Τα πάντα για την java

...του ubuntu και έργων ΕΛ/ΛΑΚ (Έργα-Οδηγοί-Προτάσεις)

Συντονιστής: konnn

Re: Απορίες σε java

Δημοσίευσηαπό giannosfor » 27 Δεκ 2011, 17:33

@clepto ένας άλλος τρόπος για το κομπουτεράκι είναι αυτός

Κώδικας: Επιλογή όλων
import java.util.*;

public class Calculator {

        private int num1,num2;

        public static void main(String args[]) {

        int num1,num2;
        Scanner scanner = new Scanner(System.in);
                try {
                        System.out.print("Give the first number:  ");
                        num1 = scanner.nextInt();
                        System.out.print("Give the second number: ");
                        num2 = scanner.nextInt();
                        System.out.println("Sum is : " + (num1 + num2) );

                } catch (InputMismatchException ime ) {
                        System.out.println("You must give integer.");
                        System.exit(0);
                } finally {
                        scanner.close();
                }
        }
}
1 Γνώσεις Linux: Καθόλου ┃ Προγραμματισμού: Ικανοποιητικό ┃ Αγγλικών: Ικανοποιητικό
2 Ubuntu 12.04 precise 3.2.0-58-generic 32bit (en_US.UTF-8, Unity ubuntu), Ubuntu 3.2.0-57-generic, Microsoft Windows XP Professional
3 Intel Core2 Duo CPU E4600 2.40GHz ‖ RAM 2012 MiB ‖ ASUS INC. P5Q - � P5Q
4 nVidia G94 [GeForce 9600 GT] [10de:0622] {nvidia}
5 eth0: Qualcomm Atheros AR8121/AR8113/AR8114 Gigabit or Fast Ethernet [1969:1026] (rev b0) ⋮ wlan0: 148f:3070 Ralink Technology, Corp. RT2870/RT3070 Wireless Adapter
Άβαταρ μέλους
giannosfor
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 297
Εγγραφή: 24 Απρ 2011, 20:24
Τοποθεσία: Ηράκλειο
Εκτύπωση

Re: Απορίες σε java

Δημοσίευσηαπό giannosfor » 27 Δεκ 2011, 21:16

Star_Light έγραψε:με μπερδεψε λιγο αυτο εδω το βιντεακι.

Λογικό είναι να σε μπέρδεψε το βιντεάκι.Δε νομίζω ότι είναι ιδιαίτερα καλό και δεν νομίζω ότι εξηγεί τι κάνει το this.
Αυτό που είναι κυρίως λάθος είναι ότι δημιουργεί μία μέθοδο την setDate η οποία παίρνει παραμέτρους χωρίς όμως αυτός
να τις χρησιμοποιεί.Βάζει τις δικές του τιμές αυτές εμφανίζει στο output,αυτές οι τιμές θα εμφανίζονται συνέχεια
ανεξάρτητα απ'το τι τιμές θα δώσεις εσυ στη μέθοδο.
Πιθανώς σε επόμενο βίντεο να δείχνει πως βάζει τις παραμέτρους σε τιμές χρησιμοποιώντας τον ίδιο κώδικα ελαφρά τροποποιημένο.
1 Γνώσεις Linux: Καθόλου ┃ Προγραμματισμού: Ικανοποιητικό ┃ Αγγλικών: Ικανοποιητικό
2 Ubuntu 12.04 precise 3.2.0-58-generic 32bit (en_US.UTF-8, Unity ubuntu), Ubuntu 3.2.0-57-generic, Microsoft Windows XP Professional
3 Intel Core2 Duo CPU E4600 2.40GHz ‖ RAM 2012 MiB ‖ ASUS INC. P5Q - � P5Q
4 nVidia G94 [GeForce 9600 GT] [10de:0622] {nvidia}
5 eth0: Qualcomm Atheros AR8121/AR8113/AR8114 Gigabit or Fast Ethernet [1969:1026] (rev b0) ⋮ wlan0: 148f:3070 Ralink Technology, Corp. RT2870/RT3070 Wireless Adapter
Άβαταρ μέλους
giannosfor
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 297
Εγγραφή: 24 Απρ 2011, 20:24
Τοποθεσία: Ηράκλειο
Εκτύπωση

