Φιλοσοφικές απορίες σχετικά με το Linux

...σχετικά με το ελεύθερο λογισμικό (άρθρα μελών - αναδημοσιεύσεις - συζητήσεις)

Συντονιστής: ubuderix

Φιλοσοφικές απορίες σχετικά με το Linux

Δημοσίευσηαπό Holyshock » 29 Μάιος 2012, 17:11

Είμαι ένας αρχάριος χρηστης Linux τα οποία χρησημοποιώ κοντά ένα χρόνο τώρα στην αρχή παράλληλα με τα windows τώρα πιά στον υπολογιστή μου έχω μόνο Ubuntu. Η αλήθεια είναι πως λατρέυω την όλη φάση με το linux (ανοικτό λογισμικό, κοινότητα, αμεσότητα, σταθερότητα) είναι τόμεις που ενώ μπορύν να σε κερδίσουν, απ ότι φένεται δεν κερδίζουν και τόσους χρήστες ώστε κάποιος να απαρνηθεί το windows περιβαλλον που ως τώρα κάνει τη δουλεία του για να πάει στα λινουξ.

Έτσι μου δημιουργούνται κάποες σχετικά με δίαφορα που έχω γνωρίσει τόσο καιρό με το χώρο του λίνουξ.

Γιατί υπάρχουν τόσες διανομές???
Δηλαδή ναι ειναι ωραίο να έχεις επιλογές να κάνεις ότι θές με το λειτουργικό σου αλλά οι διανομές είναι άπειρες και οι περισσότερες είναι χωρίς κόσμο, ενεργό κόσμο που να μπορείς να βρείς μια κοινότητα να λύσεις ένα πρόβλημα. Ετσι ασχολούνται τόσα άτομα να κάνει ο καθένας μια διανόμη που τελικά βασίζεται αλλού με αποτέλεσμα να μην βγαίνει κάτι καινοτόμο και απλά να παρουσιάζουν μια άλλη εκδοχη του ubuntu μια άλλη εκδοχή του gnome και καταλήγουμε να έχουμε μόνο άλλες εκδοχές και όχι κάτι καινοτόμο. Δηλαδή όταν βγήκε το unity η κοινότητα το έκραξε αντί λοιπόν να σχοληθεί κόσμος με το να φτιάξει το unity ασχηλήτε με το να φτιάξει διανομές χωρίς το unity απλά με ένα πιο παλιό περιβάλλον.

Γιατι υπάρχουν τόσοι τύποι πακέτων???
RPM, DEP, TAZ και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο, δεν θα ήταν πιο εύχρηστο για όλους και πιο απλο για τον μέσο χρήστη? να καταλήξουν όλοι που έχουν λίνουξ σε έναν τύπο πακέτων απο το να ασχολήτε κάποιο δυναμικό που φτιάχνει μια εφαρμογή να την μεταφράσει και σε άλλους τύπους πακέτων?

Γιατί έχουμε κάνει καραμέλα το δωρέαν αλλιώς πειρατικό???