lepidas έγραψε:φιλε συγνωμη αλλα θα διαφωνησω,η Porsche ηταν, ειναι και μαλλον θα ειναι το μηχανολογικο εκτρωμα εις τους αιωνες. Εμφανησιακα ειναι αηδια,μηχανολογικα ειναι σαν ενα αυτοκινητο του 1950 και τιποτα δεν εχει προσφερει στην αυττοκινηση.Μην παραμυθιαζεσαι με το marketing.Τα περισσοτερα τα προσφεραν οι alfa/fiat/lancia αυτο ειναι αληθεια,αυτα τα αυτοκινητα παντα βρισκοντε 10 εως 15 χρονια μπροστα απο την εποχη τους,αμα θες μπορω να το αναλυσω περισσοτεροmatthew έγραψε:vagrale13 έγραψε:Δεν υπαρχει εποχη για το συγκεκριμενο.... και μετα απο δεκαδες χρονια, δεν θα εχει βγει κατι παρομοιο...
Είχε βγεί πιό πριν η Porsche 959!
Για όσους δεν γνωρίζουν την ιστορία, το 1981 μία ομάδα μηχανικών της Porsche ξεκίνησε & δουλεύοντας επί 4 χρόνια υπό άκρα μυστικότητα στα υπόγεια εργαστήρια της εταιρίας στο Τσουφενχάουζεν, σχεδίαζε & κατασκεύαζε την 959. Κανείς από τους υπόλοιπους υπαλλήλους της εταιρίας δεν γνώριζε απολύτως τίποτα γι' αυτό, κυρίως για λόγους βιομηχανικής αντικατασκοπείας αφού ο ανταγωνισμός με τη Ferrari ήταν μεγάλος! Η σιγή που ακολούθησε στην παρουσίαση της 959 στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου στην Φρανκφούρτη το 1985, άξιζε περισσότερο από χιλιάδες επιφωνήματα θαυμασμού!
455 καθαρόαιμα άλογα από έναν 6-κύλινδρο boxer 2847 cc με διπλή υπερτροφοδότηση & μόνιμη τετρακίνηση με 2 διαφορικά περιορισμένης ολίσθησης δεν ήταν καθόλου συνηθισμένα πράγματα στη δεκαετία του '80! Με τελική ταχύτητα πάνω από 300 km/h & παίρνοντας τις στροφές με 40-50 km/h περισσότερα από τα πισωκίνητα Ιταλικά τέρατα, η 959 έμελλε να γίνει μύθος! Δικαίως τα περιοδικά αυτοκινήτου εκείνης της εποχής την αποκαλούσαν ως "Το Μηχανολογικό Θαύμα"!
μως γιατί9 πολλά ιταλικά αυτοκίνητα είχαν μια ευαισθησία και μια τάση χμμμ στο να παρουσιάζουν βλάβες? Αν και δεν λεω ότι δεν είναι έργα τέχνης τα ιταλικά.......