Re: Απορίες σε java

Δημοσίευσηαπό Star_Light » 01 Ιαν 2012, 04:35

Επανήλθα !!!! Να ευχηθω αλλη μια φορα καλη χρονια τις καλύτερες ευχές με υγεία και ευτυχία για ολους σας !!!!
Το λοιπόν... καταρχην ευχαριστω για τις εκτενείς απαντήσεις @giannosfor & medigreek . Στο παρασύνθημα τωρα..τα βιντεάκια του φίλου μας εχω αρχισει να τα θεωρω και εγω λιγο μπερδεμένα για τον λογο οτι μπλέκει τα πράγματα λιγο στις μεταβλητές και χρησιμοποιεί άκυρα ονόματα εστω και για τα πολυ απλά εισαγωγικά πρώτα βιντεάκια που σκοπο έχουν να εξηγήσουν τι ειναι ενα αντικείμενο , τι μια κλάση , τι μια μέθοδος κτλπ.... παρολαυτα δεν εχω απαιτηση να μαθω ολη την Java απο τα δικα του βιντεο και μπραβο του για την δουλεια....γενικα ομως επειδη ειμαι και λιγο περιεργος στο διαβασμα εγω συγκεκριμενα εχω αρχισει να συνηθιζω στην ιδεα πως αν δεν συνδυασω 4-5 πηγες για να διαβασω κατι δεν προκειται να το καταλαβω!

παρακάτω πχ έχω ενα δικο μου παράδειγμα

Κώδικας: Επιλογή όλων

//-----------------------------------------------
public class Examples
{
   
   public static void main(String args[])
   {
      Number number= new Number();
      SubNumber number2= new SubNumber();
      
      number.setOnDisplay();
      
      number.value=5;
      
      number.setOnDisplay();
      
      number2.setOnDisplay();
      
      }
//-------------------------------------------------------
public class Number {
   public int value;
   
   public Number()
   {
      value=3;
            
   }
   public void setOnDisplay()
   {
      System.out.println("There is a number: " + value);
   }

   }
//-------------------------------------------------------
public class SubNumber extends Number {

}
//-------------------------------------------------------



Δηλαδή η κλάση Number είναι ένα γενικό πρότυπο ενος αντικειμένου ... το value ειναι το χαρακτηριστικο του εκάστοτε
αντικειμένου που θα δημιουργώ εγω απο την main κτλπ κτλπ..... ενω η μέθοδος περιγράφει τι κανει αυτο το αντικείμενο...
εδω πχ εκτυπώνει την τιμή του. Το αντικείμενο εδω ειναι ένας ακέραιος αριθμός number.

απλα και ομορφα με τις ονομασίες :D
Γνώσεις ⇛ Linux: Βασικές ┃ Προγραμματισμός: Δέν θέλω μεροκάματο , θέλω C και κακο θάνατο! ┃ Αγγλικά: Lower
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.10 σε Dual Boot με Windows 7
Προδιαγραφές ⇛ Επεξεργαστής : Intel(R) Core(TM) i3 CPU 540 @3.07Ghz (64bit)
RAM : Kingston 2GB
HDD : Coreshare 500GB
Κάρτα Γραφικών : Intel Corporation Core Processor Integrated Graphics Controller(rev 18) (prog-if 00 [VGA controller]) [8086:0042]
Star_Light
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2787
Εγγραφή: 01 Μάιος 2010, 21:07
Τοποθεσία: Αθήνα
IRC: Star_Light
Εκτύπωση

Re: Απορίες σε java

Δημοσίευσηαπό pc_magas » 01 Ιαν 2012, 19:51

@Star_Light
Αυτό ακριβός. Μια κλάση (αντικείμενο) μπορεί να περιγράψει μια οντότητα η ΚΑΙ άνοια (πχ από έναν άνθρωπο έως την αγάπη ;) )
Πχ.Έστω μια κλάση όπου περιγράφει έναν άνθρωπο
Κώδικας: Επιλογή όλων
class Human
{
int numberofEyes=2;//Pli8os Matiwn
int numberOfHands=2;//Pli8os xeriwn

void talk()
{
   System.out.println("Hello");
}


}


Oι μεταβλητές numberofEyes και numberOfHands είναι τα χαρακτηριστικά ενός ανθρώπου (Ένας άνθρωπος έχει 2 μάτια και 2 χέρια). Μεταβλητές σαν τις numberOfEyes και numberOfHands ονομάζονται μεταβλητές στιγμιότυπου. Ενώ η συνάρτηση talk() δηλώνει μια ενέργεια που μπορεί να κάνεις ένας άνθρωπος (να μιλήσει). Οι συναρτήσεις αυτές ονομάζονται μέθοδοι.

