Συντονιστής: Geochr
PaNick έγραψε:Υστερεί τουλάχιστο σε ένα και αυτό λέγεται μερίδιο αγοράς είτε μας αρέσει είτε όχι. Είναι σα να λες ότι πρέπει να διαλέξω ξένη γλώσσα για τα παιδιά και να συγκρίνεις Αγγλικά με Ζιμπαμπουανά!
PaNick έγραψε:Υστερεί τουλάχιστο σε ένα και αυτό λέγεται μερίδιο αγοράς είτε μας αρέσει είτε όχι.
linuxman έγραψε:@alkisg Αν δάσκαλος κάνει μάθημα όχι όπως αναφέρει το βιβλίο που έδωσε το υπουργείο τι επιπτώσεις θα έχει ?
alkisg έγραψε:linuxman έγραψε:@alkisg Αν δάσκαλος κάνει μάθημα όχι όπως αναφέρει το βιβλίο που έδωσε το υπουργείο τι επιπτώσεις θα έχει ?
Το υπουργείο είναι πολύ εντάξει στο θεωρητικό κομμάτι: διδάσκουμε γνώσεις ή δεξιότητες, όχι συγκεκριμένα προγράμματα, αφού αυτά αλλάζουν κάθε τρεις και λίγο.
Π.χ. αν η ύλη λέει "επεξεργασία κειμένου", ο στόχος είναι ο μαθητής να μπορεί να συντάξει π.χ. ένα βιογραφικό. Δεν ενδιαφέρει το υπουργείο τι πρόγραμμα θα χρησιμοποιήσεις. Μάλιστα, στο βιβλίο του Γυμνασίου έχουν επίτηδες βάλει εικόνες από ένα σωρό διαφορετικά προγράμματα και λειτουργικά (Windows, Linux, MacOS κτλ).
Ένα μελανό σημείο είναι στην Γ´ Γυμνασίου όπου διδάσκουμε το εμπορικό Microworlds. Και πάλι βέβαια επιτρέπεται να διδάξει κάποιος kturtle ή χελωνόκοσμο ή ότι άλλο σχετικό logo-ειδές πρόγραμμα θέλει, αλλά δυστυχώς θα πρέπει σ' αυτήν την περίπτωση να δώσει δικές του σημειώσεις, γιατί το βιβλίο είναι προσκολλημένο στο συγκεκριμένο πακέτο.
Ευτυχώς έχουν γραφεί ήδη σχετικές σημειώσεις για kturtle και μάλιστα 2 διαφορετικές εκδόσεις από 2 συναδέλφους, οπότε είμαστε ΟΚ.
PaNick έγραψε:petran79 έγραψε:φέτος δεν θα δώσουν στην Α Γυμνασίου αλλά στην ΣΤ Δημοτικού στα ολοήμερα σχολεία.
Τσάμπα σπατάλη και φέτος και πέρυσι. Θα μπορούσαν με αυτά τα λεφτά να αναβαθμίσουν τα εργαστήρια πληροφορικής των σχολείων και ένα σωρό πράγματα. Περισσότερο θα βοηθούσε τους μαθητές και τους καθηγητές αυτό.
Πώς ακριβώς ο "σωρός με τα πράγματα" / "αναβάθμιση" θα βοηθούσε περισσότερο τους μαθητές και τους καθηγητές;
Επιστροφή στο Εκπαιδευτική Κοινότητα του Ubuntu (Συζητήσεις, Νέα, Ανακοινώσεις)