Φτιάχνω ένα παιχνίδι...

...του ubuntu και έργων ΕΛ/ΛΑΚ (Έργα-Οδηγοί-Προτάσεις)

Συντονιστής: konnn

Re: Φτιάχνω ένα παιχνίδι...

Δημοσίευσηαπό alkismavridis » 15 Φεβ 2013, 14:14

Βασικά θα μπορούσαμε να το κάνουμε ως εξής:

1. Τυχαία κατανομή τοίχων και μεγέθους πίστας (λογικά πράγματα εννοείται.)
2. Τοποθέτηση όλων των τούβλων στην τελική τους θέση, με το Sikla να αγγίζει ένα από αυτά (σαν τη στιγμή που τερματίζεις δηλαδή).
3. Πολλές τυχαίες κινήσεις αντίστροφα από την ροή του παιχνιδιού (τα τούβλα να σπρώχνουν το sikla!!)

Το τελικό αποτέλεσμα θα είναι σίγουρα επιλύσιμο (ίσως όμως όχι πάντα ενδιαφέρον...)
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο┃ Προγραμματισμός: Java, Assembly, Fortran, μαθαίνω C/X11┃ Αγγλικά: Μέτρια
Λειτουργικό σε Η/Υ ϰ μοντέλο: Ubuntu 14.04 64-bit ┃ Τρόπος εγκατάστασης: Live USB
Προδιαγραφές ⇛ Desktop: Intel i5 2320 3.00GHz.┃ MotherBoard: Asus p8h61 -m pro
Προδιαγραφές ⇛ RAM: 4GB ┃ Τροφοδοτικό Corsair CX430

GPU: Intel 2nd Generation Core Processor Family Integrated Graphics Controller [8086:0102] {i915}
5 eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168] (rev 06) ⋮ wlan0: 0b05:1723 ASUS WL-167G v2 802.11g Adapter [Ralink RT2571W]
Οθόνη Schaub Lorenz (Tv)
alkismavridis
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 273
Εγγραφή: 18 Μαρ 2009, 18:46
Εκτύπωση

Re: Φτιάχνω ένα παιχνίδι...

Δημοσίευσηαπό simosx » 15 Φεβ 2013, 14:50

alkismavridis έγραψε:Βασικά θα μπορούσαμε να το κάνουμε ως εξής:

1. Τυχαία κατανομή τοίχων και μεγέθους πίστας (λογικά πράγματα εννοείται.)
2. Τοποθέτηση όλων των τούβλων στην τελική τους θέση, με το Sikla να αγγίζει ένα από αυτά (σαν τη στιγμή που τερματίζεις δηλαδή).
3. Πολλές τυχαίες κινήσεις αντίστροφα από την ροή του παιχνιδιού (τα τούβλα να σπρώχνουν το sikla!!)

Το τελικό αποτέλεσμα θα είναι σίγουρα επιλύσιμο (ίσως όμως όχι πάντα ενδιαφέρον...)


Τώρα που το ξανασκέφτομαι. Μπορεί να γραφτεί πρόγραμμα αυτόματης επίλυσης για πίστα που θα φτιάξει ο χρήστης.
Οπότε ο χρήστης να μπορεί να κάνει μικρό διορθώσεις ώστε μια μη επιλύσιμη πίστα να μπορεί να επιλυθεί.
προσωπικό ιστολόγιο ϗ πλανήτης Ubuntu-gr
Συμβάλετε και εσείς στο ελληνικό βιβλίο Ubuntu!
1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 13.10 saucy 3.11.0-031100rc1-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity ubuntu)
3 AMD E-450 APU with Radeon HD Graphics ‖ RAM 3555 MiB ‖ Sony Corporation VAIO
4 AMD nee ATI Wrestler [Radeon HD 6320] [1002:9806] {fglrx_pci}
5 eth0: Atheros Inc. AR8151 v2.0 Gigabit Ethernet [1969:1083] (rev c0) ⋮ wlan0: Atheros Inc. AR9285 [168c:002b] (rev 01)
Φτιάξτε και εσείς τη δική σας υπογραφή (παραπάνω κείμενο) αυτόματα με κλικ εδώ!
simosx
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 10334
Εγγραφή: 11 Μάιος 2008, 18:52
Launchpad: simosx
IRC: simosx
Εκτύπωση

Re: Φτιάχνω ένα παιχνίδι...