Η συνάρτηση public static void main(String[] args) κάνει το αντικείμενο εκτελέσιμο.
My blog|Κυπριακή Κοινότητα Ελευθέρου Λογισμικού Λογισμικού ανοικτού Κώδικα
Γνώσεις Linux:Ποτέ αρκετές|Προγραμματισμός: Php, javascript, nodejs, python, bash |Aγγλικά:Καλά
Οι υπολογιστές μου:
Spoiler: show
Ubuntu 16.04 64 bit σεIntel(R) Pentium(R) CPU G4400 @ 3.30GHz, 16Gib Ram, 500Gib Hard Disk, και κάρτα γραφικών Nvidia Geforce GT610
Lubuntu 14.04 σε Dell Inspiron mini 10(1010) intel Atom Z500 1Gb ram και gma500 (εδώθη σε άλλον)
Kubuntu 16.04 Lenovo G70 Intel i5 Nvidia Grapgics Card, Intel Graphics card (έχει 2) με Nouveau, 16Gb RAM, 126GB SSD Σκληρό Δίσκο
Άβαταρ μέλους
pc_magas
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2598
Εγγραφή: 12 Απρ 2009, 18:55
Τοποθεσία: Αχαρναί Αττικής
Launchpad: pc_magas
IRC: pc_magas
Εκτύπωση

Re: Απορίες σε java

Δημοσίευσηαπό giannosfor » 01 Ιαν 2012, 20:49

Καταρχάς καλή χρονιά σε όλους!

Στο παράδειγμα σου @Star_Light η κλάση SubNumber δεν έχει κάποιο λόγο να υπάρχει.
Όταν κάνεις extend μία κλάση το αντικείμενο που θα δημιουργήσεις θα έχει όλες τις ιδιότητες της κλάσης που κληρονόμησε.Δηλαδή
η κλάση SubNumber θα κληρονομήσει την Number και όταν θα δημιουργείς κάποιο αντικείμενο SubNumber δλδ "new SubNumber( )" αυτό το
αντικείμενο θα έχει την τιμή value και την μέθοδο setOnDisplay της Number.

Στο παράδειγμα σου η SubNumber είναι κενή άρα ουσιαστικά η SubNumber και η Number είναι ίδιες.

Ένα καλό παράδειγμα που κάναμε στη σχολή είναι αυτό.
Έχεις μία κλάση Pet,η οποία αντιστοιχεί σε όλα τα κατοικίδια που έχεις.

Κώδικας: Επιλογή όλων
public class Pet {
        private String name;

        public Pet(String nm) {

                name = nm;
        }

        public String getName() {

                return name;
        }

}


Έχεις την κλάση Dog η οποία αντιπροσωπεύει όλα τα σκυλιά,αλλά το σκυλί είναι και κατοικίδιο σου,άρα κληρονομεί και τις ιδιότητες του.
Στη συγκεκριμένη το όνομα.

Κώδικας: Επιλογή όλων
public class Dog extends Pet
{
        private String breed;

        public Dog(String bd,String name) {
                super(name);
                breed = bd;
        }

        public String getBreed() {
                return breed;
        }
}

Στην γάτα το ίδιο.

Κώδικας: Επιλογή όλων
public class Cat extends Pet {

        private String color;

        public Cat(String clr , String name ) {
                super(name);
                color = clr;
        }

        public String getColor() {
                return color;
        }
}


Κώδικας: Επιλογή όλων
public class Main {

        public static void main(String args[]) {

                Dog rex = new Dog("Canis","Rex");
                Cat kitty = new Cat("white","Kitty");

                System.out.println("My first pet is " + rex.getName() + " and his breed is " + rex.getBreed());
                System.out.println("My other pet is " + kitty.getName() + " and it's color is " + kitty.getColor());
        }
}


Βλέπεις ότι εμφανίζει και στα δύο το όνομα.Αυτό συμβαίνει γιατί κληρονομεί τις ιδιότητες και τις μεθόδους της upperclass.Δε χρειάζεται να γράψεις εσύ κάτι.

