Αγαπημένα σας αυτοκίνητα...

...wallpapers, screenshots, videos, χιούμορ, κλπ

Συντονιστές: Geochr, konnn

Re: Αγαπημένα σας αυτοκίνητα...

Δημοσίευσηαπό mangelasakis » 23 Ιαν 2013, 21:35

παιδιά η καινοτομία ,η πρωτοτυπία και πρωτοπορεία δεν συμβαδίζει με την αξιοπιστία αυτό θα έπρεπε να το ξέρετε καλά όσοι ασχολούνται με τους υπολογιστές και το linux. Εξέλιξη=bugs. Το ίδιο ισχύει και στα αυτοκίνητα. Δείτε για παράδειγμα την honda και την Toyota και nissan που είναι από τα πιο αξιόπιστα ιαπωνικά ότι σε κινητήρες ακόμη δεν έχουν βάλει turbo στα βενζινοκίνητα τους και όλα τα αυτοκίνητά τους έχουν μείνει πίσω σε επιδόσεις. Η Honda ενώ παλιά είχε τους καλύτερους κινητήρες τώρα πλέον το civic βγάζει στα 1800 κυβικά μόλις 140 ίππους ενώ στα 1300 κυβικά μόλις 100 ίππους ενώ άλλες εταιρίες σε αυτά τα κυβικά ξεπερνάνε τους 200 ίππους. Η Toyota το ίδιο έχει μείνει στους παλιούς κινητήρες ακόμη. Στους Toyota diesel κινητήρες έχει μείνει ακόμη στην πρώτη γενιά common rail ενώ όλες οι άλλες εταιρίες έχουν common rail τρίτης γενιάς. Η πρώτη εταιρία που έβαλε turbo στα μικρά οικογενειακά αυτοκίνητα χαμιλής τιμής ήταν η VW με το golf TSi και μετά ακολούθησαν ford , alfa romeo opel κλπ ενώ τα ιαπωνικά έχουν ακόμη τους κινητήρες του 2000 και πλέον όλες οι εταιρίες προσπαθούν να φτιάξουν αξιόπιστο κινητήρα με turbo ώστε να εξοπλίσουν από μαμά τα αυτοκίνητα τους για να πετύχουν καλύτερες επιδόσεις από μικρούς κινητήρες και ασφαλώς χαμηλή κατανάλωση και μικρούς ρύπους. Μην τρελαθούμε τελείως όμως. Έχετε οδηγίσει ποτέ mercedes ή BMW να συγκρίνεται με τα toyota και τα honda? Γιατί όλοι οι ταξιτζίδες οδηγούν Mercedes χρόνια τώρα??? Καμία σχέση τα μεν με τα δε.
Spoiler: show
Linux: 5ετής χρήση ┃ Προγραμ: μόνο C προς το παρών ┃ Αγγλικά: Μέτριος προς καλός
Desktop:
Ubuntu gnome 14.04 amd64 - Debian testing amd64
CPU: 4x AMD Phenom II X4 955 ‖ RAM 8000 MiB ‖ Gigabyte GA-MA785GT-UD3H
[Radeon HD 4200] Radeon HD 7750 ⎨1002:9710⎬
RTL8111/8168B PCI ⎨10ec:8168⎬ (rev 02)
Laptop:
Ubuntu gnome 14.04 amd64
4x Intel Core i3 M 330 2.13GHz ‖ RAM 3628 MiB ‖ Sony Corporation VPCEB1J1E
Intel VGA [8086:0046] (rev 02)
eth0: [11ab:4381] (rev 11) ⋮ wlan0: AR9285 [168c:002b] (rev 01)
mangelasakis
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1149
Εγγραφή: 10 Μαρ 2009, 06:08
Εκτύπωση

Re: Αγαπημένα σας αυτοκίνητα...

Δημοσίευσηαπό lepidas » 23 Ιαν 2013, 21:50

το κακο ειναι οτι τα γερμανικα δεν εχουν ουτε πρωτοπορια ουτε καινοτομια ουτε πρωτοτυπια, αυτα ειναι αντικειμενικα.
65 αλογα εβγαζε το golf 1400 και χαλαγε μονιμως
110 αλογα εβγαζε ενα 1400 alfa romeo κσι χαλαγε μονιμως

τουλαχιστον μεχρι να χαλασει ειχες 110 αλογα και φυσικα ομορφο αυτοκινητο.
Άβαταρ μέλους
lepidas
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 3326
Εγγραφή: 11 Μάιος 2011, 11:10
Εκτύπωση

Re: Αγαπημένα σας αυτοκίνητα...

