Multirama

...wallpapers, screenshots, videos, χιούμορ, κλπ

Συντονιστές: Geochr, konnn

Multirama

Δημοσίευσηαπό ntinos_ » 17 Φεβ 2009, 15:30

Καλησπέρα,

Θέλω να μοιραστώ μία εμπειρία απο τα moultirama μηπως και βγάλω καμία άκρη... Μία εβδομάδα πριν τα χριστούγεννα έδοσα το laptop για service πιστευοντας πως έφτεγε η οθόνη αλλά μου είπαν πως η οθόνη έχει το πρόβλημα, μέχρι σήμερα μου λένε πως δεν υπάρχουν ανταλακτικά. Σκεύτομε να ζητίσω πίσω το λαπτοπ και να το κάνω χίλια κομάτια μέσα στο μαγαζί με το που το παραλάβω ή να ζητίσω ένα ίδιο λάπτοπ ή τουλάχιστον ένα άλλο με τα ίδια χαρακτηριστικά...

Ξέρει κανεις σε αυτή τη περίπτωση αν μπορω να κάνω κάτι? Όχι τίποτα άλλο, μου έλειψε το ubuntu μου ρε γαμότο :(

Spoiler: show
μου έλειψε το ubuntu μου , το είπα και στεναχωρήθηκα τώρα :(
Desktop :CPU intel 4400 core 2 duo 2.0Ghz M/b ASUS P5VD2-X GPU MSI GeForce GT 630 4GB RAM 2x1GB single channel 667Mhz DDR2 HDD (SATA)WD 160 GB windows ,(IDE) WD 40GB ubuntu 12.04(IDE), SG 200GB data, (SATA)SG 160GB data
Άβαταρ μέλους
ntinos_
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 561
Εγγραφή: 11 Σεπ 2008, 00:53
Τοποθεσία: Τρίκαλα
Εκτύπωση

Re: MULTIRAMA

Δημοσίευσηαπό ftso » 17 Φεβ 2009, 16:39

Τι μάρκας ήταν το laptop?
Άβαταρ μέλους
ftso
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 6409
Εγγραφή: 12 Μάιος 2008, 13:40
Τοποθεσία: Αθήνα
IRC: ftso
Εκτύπωση

Re: MULTIRAMA

Δημοσίευσηαπό ntinos_ » 17 Φεβ 2009, 19:36

multirama έγραφε πάνο
Desktop :CPU intel 4400 core 2 duo 2.0Ghz M/b ASUS P5VD2-X GPU MSI GeForce GT 630 4GB RAM 2x1GB single channel 667Mhz DDR2 HDD (SATA)WD 160 GB windows ,(IDE) WD 40GB ubuntu 12.04(IDE), SG 200GB data, (SATA)SG 160GB data
Άβαταρ μέλους
ntinos_
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 561
Εγγραφή: 11 Σεπ 2008, 00:53
Τοποθεσία: Τρίκαλα
Εκτύπωση

Re: MULTIRAMA

Δημοσίευσηαπό bullgr » 17 Φεβ 2009, 19:55

Πολύ "μούφα" μηχανάκια... Ένας γνωστός μου έκανε το λάθος να ακούσει έναν "ημιμαθή ξερόλα" και πήγε και αγόρασε netbook της ίδιας εταιρίας και από την πρώτη μέρα χωρίς να κάνει το παραμικρό, του πετούσε την γνωστή "blue screen of death" των windows (το αγόρασε και με windows ο ταλαίπωρος).

Το πήγε στο service της εταιρίας και εκεί αφού τον "παραμύθιασαν" ότι έφταιγε αυτός, του ξαναπέρασαν τα windows και του χρέωσαν και 40 ευρώ...

Υπάρχουν πολλά φασόν μηχανάκια τα οποία εισάγουν μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων, βάζουν πάνω τους το λογότυπο της επιχείρησης και όποιον πάρει ο χάρος.