Ισως να μπορούσα να γράψω ένα καλύτερο πρόγραμμα αλλά τώρα αυτό μου ήρθε.
1 Γνώσεις Linux: Καθόλου ┃ Προγραμματισμού: Ικανοποιητικό ┃ Αγγλικών: Ικανοποιητικό
2 Ubuntu 12.04 precise 3.2.0-58-generic 32bit (en_US.UTF-8, Unity ubuntu), Ubuntu 3.2.0-57-generic, Microsoft Windows XP Professional
3 Intel Core2 Duo CPU E4600 2.40GHz ‖ RAM 2012 MiB ‖ ASUS INC. P5Q - � P5Q
4 nVidia G94 [GeForce 9600 GT] [10de:0622] {nvidia}
5 eth0: Qualcomm Atheros AR8121/AR8113/AR8114 Gigabit or Fast Ethernet [1969:1026] (rev b0) ⋮ wlan0: 148f:3070 Ralink Technology, Corp. RT2870/RT3070 Wireless Adapter
Άβαταρ μέλους
giannosfor
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 297
Εγγραφή: 24 Απρ 2011, 20:24
Τοποθεσία: Ηράκλειο
Εκτύπωση

Re: Απορίες σε java

Δημοσίευσηαπό Star_Light » 01 Ιαν 2012, 21:12

pc_magas έγραψε:@Star_Light
Αυτό ακριβός. Μια κλάση (αντικείμενο) μπορεί να περιγράψει μια οντότητα η ΚΑΙ άνοια (πχ από έναν άνθρωπο έως την αγάπη ;) )
Πχ.Έστω μια κλάση όπου περιγράφει έναν άνθρωπο
Κώδικας: Επιλογή όλων
class Human
{
int numberofEyes=2;//Pli8os Matiwn
int numberOfHands=2;//Pli8os xeriwn

void talk()
{
   System.out.println("Hello");
}


}


Oι μεταβλητές numberofEyes και numberOfHands είναι τα χαρακτηριστικά ενός ανθρώπου (Ένας άνθρωπος έχει 2 μάτια και 2 χέρια). Μεταβλητές σαν τις numberOfEyes και numberOfHands ονομάζονται μεταβλητές στιγμιότυπου. Ενώ η συνάρτηση talk() δηλώνει μια ενέργεια που μπορεί να κάνεις ένας άνθρωπος (να μιλήσει). Οι συναρτήσεις αυτές ονομάζονται μέθοδοι.

Η συνάρτηση public static void main(String[] args) κάνει το αντικείμενο εκτελέσιμο.


Ναι ακριβώς η συνάρτηση talk() δηλωνει τι κάνει το αντικειμενο.... και η Java χειρίζεται τα πάντα ως αντικείμενα μιας και ειναι αντικειμενοστραφης γλωσσα... ακομη και τους ανθρωπους μας θεωρει αντικειμενα :( :D οπως στο παραδειγμα σου!!!!

@giannosfor θα δω πιο μετα προσεκτικα το παραδειγμα σου γιατι τωρα πρεπει να φυγω.... αλλα την νέα κλάση την έφτιαξα τελειως κενή για να καταλαβω το παραδειγμα με την κληρονομικότητα στην Java.
Γνώσεις ⇛ Linux: Βασικές ┃ Προγραμματισμός: Δέν θέλω μεροκάματο , θέλω C και κακο θάνατο! ┃ Αγγλικά: Lower
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.10 σε Dual Boot με Windows 7
Προδιαγραφές ⇛ Επεξεργαστής : Intel(R) Core(TM) i3 CPU 540 @3.07Ghz (64bit)
RAM : Kingston 2GB
HDD : Coreshare 500GB
Κάρτα Γραφικών : Intel Corporation Core Processor Integrated Graphics Controller(rev 18) (prog-if 00 [VGA controller]) [8086:0042]
Star_Light
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2787
Εγγραφή: 01 Μάιος 2010, 21:07
Τοποθεσία: Αθήνα
IRC: Star_Light
Εκτύπωση