Δημοσίευσηαπό vagrale13 » 23 Ιαν 2013, 22:08

pc_magas έγραψε:Τελικά αποφάσισα αν είναι να πάρω αυτοκίνητο θα είναι αυτό:
Nissan Skyline R-34.


Από το αρχικό μου Post το μόνο που παρέμενε σταθερή αξία ήταν αυτό. Και τώρα που το ξανασκέφτομαι είναι το μόνο που μου άρεσε από το γυμνάσιο. Μπορεί όσο αλλάζει ο καιρός να αλλάζει και οι προτιμήσεις μου στα αυτοκίνητα αλλά είναι το μόνο που παραμένει. Σταθερή αξία για μένα.

Ειδικά τώρα που όσο παιρνάει ο καιρός πέφτει και η τιμή του αν μπορέσω και το βρώ μη πειραγμένο θα μπορέσω κάποτε να το πάρω σε καλή τιμή. ;)

Πεταμενα λεφτα... :P
Desktop 1: Mint 13 Maya i386 / Ubuntu 14.10 Utopic Unicorn i386 (development branch)
CPU: AMD ATHLON II X2 215 │ RAM: 4026Mb │ Graphics Card: GeForce 210 512MB │ LG W2243S : 1920 x 1080
Desktop 2: Ubuntu 12.04 LTS Precise Pangoli i386
AMD Athlon 64 X2 5800+ │ 1024Mb │ nForce 7600 256MB (onboard) | 1024 x 768
Laptop : Sony Vaio VGN-N11m : Ubuntu 14.04Lts Trusty Tahr i386 (Mate desktop)


*Οδηγοί - How to - Tutorials σε Κατηγορίες
*Oδηγίες προς νεοεισερχόμενους σε forum ή linux
Άβαταρ μέλους
vagrale13
Freedom
Freedom
 
Δημοσιεύσεις: 7107
Εγγραφή: 04 Απρ 2009, 19:29
Τοποθεσία: κάπου εδώ μέσα στο net :P
Launchpad: vagrale
IRC: vagrale13
Εκτύπωση

Re: Αγαπημένα σας αυτοκίνητα...

Δημοσίευσηαπό dgtfeargr » 23 Ιαν 2013, 22:39

mangelasakis έγραψε:παιδιά η καινοτομία ,η πρωτοτυπία και πρωτοπορεία δεν συμβαδίζει με την αξιοπιστία αυτό θα έπρεπε να το ξέρετε καλά όσοι ασχολούνται με τους υπολογιστές και το linux. Εξέλιξη=bugs. Το ίδιο ισχύει και στα αυτοκίνητα. Δείτε για παράδειγμα την honda και την Toyota και nissan που είναι από τα πιο αξιόπιστα ιαπωνικά ότι σε κινητήρες ακόμη δεν έχουν βάλει turbo στα βενζινοκίνητα τους και όλα τα αυτοκίνητά τους έχουν μείνει πίσω σε επιδόσεις. Η Honda ενώ παλιά είχε τους καλύτερους κινητήρες τώρα πλέον το civic βγάζει στα 1800 κυβικά μόλις 140 ίππους ενώ στα 1300 κυβικά μόλις 100 ίππους ενώ άλλες εταιρίες σε αυτά τα κυβικά ξεπερνάνε τους 200 ίππους. Η Toyota το ίδιο έχει μείνει στους παλιούς κινητήρες ακόμη. Στους Toyota diesel κινητήρες έχει μείνει ακόμη στην πρώτη γενιά common rail ενώ όλες οι άλλες εταιρίες έχουν common rail τρίτης γενιάς. Η πρώτη εταιρία που έβαλε turbo στα μικρά οικογενειακά αυτοκίνητα χαμιλής τιμής ήταν η VW με το golf TSi και μετά ακολούθησαν ford , alfa romeo opel κλπ ενώ τα ιαπωνικά έχουν ακόμη τους κινητήρες του 2000 και πλέον όλες οι εταιρίες προσπαθούν να φτιάξουν αξιόπιστο κινητήρα με turbo ώστε να εξοπλίσουν από μαμά τα αυτοκίνητα τους για να πετύχουν καλύτερες επιδόσεις από μικρούς κινητήρες και ασφαλώς χαμηλή κατανάλωση και μικρούς ρύπους. Μην τρελαθούμε τελείως όμως. Έχετε οδηγίσει ποτέ mercedes ή BMW να συγκρίνεται με τα toyota και τα honda? Γιατί όλοι οι ταξιτζίδες οδηγούν Mercedes χρόνια τώρα??? Καμία σχέση τα μεν με τα δε.