Δημοσίευσηαπό pc_magas » 15 Φεβ 2013, 15:29

Είπα να κάνω compile το project αλλά παίρνς τα εξής errors:
Κώδικας: Επιλογή όλων
pcmagas@pcmagas-Inspiron-1010:~$ git clone https://github.com/alkismavridis/Sikla.git
Cloning into 'Sikla'...
remote: Counting objects: 28, done.
remote: Compressing objects: 100% (20/20), done.
remote: Total 28 (delta 4), reused 28 (delta 4)
Unpacking objects: 100% (28/28), done.
pcmagas@pcmagas-Inspiron-1010:~$ cd /home/pcmagas/Sikla/sikla
pcmagas@pcmagas-Inspiron-1010:~/Sikla/sikla$ java *.java
Error: Could not find or load main class FileManager.java
pcmagas@pcmagas-Inspiron-1010:~/Sikla/sikla$ java *.java
Error: Could not find or load main class FileManager.java
My blog|Κυπριακή Κοινότητα Ελευθέρου Λογισμικού Λογισμικού ανοικτού Κώδικα
Γνώσεις Linux:Ποτέ αρκετές|Προγραμματισμός: Php, javascript, nodejs, python, bash |Aγγλικά:Καλά
Οι υπολογιστές μου:
Spoiler: show
Ubuntu 16.04 64 bit σεIntel(R) Pentium(R) CPU G4400 @ 3.30GHz, 16Gib Ram, 500Gib Hard Disk, και κάρτα γραφικών Nvidia Geforce GT610
Lubuntu 14.04 σε Dell Inspiron mini 10(1010) intel Atom Z500 1Gb ram και gma500 (εδώθη σε άλλον)
Kubuntu 16.04 Lenovo G70 Intel i5 Nvidia Grapgics Card, Intel Graphics card (έχει 2) με Nouveau, 16Gb RAM, 126GB SSD Σκληρό Δίσκο
Άβαταρ μέλους
pc_magas
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2598
Εγγραφή: 12 Απρ 2009, 18:55
Τοποθεσία: Αχαρναί Αττικής
Launchpad: pc_magas
IRC: pc_magas
Εκτύπωση

Re: Φτιάχνω ένα παιχνίδι...

Δημοσίευσηαπό Learner » 15 Φεβ 2013, 16:24

Από κώδικα δεν γνωρίζω για να βοηθήσω στην περαιτέρω ανάπτυξη του απλού (αλλά έξυπνου) παιχνιδιού που έφτιαξες. Είναι από εκείνα τα παιχνίδια που πρέπει να ακονίσεις λίγο το κεφάλι σου για να τα παίξεις. (προσωπικά μου αρέσει).

Μπορώ ίσως να βοηθήσω με άλλα πράγματα και θα προσπαθήσω παραθέτοντας παρακάτω διάφορα που θεωρώ σημαντικά.

Αυτά πρέπει (κατά τη γνώμη μου βέβαια) να μπούνε στην αρχική σου δημοσίευση.
Επίσης να αλλάξεις τον τίτλο σε κάτι πιο συγκεκριμένο , όπως "Sikla Game by alkismavridis"

Οδηγίες κατεβάσματος και εγκατάστασης παιχνιδιού.


Για να εγκαταστήσουμε και να παίξουμε το συγκεκριμένο παιχνίδι πρέπει να έχουμε στο σύστημα μας εγκατεστημένη την έκδοση 7 της java.
Αυτό γίνεται με τις παρακάτω εντολές σε τερματικό
Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo apt-get install openjdk-7-jdk openjdk-7-jre

Σε περίπτωση που έχουμε ΚΑΙ την έκδοση java 6 (Οpenjdk-6) , τότε θα χρειαστεί να τρέξουμε ένα
Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo update-java-alternatives -s /usr/lib/jvm/java-1.7.0-openjdk-amd64
ή να δώσουμε το αντίστοιχο path για 32bit συστήματα (i386) , για να ανανεώσουμε την χρήση της java.
Μπορούμε να δούμε την λίστα με τα paths με την εντολή
Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo update-java-alternatives --list


Αφού εγκαταστήσουμε και θέσουμε την σωστή java έκδοση , κατεβάζουμε το παιχνίδι με την παρακάτω εντολή
Κώδικας: Επιλογή όλων
wget --no-check-certificate  https://github.com/alkismavridis/Sikla/archive/master.zip -O ~/Sikla.zip

