sokoban4ever έγραψε:Δεν είναι αξιοκρατικά τα πειράματα που κάνουν οι τύποι στο πρώτο βίντεο
χρησιμοποιούν το κινητήρα (υλικά και τεχνολογία) και αμάξωμα (βάρος και όγκος) που είναι φτιαγμένα για συμβατικά καύσιμα...
Βασικα, ολη η προσπαθεια τους ηταν μια αποτυχια...
1) χρησιμοποιησαν λαθος σχεδιο για την κατασκευη του συστηματος. Υπαρχουν πολυ πιο αποδοτικα
2) Τουλαχιστον με τα δεδομενα που υπαρχουν στο internet, δεν μπορεις να κινησεις εξολοκληρου το αυτοκινητο με αυτη την κατασκευη. Την χρησιμοποιεις μονο,συμπληρωματικα, για να κανεις οικονομια στο καυσιμο, απο 30 ως 50% (απο οτι λενε). Υπηρχε ενας τυπος στην Αμερικη που ισχυρίστηκε οτι κινουσε το αυτοκινητο του μονο με νερο, οπως στην κατασκευη αυτη, αλλα δυστυχως πεθανε, νομιζω σε καποιο ατυχημα.
3) Η απευθειας χρησιμοποιησει υδρογονου, οπως καναν στο τελος, ηταν κινηση αυτοκτονιας! Οταν χρησιμοποιεις αυτη την πατεντα, ειναι αναγκαιο να βαλεις μια βαλβιδα ή μια αλλη κατασκευη, η οποια αποκοβει το μερος της κατασκευης που γινετε η παραγωγη του υδρογονου και επιτρεπει μονο ενα μικρο μερος σιγα-σιγα να πηγαινε στην μηχανη. Ετσι, και να γινει εκρηξη, αυτη θα ειναι μικρη γιατι στο θαλαμο εκεινη την στιγμη θα ειναι μονο ενα μερος του υδρογονου
Βασικα, το συστημα δουλευει... ο ενδιασμος μου ειναι στο κατα ποσο φθηρη την μηχανη, γιατι μαζι με το υδρογονο παραγετε και ποσοτητα οξυγονου η οποια διαβρωνει τα μεταλα της μηχανης. Μαλιστα, οταν ενωνεις αυτη την κατασκευη στην μηχανη, κανεις την ενωση μετα απο τον αισθητηρα λαμδα, γιατι και δειχνει λαθος ενδειξει αλλα και χαλαει.