Φίλε μου σκέψου οτι η Honda με το VTEC έπιανε αποδόσεις Turbo με ατμοσφαιρικούς κινητήρες κ χωρίς τις απαιτήσεις ενός turbo και ιδιαίτερα τη ΦΘΟΡΑ του. Και κάτι ακόμα. Το ποιά μοντέλα ιαπωνικών αυτοκινήτων θα έρθουν στην ελλαδα και γενικότερα στην ΕΕ το αποφασίζει η ΕΕ. Οι Honda έχει βγάλει αμαξάρες , υπερπολυτελέστατές και γρήγορες π δεν έχουν έρθει ελλαδα κ ούτε πρόκειτε, ενω υπάρχουν σε Αμερική και Ιαπωνια
1 Ubuntu 16.04 xenial 4.4.0-166-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity ubuntu), Windows 10
2 Intel Core2 Duo CPU T6600 2.20GHz ‖ RAM 3946 MiB ‖ Acer JV50 - Acer Aspire 7736
3 nVidia GT218M [GeForce G210M] [10de:0a74] {nouveau}
4 enp2s0: Broadcom Inc. and subsidiaries NetLink BCM5784M Gigabit Ethernet PCIe [14e4:1698] (rev 10) ⋮ wlp3s0: Intel WiFi Link 5100 [8086:4232]

In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows ?

Χαράξεις Site
Άβαταρ μέλους
dgtfeargr
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 653
Εγγραφή: 18 Ιουν 2009, 15:39
Τοποθεσία: /home
Launchpad: dgtfeargr
Εκτύπωση

Re: Αγαπημένα σας αυτοκίνητα...

Δημοσίευσηαπό pc_magas » 23 Ιαν 2013, 22:51

vagrale13 έγραψε:
pc_magas έγραψε:Τελικά αποφάσισα αν είναι να πάρω αυτοκίνητο θα είναι αυτό:
Nissan Skyline R-34.


Από το αρχικό μου Post το μόνο που παρέμενε σταθερή αξία ήταν αυτό. Και τώρα που το ξανασκέφτομαι είναι το μόνο που μου άρεσε από το γυμνάσιο. Μπορεί όσο αλλάζει ο καιρός να αλλάζει και οι προτιμήσεις μου στα αυτοκίνητα αλλά είναι το μόνο που παραμένει. Σταθερή αξία για μένα.

Ειδικά τώρα που όσο παιρνάει ο καιρός πέφτει και η τιμή του αν μπορέσω και το βρώ μη πειραγμένο θα μπορέσω κάποτε να το πάρω σε καλή τιμή. ;)

Πεταμενα λεφτα... :P


Γιατί είναι πεταμένα;
My blog|Κυπριακή Κοινότητα Ελευθέρου Λογισμικού Λογισμικού ανοικτού Κώδικα
Γνώσεις Linux:Ποτέ αρκετές|Προγραμματισμός: Php, javascript, nodejs, python, bash |Aγγλικά:Καλά
Οι υπολογιστές μου:
Spoiler: show
Ubuntu 16.04 64 bit σεIntel(R) Pentium(R) CPU G4400 @ 3.30GHz, 16Gib Ram, 500Gib Hard Disk, και κάρτα γραφικών Nvidia Geforce GT610
Lubuntu 14.04 σε Dell Inspiron mini 10(1010) intel Atom Z500 1Gb ram και gma500 (εδώθη σε άλλον)
Kubuntu 16.04 Lenovo G70 Intel i5 Nvidia Grapgics Card, Intel Graphics card (έχει 2) με Nouveau, 16Gb RAM, 126GB SSD Σκληρό Δίσκο
Άβαταρ μέλους
pc_magas
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2598
Εγγραφή: 12 Απρ 2009, 18:55
Τοποθεσία: Αχαρναί Αττικής
Launchpad: pc_magas
IRC: pc_magas
Εκτύπωση

Re: Αγαπημένα σας αυτοκίνητα...

