από limas » 28 Σεπ 2009, 22:00
Καλησπερα,
μου ειπαν για το παραπανω βιβλιο και ψαχνω να το βρω σε ηλεκτρονικη μορφη.
Το εχει καποιος???
Ξερετε καποιο site που θα μπορουσα να το ψαξω και να το βρω??
Γνώσεις ⇛ Linux:Χαμηλό ┃ Προγραμματισμός:Ναι ┃ Αγγλικά:Μέτρια
Λειτουργικό σε Η/Υ ϰ μοντέλο: Ubuntu 10.04.1 LTS σε Intel(R) Core(TM) 2 Duo CPU @ 2.00GHz
Προδιαγραφές ⇛ T5750│ RAM:3GB │Mesa DRI Intel(R) 965GM GEM │ Atheros AR5001 │Intel 82801H │ TFT 15.6''