Re: Απορίες σε java

Δημοσίευσηαπό Star_Light » 02 Ιαν 2012, 17:15

@giannosfor σχετικα με το τελευταιο σου ποστ βασικα δεν έγραψα κατι..... για αυτο την έχω κενη. Απλα ήθελα να δω με ενα πολυ απλο παραδειγμα
στην πραξη την κληρονομικοτητα. Δεν διαφωνω καπου με αυτα που λες!
Γνώσεις ⇛ Linux: Βασικές ┃ Προγραμματισμός: Δέν θέλω μεροκάματο , θέλω C και κακο θάνατο! ┃ Αγγλικά: Lower
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.10 σε Dual Boot με Windows 7
Προδιαγραφές ⇛ Επεξεργαστής : Intel(R) Core(TM) i3 CPU 540 @3.07Ghz (64bit)
RAM : Kingston 2GB
HDD : Coreshare 500GB
Κάρτα Γραφικών : Intel Corporation Core Processor Integrated Graphics Controller(rev 18) (prog-if 00 [VGA controller]) [8086:0042]
Star_Light
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2787
Εγγραφή: 01 Μάιος 2010, 21:07
Τοποθεσία: Αθήνα
IRC: Star_Light
Εκτύπωση

Re: Απορίες σε java

Δημοσίευσηαπό giannosfor » 02 Ιαν 2012, 19:11

Αν θες την γνώμη δες λίγο καλύτερα τις έννοιες κλάση αντικείμενο πριν προχωρήσεις στην κληρονομικότητα.Οι έννοιες αυτές δεν είναι ταυτόσημες.Ίσως το παράδειγμα μου είναι τραβηγμένο.

Το λέω αυτό γιατί βλέπω τη δυσκολία να κατανοήσεις κάποια πράγματα.Αυτό είναι λογικό αν έρχεσαι από ένα χώρο όπως η C.
Αν θες να σκεφτείς τις έννοιες αυτές με τους όρους της C σκέψου ότι τα αντικείμενα είναι δομές που έχουν δεσμευτεί στη μνήμη
και η κλάση είναι η δήλωση αυτή της δομής.

Αν πάλι σε μπερδεύει δοκίμασε να ανακαλύψεις μόνος σου τι είναι αντικειμενοστρέφεια αλλά να θυμάσαι ότι η Java δεν είναι
C,η Java δεν έχει συναρτήσεις.
1 Γνώσεις Linux: Καθόλου ┃ Προγραμματισμού: Ικανοποιητικό ┃ Αγγλικών: Ικανοποιητικό
2 Ubuntu 12.04 precise 3.2.0-58-generic 32bit (en_US.UTF-8, Unity ubuntu), Ubuntu 3.2.0-57-generic, Microsoft Windows XP Professional
3 Intel Core2 Duo CPU E4600 2.40GHz ‖ RAM 2012 MiB ‖ ASUS INC. P5Q - � P5Q
4 nVidia G94 [GeForce 9600 GT] [10de:0622] {nvidia}
5 eth0: Qualcomm Atheros AR8121/AR8113/AR8114 Gigabit or Fast Ethernet [1969:1026] (rev b0) ⋮ wlan0: 148f:3070 Ralink Technology, Corp. RT2870/RT3070 Wireless Adapter
Άβαταρ μέλους
giannosfor
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 297
Εγγραφή: 24 Απρ 2011, 20:24
Τοποθεσία: Ηράκλειο
Εκτύπωση

Re: Απορίες σε java

Δημοσίευσηαπό Star_Light » 02 Ιαν 2012, 21:51

Οκ :) ευχαριστω για τις επισημάνσεις! Αν εχω καταλάβει καλα ολα στην Java η έννοια της αναφοράς ειναι ταυτόσημη με την έννοια ενος δείκτη στην C.
Γνώσεις ⇛ Linux: Βασικές ┃ Προγραμματισμός: Δέν θέλω μεροκάματο , θέλω C και κακο θάνατο! ┃ Αγγλικά: Lower
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.10 σε Dual Boot με Windows 7
Προδιαγραφές ⇛ Επεξεργαστής : Intel(R) Core(TM) i3 CPU 540 @3.07Ghz (64bit)
RAM : Kingston 2GB
HDD : Coreshare 500GB
Κάρτα Γραφικών : Intel Corporation Core Processor Integrated Graphics Controller(rev 18) (prog-if 00 [VGA controller]) [8086:0042]
Star_Light
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2787
Εγγραφή: 01 Μάιος 2010, 21:07
Τοποθεσία: Αθήνα
IRC: Star_Light
Εκτύπωση

Re: Απορίες σε java

Δημοσίευσηαπό pc_magas » 02 Ιαν 2012, 23:49

Κληρονομικότητα. Καλύτερα να σας πω ένα παράδειγμα.
έχουμε μια κλάση όπου προσομοιώνει ένα Ζωντανό οργανισμό
Κώδικας: Επιλογή όλων
public class LivingCreature
{
int numberOfCells;
boolean live=true;
int energy=0;
int age;

public LivingCreature(int cells)
{
   numberofCels=cells;
    age=0;
    energy=4;
    live=true;
}