Έπειτα ανοίγουμε τον ναυτίλο (nautilus file manager) και βρίσκουμε το αρχείο Sikla.zip και κάνουμε δεξί κλικ και extract here (αποσυμπίεση εδώ).
Γυρνάμε πάλι στο τερματικό μας και δίνουμε τις παρακάτω εντολές
Κώδικας: Επιλογή όλων
cd Sikla-master/sikla/
javac *.java


Το παιχνίδι πλέον είναι έτοιμο για να παίξετε και μπορείτε να το τρέξετε μέσω τερματικού (αφού βρίσκεστε μέσα στον κατάλογο Sikla-master) με την εντολή
Κώδικας: Επιλογή όλων
java sikla.SiklaMain


Δημιουργώντας ένα εικονίδιο στην αριστερή μπάρα (launcher)


Μπορείτε αν θέλετε να δημιουργήσετε ένα εικονίδιο στην αριστερή μπάρα του Unity , έτσι ώστε να μην χρειάζεται να τρέχετε το παιχνίδι κάθε φορά από το τερματικό.

Εγκατάσταση απαιτούμενου πακέτου
Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo apt-get install gnome-panel --no-install-recommends

Δημιουργία απαραίτητου script
Κώδικας: Επιλογή όλων
gedit sikla.sh

κάνουμε αντιγραφή και επικόλληση μέσα , τα παρακάτω
Κώδικας: Επιλογή όλων
#!/bin/bash
cd ~/Sikla-master
java sikla.SiklaMain
exit 0

αποθηκεύουμε και μετά εκτελούμε σε τερματικό
Κώδικας: Επιλογή όλων
chmod +x sikla.sh

Έπειτα δημιουργούμε ένα εικονίδιο , όποιο θέλουμε εμείς.. και το σώζουμε σε μορφή .png
Μπορείτε να πάρετε και αυτό από εδώ με δεξί κλικ και αποθήκευση.


Τέλος δημιουργούμε τον εκκινητή με την παρακάτω εντολή
Κώδικας: Επιλογή όλων
gnome-desktop-item-edit ~/.local/share/applications/ --create-new

Στο παράθυρο που θα ανοίξει επιλέγουμε
  • Name: Sikla
  • Command: /home/username/sikla.sh
  • Comment: Ότι θέλουμε
  • Πατώντας το τετράγωνο σχήμα θα ανοίξει ο κατάλογος και επιλέγουμε το εικονίδιο που έχουμε φτιάξει.

Όπου username θα πρέπει να βάλουμε το αντίστοιχο δικό μας.

Αφού τελειώσουν τα παραπάνω , μπορούμε να εντοπίσουμε το παιχνίδι γράφοντας : Sikla στον Dash και αν θέλουμε να το τοποθετήσουμε και στην αριστερή μπάρα (Launcher) για γρηγορότερη πρόσβαση.


! Καλή διασκέδαση !
About Me
NickTux@GitHub

Spoiler: show
1. Ubuntu 18.04 LTS
2. Intel Core i3 CPU M 380 2.53GHz ‖ RAM 6GB ‖ Acer Aspire 5733
3. Intel Integrated Graphics [8086:0046] {i915}
4. wlan0: Atheros Inc. AR9485 Wireless Network Adapter [168c:0032] (rev 01)
Άβαταρ μέλους
Learner
Συντονιστής
Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 9765
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2010, 21:24
Τοποθεσία: Αθήνα
Launchpad: nicktux
IRC: NickTux
Εκτύπωση

Re: Φτιάχνω ένα παιχνίδι...

Δημοσίευσηαπό pc_magas » 15 Φεβ 2013, 17:23

Παίδες κατάφερα να το κάνω σε jar.

Πρώτα κάνουμε clone το project με το εργαλείο git.
Κώδικας: Επιλογή όλων
git pull https://github.com/alkismavridis/Sikla.git