Ένα έχω μόνο να πω: Μακριά!!!
Καλύτερα δώστε κάτι παραπάνω (αν και σε πολλές περιπτώσεις οι τιμές τους είναι στα ίδια επίπεδα) και πάρτε κανένα επώνυμο εγνωσμένης αξίας...
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙΣ, ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΝΑ ΣΗΚΩΘΕΙΣ... HASTA SIEMPRE...
Άβαταρ μέλους
bullgr
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1853
Εγγραφή: 10 Μάιος 2008, 21:45
Εκτύπωση

Re: Multirama

Δημοσίευσηαπό ftso » 17 Φεβ 2009, 22:07

Εφόσον είναι multirama το laptop αν είναι μέσα στην εγγύηση, κυνήγησε τους να στο αλλάξουν με ίδιο ή να σου δώσουν κάτι άλλο.
Μην το καθυστερείς καθόλου, γιατί μπορεί να τραβήξει και μήνες η δουλειά...
Άβαταρ μέλους
ftso
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 6409
Εγγραφή: 12 Μάιος 2008, 13:40
Τοποθεσία: Αθήνα
IRC: ftso
Εκτύπωση

Re: Multirama

Δημοσίευσηαπό ntinos_ » 18 Φεβ 2009, 01:08

ναι, μέσα στην εγγύηση είναι το Laptop και τους τα πρίζω συνέχεια, αύριο θα πάω να τους φωνάξω λίγο...
Desktop :CPU intel 4400 core 2 duo 2.0Ghz M/b ASUS P5VD2-X GPU MSI GeForce GT 630 4GB RAM 2x1GB single channel 667Mhz DDR2 HDD (SATA)WD 160 GB windows ,(IDE) WD 40GB ubuntu 12.04(IDE), SG 200GB data, (SATA)SG 160GB data
Άβαταρ μέλους
ntinos_
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 561
Εγγραφή: 11 Σεπ 2008, 00:53
Τοποθεσία: Τρίκαλα
Εκτύπωση

Re: Multirama

Δημοσίευσηαπό dimitrak » 18 Φεβ 2009, 02:06

Αρχικά να σου πω ότι δικαίωμα πλήρους αντικατάστασης έχεις στις πρώτες 6 εργάσιμες ημέρες (ήταν 14, αλλά το άλλαξαν).
Για αυτό το δικαίωμά σου θα έπρεπε να σε έχουν ενημερώσει προφορικά πριν πάρεις το φορητό.
Επίσης, θα πρέπει να έχει επιγραφεί που το αναγράφει σε εμφανές σημείο.

π.χ. στο Mall το έχει σε μια άκρη στον επάνω όροφο και σε ένα δοκάρι στο ισόγειο. Δύσκολα πάει το μάτι εκεί... ;)

Αυτό που εγώ θα σου συνέστηνα να κάνεις είναι το εξής :
Πίεσέ τους όσο το δυνατόν συχνότερα, με φυσική παρουσία. Μην παίρνεις τηλέφωνο !
Πήγαινε στο κατάστημα και δημιούργησε θέμα. Σε κανέναν δεν αρέσουν οι έντονοι διαξιφισμοί και οι διαπληκτισμοί (ειδικότερα σε περίοδο εκπτώσεων !!! ).
Προσπάθησε να είσαι ψύχραιμος (στην σκέψη σου) αλλά να μην δείχνεις ψύχραιμος.
Μην προκαλέσεις καμία ζημιά. Θα λειτουργήσει εις βάρος σου.

Σε ανάλογη φάση με φίλο, στο κατάστημα του Mall κατάφερε να του αντικαταστήσουν το φορητό κι ας είχαν περάσει 25 ημέρες.
Καλό κουράγιο και καλή επιτυχία.

