Η άποψή μου είναι ότι σε ένα πολύ ανοικτό φόρουμ όπως αυτό είναι αδύνατον να καταφέρεις να κάνεις τον κάθε νέο που μπαίνει μέσα να ζητήσει με σωστό τρόπο βοήθεια. Όσο καλούς οδηγούς και να έχεις φτιάξει μια ικανοποιητική συμμόρφωση μπορεί να γίνει μόνο αν το ποσοστό τών νέων πέσει και πιστεύω ότι το φόρουμ αυτό δεν έχει αυτόν τον σκοπό. Από την άλλη θέλουμε να μην παρεμβάλλονται προβλήματα που δεν ικανοποιούν κάποια στάνταρ στον τρόπο που ζητείται η βοήθεια για την καλύτερη εξυπηρέτηση όλων, και αυτών που θέλουν να βοηθήσουν, και αυτών που θέλουν να βοηθηθούν είτε ψάχνοντας κάποιο αντίστοιχο πρόβλημα με το δικό τους, είτε αποκτώντας τις καλύτερες προϋποθέσεις για να πάρουν μια καλή απάντηση. Η ιδέα μου κατ αρχήν είναι να μπουν όλοι, και οι αρχάριοι στο λίνουξ, στην λογική να βοηθούν τούς άλλους, όχι απαραίτητα στην επίλυση τού προβλήματός τους καθαυτή αν δεν μπορούν αλλά κατ αρχήν στο να τούς βοηθήσουν να εκθέσουν το πρόβλημά τους σωστά.
Πιο συγκεκριμένα η ιδέα είναι να δημιουργηθεί ένας τομέας για την επίλυση προβλημάτων στον οποίο να κατευθύνονται ιδιαιτέρως οι αρχάριοι για να ζητήσουν οποιουδήποτε είδους βοήθεια. Το πρόβλημά τους μπορεί να είναι τετριμμένο και να μπορεί να απαντηθεί ακόμα και από έναν αρχάριο σε κάθε άλλη περίπτωση κατ´ αρχήν θα βοηθιούνται να εκθέσουν καλά το πρόβλημα πχ με κατάλληλο τίτλο, με καλή περιγραφή τού συστήματος και ιστορικό τού προβλήματος. Οποιοδήποτε μη τετριμμένο πρόβλημα που πιάνει κάποια ικανοποιητικά στάνταρ στην έκθεσή του θα μεταφέρεται σε μια πιο κατάλληλη ενότητα.
Δεν θα απαγορεύεται να ποστάρει κάποιος απευθείας σε εξειδικευμένο τομέα αλλά θα απαιτείται να έχει μια ποιότητα οποιαδήποτε έκκληση βοήθειας που δεν πιάνει κάποια στάνταρ θα μεταφέρεται με συνοπτικές διαδικασίες στον προηγούμενο τομέα (μέχρι να αποκτήσει ικανοποιητική ποιότητα)
Επίσης:
α) καταργήστε τον κανόνα με την υπογραφή. Είναι παράλογο να ζητείται από τον κάθε χρήστη να έχει σαν υπογραφή τα στοιχεία τού μηχανήματός του. Όταν ζητάει βοήθεια κάποιος εκεί και μόνο εκεί χρειάζεται να βάλει τα στοιχεία, και μόνο τα σχετικά στοιχεία. Η υπογραφή εξάλλου μπορεί να μην αναφέρεται καν στο μηχάνημα που έχει το πρόβλημα. Το προγραμματάκι που φτιάχνει την υπογραφή είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για να βοηθήσει κάποιον να εκθέσει καλά τα στοιχεία του όποιος όμως δεν κατανοεί γιατί πρέπει να το βάλει στην υπογραφή του είναι απολύτως δικαιολογημένος και όποιος ζητάει από κάποιον να βάλει τα στοιχεία του στην υπογραφή του για να δώσει βοήθεια (ανεξαρτήτως αν τα έβαλε τελικά στο ποστ που ζητάει βοήθεια) είναι απλώς ένας μεγάλος κόπανος που δεν έχει καμμία διάθεση να βοηθήσει.
β) Στην αρχική σελίδα τού φόρουμ οι τομείς hardware και software πιάνουν υπερβολικά πολύ χώρο κατά την προσωπική μου άποψη. Θα ήταν χρήσιμη μια διαφορετική διάρθρωση. Ιδιαίτερα πιστεύω ότι τα περισσότεροι από αυτούς τούς τομείς θα ήταν καλό να μπουν σαν υποκατηγορίες (φεύγοντας έτσι από την αρχική σελίδα) Αυτό κατά την ταπεινή μου άποψη θα βελτιώσει την χρηστικότητα τής αρχικής σελίδας αλλά επιπλέον συνδυάζεται καλά και με την ιδέα που πρότεινα καθώς πρέπει να ατονίσουν κάπως οι εξειδικευμένοι τομείς ώστε να μην κατευθύνεται εκεί ο κάθε νέος που ζητάει βοήθεια.
γ) Αν κάποιος παλιός ζητήσει με άσχημο τρόπο βοήθεια το βρίσκω απολύτως λογικό, ίσως και χρήσιμο (για να συμμορφωθεί επιτέλους) να εισπράξει άσχημη αντιμετώπιση (δεν εννοώ φυσικά βρισίδι ) Αλλά πρέπει να υπάρχει απέραντη υπομονή απέναντι στούς νέους. Να μην αποπαίρνονται επειδή ζητάνε βοήθεια με χαζό τίτλο ή για κάτι στοιχειώδες (πράγμα που δείχνει ότι δεν έψαξαν μόνοι τους όσο θα όφειλαν). Θέλει λίγο χρόνο για να μάθει κάποιος να ψάχνει και μόνος του και επιπλέον η περισσότερη βοήθεια είναι στην αγγλική γλώσσα.