Μετά στον κατάλογο που είσαι κάνουμε:
Κώδικας: Επιλογή όλων
jar -cvfe ./sikla.jar sikla.SiklaMain ./sikla/*.class ./sikla/stages ./sikla/data/*
My blog|Κυπριακή Κοινότητα Ελευθέρου Λογισμικού Λογισμικού ανοικτού Κώδικα
Γνώσεις Linux:Ποτέ αρκετές|Προγραμματισμός: Php, javascript, nodejs, python, bash |Aγγλικά:Καλά
Οι υπολογιστές μου:
Spoiler: show
Ubuntu 16.04 64 bit σεIntel(R) Pentium(R) CPU G4400 @ 3.30GHz, 16Gib Ram, 500Gib Hard Disk, και κάρτα γραφικών Nvidia Geforce GT610
Lubuntu 14.04 σε Dell Inspiron mini 10(1010) intel Atom Z500 1Gb ram και gma500 (εδώθη σε άλλον)
Kubuntu 16.04 Lenovo G70 Intel i5 Nvidia Grapgics Card, Intel Graphics card (έχει 2) με Nouveau, 16Gb RAM, 126GB SSD Σκληρό Δίσκο
Άβαταρ μέλους
pc_magas
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2598
Εγγραφή: 12 Απρ 2009, 18:55
Τοποθεσία: Αχαρναί Αττικής
Launchpad: pc_magas
IRC: pc_magas
Εκτύπωση

Re: Φτιάχνω ένα παιχνίδι...

Δημοσίευσηαπό simosx » 16 Φεβ 2013, 01:20

Μας απομένει τώρα το πακετάρισμα.
προσωπικό ιστολόγιο ϗ πλανήτης Ubuntu-gr
Συμβάλετε και εσείς στο ελληνικό βιβλίο Ubuntu!
1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 13.10 saucy 3.11.0-031100rc1-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity ubuntu)
3 AMD E-450 APU with Radeon HD Graphics ‖ RAM 3555 MiB ‖ Sony Corporation VAIO
4 AMD nee ATI Wrestler [Radeon HD 6320] [1002:9806] {fglrx_pci}
5 eth0: Atheros Inc. AR8151 v2.0 Gigabit Ethernet [1969:1083] (rev c0) ⋮ wlan0: Atheros Inc. AR9285 [168c:002b] (rev 01)
Φτιάξτε και εσείς τη δική σας υπογραφή (παραπάνω κείμενο) αυτόματα με κλικ εδώ!
simosx
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 10334
Εγγραφή: 11 Μάιος 2008, 18:52
Launchpad: simosx
IRC: simosx
Εκτύπωση

Re: Φτιάχνω ένα παιχνίδι...

Δημοσίευσηαπό pc_magas » 16 Φεβ 2013, 11:54

Ακόμη φίλε καλό όταν δεν βρίσκει προφίλ το πρόγραμμα να δημιουργεί έναν κατάλογο με τα προφίλ στο home folder ή στα Έγραφά μου αναλόγως το σύστημα που τρέχει.
My blog|Κυπριακή Κοινότητα Ελευθέρου Λογισμικού Λογισμικού ανοικτού Κώδικα
Γνώσεις Linux:Ποτέ αρκετές|Προγραμματισμός: Php, javascript, nodejs, python, bash |Aγγλικά:Καλά
Οι υπολογιστές μου:
Spoiler: show
Ubuntu 16.04 64 bit σεIntel(R) Pentium(R) CPU G4400 @ 3.30GHz, 16Gib Ram, 500Gib Hard Disk, και κάρτα γραφικών Nvidia Geforce GT610
Lubuntu 14.04 σε Dell Inspiron mini 10(1010) intel Atom Z500 1Gb ram και gma500 (εδώθη σε άλλον)
Kubuntu 16.04 Lenovo G70 Intel i5 Nvidia Grapgics Card, Intel Graphics card (έχει 2) με Nouveau, 16Gb RAM, 126GB SSD Σκληρό Δίσκο
Άβαταρ μέλους
pc_magas
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2598
Εγγραφή: 12 Απρ 2009, 18:55
Τοποθεσία: Αχαρναί Αττικής
Launchpad: pc_magas
IRC: pc_magas
Εκτύπωση

Re: Φτιάχνω ένα παιχνίδι...

Δημοσίευσηαπό alkismavridis » 16 Φεβ 2013, 21:50

Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σας!!

Σύντομα, όταν βρώ χρόνο θα φτιάξω ένα εύκολο πακετάρισμα για γρήγορο install, και με εικονίδιο και με όλα!!
Σκέφτομαι ένα πακέτο Debian για να μπορείς να κάνεις και εύκολο uninstall.
Μετά μένει να φτιάξουμε πίστες για να εμπλουτιστεί (τώρα έχει μόνο 10).