Καλό θα είναι επίσης, να στείλεις και καμιά επιστολή σε περιοδικά υπολογιστών.
Τα παρακολουθούν αυτά και είναι επίσης μια καλή μέθοδο πίεσης.
| iMac 24" - Mac OS X El Capitan |
| Macbook Pro 13" Retina - Mac OS X El Capitan |
| HP xw6400 Workstation - Ubuntu 14.04 LTS Server 64bit + Ajenti|
Άβαταρ μέλους
dimitrak
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 124
Εγγραφή: 14 Μάιος 2008, 22:45
Τοποθεσία: εντός δικτύου...
IRC: dimitrak
Εκτύπωση

Re: Multirama

Δημοσίευσηαπό ntinos_ » 18 Φεβ 2009, 06:22

dimitrak θα τα έχω στα υπόψη ;)
Desktop :CPU intel 4400 core 2 duo 2.0Ghz M/b ASUS P5VD2-X GPU MSI GeForce GT 630 4GB RAM 2x1GB single channel 667Mhz DDR2 HDD (SATA)WD 160 GB windows ,(IDE) WD 40GB ubuntu 12.04(IDE), SG 200GB data, (SATA)SG 160GB data
Άβαταρ μέλους
ntinos_
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 561
Εγγραφή: 11 Σεπ 2008, 00:53
Τοποθεσία: Τρίκαλα
Εκτύπωση

Re: Multirama

Δημοσίευσηαπό bullgr » 18 Φεβ 2009, 10:51

dimitrak έγραψε:Αρχικά να σου πω ότι δικαίωμα πλήρους αντικατάστασης έχεις στις πρώτες 6 εργάσιμες ημέρες (ήταν 14, αλλά το άλλαξαν).

Υπάρχει νομοθεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης ότι μέσα σε διάστημα 14 ημερών έχεις το δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος που αγόρασες και να σου επιστρέψουν ΟΛΟ το χρηματικό ποσό. Τέρμα δηλαδή το παραμύθι "θα το πάρω πίσω αλλά θα πάρεις κάτι άλλο γιατί δεν γίνεται να σου δώσω τα χρήματα πίσω"...

Δεν ξέρω εάν ο ntinos προλαβαίνει πλέον (μάλλον το έχει παραπάνω από 14 ημέρες) αλλά ισχύει αυτό ότι εάν τους "πρήξεις" μπορούν να στο πάρουν πίσω και να αγοράσεις κάτι καλύτερο και να πληρώσεις τη διαφορά.
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙΣ, ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΝΑ ΣΗΚΩΘΕΙΣ... HASTA SIEMPRE...
Άβαταρ μέλους
bullgr
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1853
Εγγραφή: 10 Μάιος 2008, 21:45
Εκτύπωση

Re: Multirama

Δημοσίευσηαπό ilpara » 18 Φεβ 2009, 11:52

1. Γενική Γραμματεία Καταναλωτή τηλ. 1520
http://www.efpolis.gr/content/content.asp?catid=39

2. Συνήγορος του Καταναλωτή
http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_Mission.html

Γράφετε σε ένα χαρτί όλο το ιστορικό και τα αποδεικτικά στοιχεία (απόδειξη αγοράς, χαρτί παραλαβής από service, κλπ) και καλείτε ένα από τα δύο παραπάνω. Εξηγείτε αναλυτικά το πρόβλημα και μεσολαβούν. Πριν 3-4 χρόνια μου τους πήρα τηλ, εξήγησα, πήραν τηλ το κατάστημα άμεσα και εντός 20 λεπτών με κάλεσε πίσω το κατάστημα απολογούμενο και το πρόβλημα λύθηκε άμεσα! Γενικά τα καταστήματα δεν τολμούν να τα βάλουν μαζί τους, να μπλέξουν σε ιστορίες δηλ, και έτσι το όποιο πρόβλημα λύνεται υπερ του καταναλωτή ;)
*Oδηγίες προς Nεοεισερχόμενους*ΟδηγοίLive chat (IRC)
⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
⇛ Ubuntu 12.04 32bit
⇛ Dell M4300: T7500 (2.2GHZ 4MB) ┃ 2GB ┃ NVIDIA Quadro FX 360M (256MB) ┃ Intel 4965 ┃ 15.4" WUXGA
Άβαταρ μέλους
ilpara
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2250
Εγγραφή: 11 Μάιος 2008, 11:43
Τοποθεσία: Αθήνα-Βύρωνας
IRC: ilpara
Εκτύπωση

Επόμενο

Επιστροφή στο Put the FUN back

cron