LiningCrearute anaparagwgi()//Anaparagetai
{
   return new LivingCreature();
}
void gaimEnegry(int energy)//trefetai
{
  this.energy+=energy;
}

void die()
{
    live=false;
}

Όπως γνωρίζουμε ένα θυλαστικό είναι ζωντανο πλάσμα δηλαδή έχει τα γενικά χαρακτηριστικά του ζωντανού οργανισμού αλλά έχει πάποια έξτρα ιδιότητες και χαρακτηριστικά όπου το εκειδικεύουν η κάνουν και με διαφορετικό τρόπο κάποιες λετουργίες ενός αντικειμένου. Ενα θυλαστικό τρώει ένα άλλον ζωντανό οργανισμό και ναναπαράγεται με ένα άλλον θυλαστικό. Επίσεις έχει και φύλο.
Κώδικας: Επιλογή όλων
class Mamal extends LivingCreature
{
   String  sex;//Fyllo

   Mamal()
   {
       super(100000);//Καλώ τον constructor της υπερκλάσης
   }
   
  Mamal anaparagwgi (Mamal other)//Anaparagetai
  {
     if(other.sex.equals("Female"))
     {
         new Mamal();
     }
  }
 

  void gaimEnergy(LivingCreature other)//Trwei allo zwntano plasma
  {
      super.gaimEnergy(other.energy);//Kaloume thn me8odo opou klironomise
  }
}


Ο άνθρωπος δε είναι θυλαστικό αλλα έχει και κάποια έξτρα χαρακτηριστικά πχ. μπορεί και μιλάει.

Κώδικας: Επιλογή όλων
class Human extends Mamal
{
    int numberOfHands=2;//exei 2 xeria
    int numberOfEyes=2;//exei 2 matia
    boolean hasSoul=true;//exei psixi

    void talk()
   {
        System.out.println("Hello");
   }
 
  void die()
  {
     super.die();//Kaloume me8odo opou einai sto LivingCreature
     hasSoul=false;//Whes a person dies doen not have a soul
     
  }
}


Δηλαδή μια κλάση μπορεί να ειδικεύει μια άλλη κλάση προσθέτοντας γνωρίσματα και μεθόδους ή αλλάζοντας τις ήδη υπάρχουσες μεθόδους όπου έχει. Η κλάση όπου επεκτείνει μια κλάση ονομάζεται ΥΠΟΚΛΑΣΗ πχ το θυλαστικό είναι υποκλάση του ζωντανού πλάσματος. Ενώ μια κλάση όπου επεκτείνεται ονομάζεται ΥΠΕΡΚΛΑΣΗ πχ Ο ζωντανός οργανισμός είναι υπερκλάση του θυλαστικού ΚΑΙ του ανθρώπου. Όπως το Θυλαστικό είναι υπερκλάση του Ανθρώπου.
Τελευταία επεξεργασία από pc_magas και 03 Ιαν 2012, 15:35, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
My blog|Κυπριακή Κοινότητα Ελευθέρου Λογισμικού Λογισμικού ανοικτού Κώδικα
Γνώσεις Linux:Ποτέ αρκετές|Προγραμματισμός: Php, javascript, nodejs, python, bash |Aγγλικά:Καλά
Οι υπολογιστές μου:
Spoiler: show
Ubuntu 16.04 64 bit σεIntel(R) Pentium(R) CPU G4400 @ 3.30GHz, 16Gib Ram, 500Gib Hard Disk, και κάρτα γραφικών Nvidia Geforce GT610
Lubuntu 14.04 σε Dell Inspiron mini 10(1010) intel Atom Z500 1Gb ram και gma500 (εδώθη σε άλλον)
Kubuntu 16.04 Lenovo G70 Intel i5 Nvidia Grapgics Card, Intel Graphics card (έχει 2) με Nouveau, 16Gb RAM, 126GB SSD Σκληρό Δίσκο
Άβαταρ μέλους
pc_magas
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2598
Εγγραφή: 12 Απρ 2009, 18:55
Τοποθεσία: Αχαρναί Αττικής
Launchpad: pc_magas
IRC: pc_magas
Εκτύπωση

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Ανάπτυξη Λογισμικού / Αλγόριθμοι