Όσον αφορά τώρα τον αλγόριθμο αυτόματης επίλυσης, μου φαίνεται ακατόρθωτο!! Και νομίζω λίγο αχρείαστο για δύο λόγους:
1. Όταν ο χρήστης δημιουργεί πίστες το ωραίο είναι να σκέφτεται μόνος του αν και πως λύνεται...
2. Αν του δώσουμε τέτοιο εργαλείο θα μπορεί να «αντιγράψει» μία κύρια πίστα και να δει τη λύση της. Δε θα έχει ενδιαφέρον έτσι...

Για τα προφίλ τώρα:
Όταν το πρόγραμμα δε βρίσκει, βγάζει αυτόματα ένα παράθυρο για δημιουργία.
Τα προφίλ αποθηκεύονται σε έναν φάκελο στο sikla/profiles.
Γι αυτό και πρέπει ο φάκελος αυτός να υπάρχει...

Από τετάρτη που τελειώνω με την εξεταστική μου θα κάτσω να φτιάξω πακετάκι deb για εύκολη εγκατάσταση :-)
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο┃ Προγραμματισμός: Java, Assembly, Fortran, μαθαίνω C/X11┃ Αγγλικά: Μέτρια
Λειτουργικό σε Η/Υ ϰ μοντέλο: Ubuntu 14.04 64-bit ┃ Τρόπος εγκατάστασης: Live USB
Προδιαγραφές ⇛ Desktop: Intel i5 2320 3.00GHz.┃ MotherBoard: Asus p8h61 -m pro
Προδιαγραφές ⇛ RAM: 4GB ┃ Τροφοδοτικό Corsair CX430

GPU: Intel 2nd Generation Core Processor Family Integrated Graphics Controller [8086:0102] {i915}
5 eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168] (rev 06) ⋮ wlan0: 0b05:1723 ASUS WL-167G v2 802.11g Adapter [Ralink RT2571W]
Οθόνη Schaub Lorenz (Tv)
alkismavridis
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 273
Εγγραφή: 18 Μαρ 2009, 18:46
Εκτύπωση

Re: Φτιάχνω ένα παιχνίδι...

Δημοσίευσηαπό Ilias95 » 16 Φεβ 2013, 23:29

Ωραία δουλεία!

Παρατηρήσεις:

1. Πρέπει σίγουρα να υλοποιηθεί μια επιλογή αναίρεσης κίνησης! :)
2. Ίσως θα ήταν χρήσιμο να γίνεται αυτόματη αποθήκευση για κάθε παίκτη όταν αυτός περνάει μια πίστα. Το να πρέπει να επαναλάβει κάποιες πίστες επειδή ξέχασε να πατήσει save θα είναι σίγουρα αρκετά εκνευριστικό.
3. Τα prof και prof~ δεν χρησιμοποιούνται ούτε διαγράφονται. Υπάρχει ιδιαίτερος λόγος που υπάρχουν;

Επίσης δεν υπάρχει στοίχιση στον κώδικα σου.
Πχ. ένα sample:
Spoiler: show
Κώδικας: Επιλογή όλων
if (status==PLAYS && map!=null) {
for (int i=0;i<map.length;++i) {
for (int j=0;j<map[0].length;++j) {
switch (map[i][j]) {
case WALL:
g.drawImage(im2,USIZE*i,USIZE*j,this);
break;
case BLOCK: case GBLOCK:
g.drawImage(im3,USIZE*i,USIZE*j,this);
break;
case GOAL:
g.drawImage(im4,USIZE*i,USIZE*j,this);
break;
}//switch
}//for j
}//for i

Μαντεύω ότι αυτό έγινε κατά λάθος. Μήπως κάτι παίζει με το IDE σου και τα έβλεπες αλλιώς όταν έγραφες;
Δες αν μπορείς να το διορθώσεις γιατί ο κώδικας είναι εξαιρετικά δυσανάγνωστος έτσι.

Α, ακόμα ο sikla folder που έχεις πάνω πάνω στο source tree είναι περιττός.
Δηλαδή το README και τα υπόλοιπα αρχεία πρέπει να βρίσκονται στο top level του αποθετηρίου.
Ή μπορούν να μπουν τα *.java αρχεία σε έναν φάκελο με όνομα sikla ή src ακριβώς κάτω απ' το top level αλλά αυτό είναι δική σου επιλογή.
Ilias95
saintTUX
saintTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1548
Εγγραφή: 29 Απρ 2011, 23:26
Εκτύπωση

Re: Φτιάχνω ένα παιχνίδι...

Δημοσίευσηαπό alkismavridis » 17 Φεβ 2013, 13:06

Λοιπόν!!