Δημοσίευσηαπό dim459 » 23 Ιαν 2013, 23:07

dgtfeargr έγραψε:Φίλε μου σκέψου οτι η Honda με το VTEC έπιανε αποδόσεις Turbo με ατμοσφαιρικούς κινητήρες κ χωρίς τις απαιτήσεις ενός turbo

Η αλήθεια είναι ότι απλώς έπιανε την ιπποδύναμη, τίποτε άλλο.
Υιοθετώντας μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων με μια ιδιόρρυθμη ρύθμιση του κινητήρα κατόρθωνε να αποδίδει 160 ίππους αν θυμάμαι καλά πάνω από τις 7000 στροφές, αλλά δυστυχώς και τη μέγιστη ροπή του αρκετά πάνω από τις 5000 στροφές και μάλιστα χωρίς να υπάρχει αρκετή διαθέσιμη χαμηλά.
Αυτά είχαν ως συνέπεια να είναι ενδιαφέρον για κόντρες πιτσιρικάδων στα φανάρια, και αρκετά κουραστικό στην οδήγηση υπό φυσιολογικές συνθήκες.
Αδυνατούσε να ακολουθήσει αρκετά ασθενέστερα αυτοκίνητα πχ σε ορεινές διαδρομές και βεβαίως έμεινε στην ιστορία για την κάκιστη οδική του συμπεριφορά, απλώς ΔΕΝ ΕΣΤΡΙΒΕ.
Γνώσεις ⇛ Linux: Αν μου δώσεις οδηγίες σε τερματικό δεν τρομάζω ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου┃ Αγγλικά: Εξαιρετικά
Λειτουργικό : Kubuntu 22.04 64bit.
Συσκευές-> Πάρα πολλές, θα στο γράψω ανά περίπτωση.
Άβαταρ μέλους
dim459
antiwinTUX
antiwinTUX
 
Δημοσιεύσεις: 3754
Εγγραφή: 15 Φεβ 2009, 19:28
Τοποθεσία: Bόρεια Αττική
Εκτύπωση

Re: Αγαπημένα σας αυτοκίνητα...

Δημοσίευσηαπό dgtfeargr » 24 Ιαν 2013, 00:09

dim459 έγραψε:
dgtfeargr έγραψε:Φίλε μου σκέψου οτι η Honda με το VTEC έπιανε αποδόσεις Turbo με ατμοσφαιρικούς κινητήρες κ χωρίς τις απαιτήσεις ενός turbo

Η αλήθεια είναι ότι απλώς έπιανε την ιπποδύναμη, τίποτε άλλο.
Υιοθετώντας μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων με μια ιδιόρρυθμη ρύθμιση του κινητήρα κατόρθωνε να αποδίδει 160 ίππους αν θυμάμαι καλά πάνω από τις 7000 στροφές, αλλά δυστυχώς και τη μέγιστη ροπή του αρκετά πάνω από τις 5000 στροφές και μάλιστα χωρίς να υπάρχει αρκετή διαθέσιμη χαμηλά.
Αυτά είχαν ως συνέπεια να είναι ενδιαφέρον για κόντρες πιτσιρικάδων στα φανάρια, και αρκετά κουραστικό στην οδήγηση υπό φυσιολογικές συνθήκες.
Αδυνατούσε να ακολουθήσει αρκετά ασθενέστερα αυτοκίνητα πχ σε ορεινές διαδρομές και βεβαίως έμεινε στην ιστορία για την κάκιστη οδική του συμπεριφορά, απλώς ΔΕΝ ΕΣΤΡΙΒΕ.


