Development 2010 Προχωρημένο Επίπεδο
Linux System Administration 2007 Προχωρημένο Επίπεδο
Το blog μου: tsikari.blogspot.com
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλό ┃ Προγραμματισμός: Ναι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 11.04 64bit/ Windows 7 σε υπολογιστή HP Pavilion dv6-2170sv Moonlight
Προδιαγραφές ⇛ Intel CoreTM i5 i5-430M │ 6 GB │ NVIDIA® GeForce® G 105M │ HD Audio │
Άβαταρ μέλους
Pavlidis
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 89
Εγγραφή: 23 Οκτ 2010, 11:00
Εκτύπωση

Re: Βιβλία εκμάθησης για Linux

Δημοσίευσηαπό demosthenesk » 14 Νοέμ 2010, 10:19

Δες και την O'REILLY http://oreilly.com/openbook/ που έχει παλιά αλλά opnebooks δωρεάν.

Μπορείς να τα κατεβάσεις με ένα wget -np ... και να τα τυπώσεις ή να τα κάνεις pdf.
Γνώσεις ⇛ Linux: Πολύ Καλό ┃ Προγραμματισμός: Ναι ┃ Αγγλικά: Μέτρια
Λειτουργικό: Ubuntu 10.04 LTS σε Fujitsu Siemens Amilo M6450
Προδιαγραφές ⇛ Intel(R) Pentium(R) M processor 1.70GHz │ 1,268 Gb │ Intel Corporation Mobile 915GM/GMS/910GML Express │ Intel Corporation PRO/Wireless 2200BG [Calexico2] │ - │ Intel Corporation 82801FB/FBM/FR/FW/FRW (ICH6 Family) High Definition │ Intel Corporation Mobile 915GM/GMS/910GML Express 1280X768
Άβαταρ μέλους
demosthenesk
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 09 Ιαν 2010, 17:39
Εκτύπωση

Re: Βιβλία εκμάθησης για Linux

Δημοσίευσηαπό asvos » 24 Σεπ 2013, 19:00

Spoiler: show
Γνώσεις ⇛ Linux: Λίγες ┃ Προγραμματισμός: Λίγες ┃ Αγγλικά: Μέτρια.
NetBook
Linux Lite σε Netbook Aser Aspireone.

Desktop
Ubuntu 19.04
Intel Core i7 CPU 920 2.67GHz ‖ RAM 11,7 GiB ‖ Gigabyte EX58-UD3R
nVidia GK107 [GeForce GT 630] {}
eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller)
Άβαταρ μέλους
asvos
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 388
Εγγραφή: 28 Φεβ 2010, 18:34
Εκτύπωση


  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Εκπαιδευτική Κοινότητα του Ubuntu (Συζητήσεις, Νέα, Ανακοινώσεις)

cron