Έκανα και άλλο Commit για πολύ εύκολο install.

Εγκατάσταση Sikla
1. Κατεβάστε το zip από εδώ.
2. Αποθηκεύστε το όπου θέλετε και αποσυμπιέστε το.
3. Πηγαίνετε από το Ναυτίλο (ή τερματκό) στον φάκελο Linux_Install που βρίσκεται στον φάκελο που μόλις αποσυμπιέσατε.
4. Εκτελέστε το install_sikla από το ναυτίλο ή πατήστε make στο τερματικό. Έπειτα μπορείτε (αν θέλετε) να διαγράψετε το zip και τον φάκελο που βγήκε από αυτό.
5. Λογικά θα έχει εμφανιστεί ένα αρχείο στο Home σας με όνομα Sikla. Αυτό το αρχείο μπορείτε να το μετονομάσετε ή να το μετακινήσετε όπου θέλετε. Εκτελώντας το θα ανοίγετε το παιχνίδι!!

Γενικά σχόλια:
1. Πρέπει να έχετε εγκαταστήσει την έκδοση 7 της Java, οπότε ό,τι λέει παραπάνω ο φίλος Learner ισχύει απόλυτα!
Βέβαια, αν δε θέλετε μην εγκαταστήσετε το openjdk-7-jdk. Το μόνο που θα χρειαστείτε πλέον είναι το openjdk-7-jre

2. Ο Learner έχει γράψει επίσης πως να δημιουργήσεις ένα κανονικό Launcher (και με εικονίδιο και με τα όλα του!!!). Ρίξτε μία ματιά και εκεί! Απλώς τώρα (επειδή άλλαξα λίγο τους φακέλους) στην command πρέπει να βάλετε κάτι σαν:
Κώδικας: Επιλογή όλων
cd ~/.sikla && java sikla.SiklaMain



Για τον Ilias95 τώρα...
1 και 2. Έχεις απόλυτο δίκιο. Μόλις τελειώσω με την εξεταστική, θα γίνει!!!
3. Τα έβαλα γιατί το github δε δεχόταν κενούς φακέλους. Ο φάκελος profiles όμως έπρεπε να υπάρχει! Άρα τον γέμισα με κάτι άχρηστο.
Άρα πάλι έχεις δίκιο. Τώρα που έκανα το makefile δε χρειαζόταν και τα διέγραψα. Τον φάκελο profiles πλέον τον δημιουργεί το makefile.

4. Για τα tab τώρα... Ξέρω είναι αρκετά ανορθόδοξος τρόπος να γράφω, αλλά βάλω μόνο ένα tab στις μεθόδους. Αυτό το κάνω επειδή τα πάρα πολλά tab σε κάθε if ή for είναι νομίζω περισσότερο μπέρδεμα για το μάτι παρά ξεκαθάρισμα, γιατί έτσι ο κώδικας μοιάζει με πολλές οριζόντιες πυραμίδες!
Πρέπει όμως σιγά-σιγά να συνηθίσω αφού όλοι έτσι γράφουν...

5. Ο φάκελος sikla είναι εκεί για java-νέζικους λόγους.
Επειδή όλα βρίσκονται στο πακέτο sikla, πρέπει να βρίσκονται και σε φάκελο με όνομα sikla για να τα τρέξει το Virtual Machine.
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο┃ Προγραμματισμός: Java, Assembly, Fortran, μαθαίνω C/X11┃ Αγγλικά: Μέτρια
Λειτουργικό σε Η/Υ ϰ μοντέλο: Ubuntu 14.04 64-bit ┃ Τρόπος εγκατάστασης: Live USB
Προδιαγραφές ⇛ Desktop: Intel i5 2320 3.00GHz.┃ MotherBoard: Asus p8h61 -m pro
Προδιαγραφές ⇛ RAM: 4GB ┃ Τροφοδοτικό Corsair CX430

GPU: Intel 2nd Generation Core Processor Family Integrated Graphics Controller [8086:0102] {i915}
5 eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168] (rev 06) ⋮ wlan0: 0b05:1723 ASUS WL-167G v2 802.11g Adapter [Ralink RT2571W]
Οθόνη Schaub Lorenz (Tv)
alkismavridis
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 273
Εγγραφή: 18 Μαρ 2009, 18:46
Εκτύπωση

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Ανάπτυξη Λογισμικού / Αλγόριθμοι