Σελίδα 1 από 1

Όταν τρολάρεις τους φίλους σου με windows

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Σεπ 2025, 09:41
από dim459
Εμφανίστηκε στις "αναμνήσεις στο Facebook", ανάρτηση πριν από 13 χρόνια.
Δεν θυμόμουν ότι έχω υπάρξει τέτοιο troll.
Όρεξη που την είχα....

Re: Όταν τρολάρεις τους φίλους σου με windows

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Σεπ 2025, 15:17
από xqtr
Τωρα που ληγουν τα 10αρια, θα γελασουμε ακομα πιο πολυ... :)

Re: Όταν τρολάρεις τους φίλους σου με windows

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Σεπ 2025, 17:09
από Maras
Πάντως, οφείλω να ομολογήσω, ότι το GNOME 3 της φωτογραφίας, στέκεται μια χαρά για 2025.

Re: Όταν τρολάρεις τους φίλους σου με windows

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Σεπ 2025, 16:16
από dim459
Όντως. Επιπλέον επειδή δεν θυμάμαι από ποιον υπολογιστή είναι το screenshot, υπάρχει ενδεχόμενο να είναι και η 2d εκδοχή που είχε βγει για παλιούς υπολογιστές με αδύναμα γραφικά.