pc_magas έγραψε:Γενικά σε μαθητές δημοτικού πόσο δεκτικοί βλέπετε να είναι στο να χρησιμοποιήσουν κάτι εναλλακτικό πέρα από windows. Και αν είναι δεκτικά γιατί να μην το προωθήσουμε στα παιδία δημοτικού πχ με ημερίδες;
Οι ημερίδες δεν νομίζω πως ενδείκνυνται για αυτές τις ηλικίες,
λόγω ......"ασυμβατότητας" με το παιδικό μυαλό, που είναι μεν "σφουγγάρι",
αλλά κουράζεται εύκολα και μετά από λίγη ώρα ......πάει για άλλα.
Ο γιος μου (3η δημοτικού) δεν έχει κανένα πρόβλημα στο να κάνει αυτά που θέλει στον υπολογιστή,
είτε σε linux (και σε διαφορετικά περιβάλλοντα: gnome και παράγωγα, KDE και openbox, που χρησιμοποιώ εγώ τα τελευταία χρόνια)
είτε σε windows που τους μαθαίνει (ας πούμε, γιατί κατά την γνώμη μου αυτά που κάνουν τώρα είναι για ηλικίες τουλάχιστον 3 χρόνια μικρότερες)
ο δάσκαλός της πληροφορικής (ο οποίος για να μην τον αδικώ τελείως έχει εγκαταστήσει στους υπολογιστές του σχολείου
και κάποιες ΕΛ/ΛΑΚ εκπαιδευτικές εφαρμογές όπως το tuxpaint).
Πιστεύω ότι πέρα από τα λίγα δυστυχώς "τυχερά" παιδιά που γνωρίζουν το ΕΛ/ΛΑΚ από την οικογένεια,
ο καλύτερος τρόπος μύησης και εκπαίδευσης τους στο ΕΛ/ΛΑΚ είναι μόνο μέσα από το σχολείο και τους δασκάλους τους,
κάτι που όμως για να πραγματοποιηθεί χρειάζεται πολιτική βούληση, η οποία με την σειρά της για να παραχθεί απαιτείται πίεση.
Μια τέτοιας μορφής πίεση θα ήταν π.χ. ο βομβαρδισμός του υπουργείου παιδείας από email
με θέμα τα πλεονεκτήματα του ΕΛ/ΛΑΚ στην εκπαίδευση (και όχι μόνο)
οργανωμένα και ταυτόχρονα και από τις κοινότητες ΕΛ/ΛΑΚ αλλά και ατομικά από τα μέλη τους.
Φιλικά
Θανάσης Π.