Τόσο το FLTK όσο και το Code::Blocks είναι εξαιρετικές επιλογές για να ξεκινήσεις να ασχολείσαι με GUI, μιας και το Code::Blocks ενσωματώνει ήδη wizard για FLTK projects.
Το FLTK αν και δεν το έχω χρησιμοποιήσει προσωπικά ξέρω πως είναι ελαφρύ, εύχρηστο και στοχευμένο. Bασικό μείον ο κάπως δύσχρηστος resource editor (το βοηθητικό δηλαδή πρόγραμμα με το οποίο μπορείς να σχεδιάσεις ξεχωριστά το γραφικό περιβάλλον της εφαρμογής σου, και να χρησιμοποιήσεις κατόπιν προγραμματιστικά στον κώδικά σου τα αρχεία που παράγει ... FLUID ονομάζεται).
Υπάρχουν αναλυτικές οδηγίες ανάπτυξης εφαρμογών με FLTK στο επίσημο site του:
http://www.fltk.org/documentation.phpΌπως όλα τα GUI frameworks, έτσι και το FLTK προϋποθέτει τουλάχιστον μεσαίο επίπεδο γνώσεων της βασικής γλώσσας, που σε αυτή την περίπτωση είναι η C++.
g1wrg0s έγραψε:... Βασικα θελω να πειραματιστω με GUI αλλα ηθελα να δω αν υπαρχει καποιος οδηγος στα ελληνικα ο οποιος να εξηγει πως βαζεις μια βιβλιοθηκη γραφικων στο συστημα σου ωστε να μπορεις να τη χρησιμοποιησεις.
Ο πλέον συνηθισμένος τρόπος είναι να κάνεις #include τα header αρχεία της GUI βιβλιοθήκης στον κώδικά σου, και να τον κάνεις compile μαζί με το ή τα object files της GUI βιβλιοθήκης.
Αν για παράδειγμα τα object files του FLTK είναι ας πούμε συγκεντρωμένα σε ένα αρχείο
libfltk.a, τότε στη γραμμή του g++ γράφεις κάτι σαν το παρακάτω...
- Κώδικας: Επιλογή όλων
g++ myprog.cpp -lfltk
Αν οι διαδρομές των .h κα .a αρχείων του FLTK διαφέρουν από τις στάνταρ που ψάχνει ο g++, τότε πρέπει να τα ορίσεις κι αυτά στη γραμμή εντολών του g++ με τα flags -I και -L, αντίστοιχα (το πρώτα για τα header files, το 2ο για τα object files).
Π.χ....
- Κώδικας: Επιλογή όλων
g++ myprog.cpp -Ifltk/include -Lfltk/lib -lfltk