Εγω το βλέπω διαφορετικά. Τα ιαπωνικά ως πολύστροφα έδιναν ψηλα. Στη καθημερινότητα αυτό είναι πολυ καλο διότι ετσι αν θες να πηγαινες χαλαρα αλλάζεις ταχυτητα στα χαμηλα και εισαι κομπλέ, και αν θες να τρέξεις κάνεις αλλαγες στα κοκκινα και γουσταρεις. Όσο για τις ανηφόρες δεν πας κ καθε μερα αν και δεν νομιζω οτι ειναι τοσο υπερβολικο οπως τα λες. Οσο για τις στροφές όντως για να οδηγήσεις ενα ιαπωνικο στο 100% θέλει χέρια , τα ευρωπαικα ειναι βουτυρο για παιδακια και γυναικες.
1 Ubuntu 16.04 xenial 4.4.0-166-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity ubuntu), Windows 10
2 Intel Core2 Duo CPU T6600 2.20GHz ‖ RAM 3946 MiB ‖ Acer JV50 - Acer Aspire 7736
3 nVidia GT218M [GeForce G210M] [10de:0a74] {nouveau}
4 enp2s0: Broadcom Inc. and subsidiaries NetLink BCM5784M Gigabit Ethernet PCIe [14e4:1698] (rev 10) ⋮ wlp3s0: Intel WiFi Link 5100 [8086:4232]

In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows ?

Χαράξεις Site
Άβαταρ μέλους
dgtfeargr
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 653
Εγγραφή: 18 Ιουν 2009, 15:39
Τοποθεσία: /home
Launchpad: dgtfeargr
Εκτύπωση

Re: Αγαπημένα σας αυτοκίνητα...

Δημοσίευσηαπό pc_magas » 24 Ιαν 2013, 00:15

Eίχα διαβάσει στο Furious Tuning ένα Ιαπωνικό που δεν έστριβε ήταν το Honda CRX.
My blog|Κυπριακή Κοινότητα Ελευθέρου Λογισμικού Λογισμικού ανοικτού Κώδικα
Γνώσεις Linux:Ποτέ αρκετές|Προγραμματισμός: Php, javascript, nodejs, python, bash |Aγγλικά:Καλά
Οι υπολογιστές μου:
Spoiler: show
Ubuntu 16.04 64 bit σεIntel(R) Pentium(R) CPU G4400 @ 3.30GHz, 16Gib Ram, 500Gib Hard Disk, και κάρτα γραφικών Nvidia Geforce GT610
Lubuntu 14.04 σε Dell Inspiron mini 10(1010) intel Atom Z500 1Gb ram και gma500 (εδώθη σε άλλον)
Kubuntu 16.04 Lenovo G70 Intel i5 Nvidia Grapgics Card, Intel Graphics card (έχει 2) με Nouveau, 16Gb RAM, 126GB SSD Σκληρό Δίσκο
Άβαταρ μέλους
pc_magas
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2598
Εγγραφή: 12 Απρ 2009, 18:55
Τοποθεσία: Αχαρναί Αττικής
Launchpad: pc_magas
IRC: pc_magas
Εκτύπωση

Re: Αγαπημένα σας αυτοκίνητα...

Δημοσίευσηαπό madvinegar » 24 Ιαν 2013, 10:11

Καινοτομία των γερμανικών τα τουρμπο σε χαμηλα κυβικα...? Το 1000αρι τρικυλινδρο Daihatsu Charade Gti με το turbo το θυμαται κανεις? Εποχες 1990+. 110 άλογα απο 993cc.

Βγαλανε τωρα τα γερμανικα με τους πουσαρισμενους κινητηρες που απο 1400cc βγαζουν 170 αλογα και αρχιζουν τα προβληματα με την 1η βολτα. Πετανε κολαρα, ραγιζουν πολλαπλες και τουρμπο, ριμάζουν σασμάν και όσο για το λάδι... φρίτεζες. Πας στη VW και σου λενε "ειναι φυσιολογικό να καιει 1500ml στα 5000χιλ". Οχι φιλε μου, δεν ειναι.
Αποσυρανε την 1 γενιά golf GT με τα 170 άλογα λογω προβληματων, και βγαλανε την επομενη με τα 140. Παλι προβληματα έχουν.
Αν παμε στα OPEL... αστα βράστα. Αν δεις τους ιδιοκτητες opel, ειναι μες την απογοητευση. Φιλος ειχε το παλιο το astra και απο τα τοσα προβληματα το εδωσε σχεδον τσαμπα και εκανε τη βλακεια και πηρε ξανά το καινουριο astra το cabrio... Μεχρι δικηγορους εχει βαλει. Μπαζει νερα η οροφη, μπαζει νερα το πορτ μπαγκαζ, δεν κλεινει η οροφη, δεν κλεινει η πόρτα κτλπ κτλπ... Και μιλαμε για αμαξι ακριβο που ακομα το ξεπληρωνει.

