Εμφανίστηκε στις "αναμνήσεις στο Facebook", ανάρτηση πριν από 13 χρόνια. Δεν θυμόμουν ότι έχω υπάρξει τέτοιο troll. Όρεξη που την είχα....
Re: Όταν τρολάρεις τους φίλους σου με windows
Δημοσιεύτηκε: 18 Σεπ 2025, 15:17
από xqtr
Τωρα που ληγουν τα 10αρια, θα γελασουμε ακομα πιο πολυ...
Re: Όταν τρολάρεις τους φίλους σου με windows
Δημοσιεύτηκε: 18 Σεπ 2025, 17:09
από Maras
Πάντως, οφείλω να ομολογήσω, ότι το GNOME 3 της φωτογραφίας, στέκεται μια χαρά για 2025.
Re: Όταν τρολάρεις τους φίλους σου με windows
Δημοσιεύτηκε: 19 Σεπ 2025, 16:16
από dim459
Όντως. Επιπλέον επειδή δεν θυμάμαι από ποιον υπολογιστή είναι το screenshot, υπάρχει ενδεχόμενο να είναι και η 2d εκδοχή που είχε βγει για παλιούς υπολογιστές με αδύναμα γραφικά.