240 άλογα απο ατμοσφαιρικο κινητηρα 2000cc παραγωγης? (s2000 type r)... Οι γερμανοι θελουν 3 τουρμπο και 6 κομπρεσσορες για να φτασουν αυτα τα αλογα. :P
Επισης 192+ άλογα απο 1800cc ατμοσφαιρικά (corolla/celica Tsport)...
Και επειδη στην Ευρωπη δεν τα φτανουν, αρχιζουν και βγαζουν τα Εuro 3, 4, 5...., 125 για να φιμωσουν τα Ιαπωνικα... :lol:

Μονο η mercedes δειχνει καλά στοιχεία και μαλιστα βγαζει πλεον και πολυ ομορφα και σπορ αυτοκινητα (οχι σαν τα παλια που ηταν μονο λιμουζινες). Αλλα το κοστος αγορας, συντηρησης, τέλη, τεκμηρια κτλπ δεν βοηθανε στην αποκτηση του.

Για να μην πω και το πιο βασικο. Ολα τα γερμανικα και τα Ιταλικα ποσα χρονια εγγυηση δινουνε? Νομιζω οι περισσοτερες εταιρίες δινουν 2 χρόνια. Αν θες παραπανω, πληρωνεις για επεκταση αλλα δεν παραμενει η εγγυηση στην εταιρία αλλα σε καποια αλλη εταιρία άγνωστη. Τρεχα γυρευε δλδ. Αγοραζεις το αμαξι απο την Fiat, για τα 2 πρωτα χρονια εχεις εγγυηση της εταιρίας και για τα αλλα 3 εχεις εγγυηση του μπαρμπα μητσου. Παιρνεις τo VW, μετα τα 2 χρονια σου δινει το σασμαν στο χέρι, και μετα τα πληρωνεις απο την τσεπη σου.

Η εξελιξη, η καινοτομια και η πρωτοπορία ειναι πλεον στα υβριδικά και γενικά στις εναλλακτικες πηγες ενεργειας. Καινοτομια δεν ειναι το τουρμπο που υπαρχει εδω και 50 χρόνια. Και στο θεμα των ιβρυδικων/ενναλακτικες πηγες, η ΤΟΥΟΤΑ ειναι ετη φωτος μπροστά. Αν ειμαι σωστος, πρωτη εκεινη λανσαρισε επιτυχημενα τετοιες εφαρμογες σε αυτοκινητα παραγωγης και κραταει την πρωτοπορεία. Ολες οι αλλες μαρκες δανειζονται τεχνολογια της για να αναπτυξουν δικους τους κινητηρες.

Οσο για τα ταξι, οι ταξιτζηδες εχουν και mercedes επειδη ειναι κουρσες και "μουρη". Αλλιως ειμαστε τιγκα σε avensis και τωρα βλέπω και παρα πολλά prius.

Για το στρίψιμο, εχουν βελτιωθει πολύ τα Ιαπωνικά. Οντως το πατημα τους δεν φτανει τα επιπεδα των γερμανικων, τουλαχιστον σε μαμά καταστασεις. Θελει να κανεις αλλαγες για να δεις βελτιωση. Βεβαια υπαρχουν και τα φωτεινα παραδειγματα οπως mitsubishi EVO (3 διαφορικά, AWD, active YAW control, tarmac/gravel/snow) συν πλεον και το καλυτερα ζυγισμενο και πιο απολαυστικο αμαξι... η GT86! (ερωτας).

Οσο υποκειμενικοι και να ειμαστε, μην τρελαθουμε. Θες αξιοπιστια? Πας σε Ιαπωνικό. Τέλος.
Και ανοιγεις το καπώ του μονο για να συμπληρωνεις νερό στους καθαριστηρες. :P

Ολα τα ανωτερω με δοση χιουμορ αλλα και αληθειας. :P Δεν θελω να ερθω σε αντιπαραθεση με κανεναν. Ολοι εχουμε τους λογους μας και τις προτεραιότητες οταν κανουμε καποια αγορα.
Once you go Jap you never go back.
Buy Jap, the rest is (s)crap... :lol: :lol: :lol:
1 Γνώσεις Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμού: Καθόλου ┃ Αγγλικών: Πολύ Καλό
2 Ubuntu 18.04 bionic beaver 4.13.0-16-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Gnome ubuntu)
3 Intel Core2 Duo CPU T5550 1.83GHz ‖ RAM 2008 MiB ‖ Acer Chapala - Acer, inc. Aspire 5920G
4 Advanced Micro Devices, Inc. [AMD/ATI] RV620/M82 [Mobility Radeon HD 3450/3470] [1002:95c4] {radeon}
5 wlan0: Intel PRO/Wireless 3945ABG [Golan] Network Connection [8086:4222] (rev 02) ⋮ eth0: Broadcom NetLink BCM5787M Gigabit Ethernet PCI Express [14e4:1693] (rev 02)
Blog: https://madvinegar.wordpress.com/
Άβαταρ μέλους
madvinegar
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 3105
Εγγραφή: 15 Ιαν 2012, 21:10
Εκτύπωση

Re: Αγαπημένα σας αυτοκίνητα...

Δημοσίευσηαπό mangelasakis » 24 Ιαν 2013, 11:45

@madvinegar το honda s2000 και η celica Tsport που λες είχαν κατασκευαστεί το 1995-2000 και έβγαζαν αντίστοιχα το s2000 240 ίππους στα 2000 κυβικά ενώ το celica tsport 192 ίππους.

Δες εδώ http://en.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo_GTA την alfa romeo gta του 1970 πόσα αλογάκια έβγαζε. Από τα 1300 κυβικά χωρίς υπερσυμπίεση(τουρμπο) έβγαζε 180 ίππους ενώ στα 1600 κυβικά έβγαζε 220 ίππους και στα 2000 κυβικά 240 ίππους. Και μιλάμε για ένα αυτοκίνητο χρονολογίας του 1970 με έναν 16βάλβιδο κινητήρα(δεν ειναι Ιαπωνική καινοτομία το 16βαλβιδο ούτε το injection που είναι σύστημα της bosch). Δεν ξέρουν μόνο οι Ιαπωνες να βγάζουν κινητήρες. Η alfa romeo πχ πάντα καινοτομεί σε αρκετούς τομείς της αυτοκινησης. H Ιαπωνία δεν μπορώ να βρω κάποια καινοτομία που έχουν βγάλει όσον αφορά τα αυτοκίνητα (ίσως τα υβριδικά είναι δικιά τους πατέντα αλλά και για αυτό δεν είμαι απόλυτα σίγουρος). Κυρίως οι καινοτομίες στα αυτοκίνητα έρχονται από την F1 οπότε μπορείτε και μόνοι σας να καταλάβετε ποιες εταιρίες καινοτομούν στην αυτοκίνηση. Για παράδειγμα η fiat και η alfa romeo που οι περισσότεροι απαξιώνουν πλέον συνεργάζονται με την Ferrari. Οπότε θα ήταν αστείο αν λέγαμε ότι η fiat και η alfa romeo δεν έχει την τεχνογνωσία για να κατεσκευάσει ένα καλό αξιόπιστο αμάξι. Απλά έχει να κάνει και με το κόστος παραγωγής και στο κοινό στο οποίο προορίζονται τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα. Το ίδιο ισχύει και με τις άλλες εταιρίες.
Spoiler: show
Linux: 5ετής χρήση ┃ Προγραμ: μόνο C προς το παρών ┃ Αγγλικά: Μέτριος προς καλός
Desktop:
Ubuntu gnome 14.04 amd64 - Debian testing amd64
CPU: 4x AMD Phenom II X4 955 ‖ RAM 8000 MiB ‖ Gigabyte GA-MA785GT-UD3H
[Radeon HD 4200] Radeon HD 7750 ⎨1002:9710⎬
RTL8111/8168B PCI ⎨10ec:8168⎬ (rev 02)
Laptop:
Ubuntu gnome 14.04 amd64
4x Intel Core i3 M 330 2.13GHz ‖ RAM 3628 MiB ‖ Sony Corporation VPCEB1J1E
Intel VGA [8086:0046] (rev 02)
eth0: [11ab:4381] (rev 11) ⋮ wlan0: AR9285 [168c:002b] (rev 01)
mangelasakis
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1149
Εγγραφή: 10 Μαρ 2009, 06:08
Εκτύπωση

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Put the FUN back