ΜΗΝ αναβαθμίσετε το Samsung Tab σας σε 3.2

...τα πάντα για το open source στον χώρο των gadgets, συζητήσεις, εργαλεία, open hardware, οδηγοί κ.ά.

Συντονιστής: adem1

ΜΗΝ αναβαθμίσετε το Samsung Tab σας σε 3.2

Δημοσίευσηαπό nikosal » 15 Νοέμ 2011, 19:58

Έχω την ταμπλέτα της υπογραφής μου με 3.1, την είχα πάρει αρχές Ιουλίου από έξω. Κανένα παράπονο ως τώρα, τη θεωρώ εξαιρετική ως hardware ενώ και το android είναι πολύ καλό.

Χτες μου ήρθε ειδοποίηση για αναβάθμιση σε 3.2 την οποία και έκανα ΟΤΑ. Δυστυχώς η αναβάθμιση είναι ελαττωματική και αχρηστεύει το wifi (!!), την αυτόματη περιστροφή οθόνης (!!) και όπως διάβασα και το bluetooth, κάτι που δεν επιβεβαιώνω απλά γιατί δεν το χρησιμοποιώ. Από χτες το βράδυ βοά το ίντερνετ (ας μου επιτραπεί ο δραματικός όρος) από δεκάδες χρήστες σε Ευρώπη και Αμερική που έχασαν το wifi -και να δούμε πώς θα το διορθώσουν κιόλας, αφού δεν θα μπορούν να κατεβάσουν οποιοδήποτε fix φτιάξει άρον άρον η samsung. Μάλιστα κάποιοι χρήστες αναφέρουν ότι μόλις καλέσουν τα help desk της εταιρίας τους απαντάνε «ξέρουμε, ξέρουμε, δουλεύουμε για να υπάρξει fix άμεσα» πριν καλά καλά πουν τι θέλουν. Φυσικά μέσα σε 24 ώρες η Samsung απέσυρε το update. Οπότε όποιος δεν το είδε ήταν... τυχερός. Ήθελα να ξέρω πόσοι θα χάσουν τη δουλειά τους μέσα από αυτή την τεράστια πατάτα, που θα προκαλέσει συζητήσεις, δυσφήμηση, άρθρα κλπ.

Λύση για την αναβάθμιση όταν έρθει, υπάρχει. Αφού έψαξα λίγο διαπίστωσα ότι από τις αναφορές των χρηστών το πρόβλημα είναι ότι δεν λειτουργεί το DCHP και δεν μπορεί να πάρει dynamic IP η ταμπλέτα, παίρνει όμως στάτικ, αν δηλώσεις εσύ ΙΡ, Gate, DNS κλπ. Οπότε σπίτι σου, στο ρούτερ σου, έχεις ίντερνετ και περιμένεις τη Samsung να σου στείλει το fix. Αλλά πόσοι μπορούν να κάνουν αυτή την ενέργεια; Λίγοι. Να δω πώς θα ειδοποιηθούν μάλιστα, να δω πώς θα πάρουν οδηγίες για static... Επισημαίνω ότι μιλώ για την ταμπλέτα που είναι μόνο wifi (όπως δηλ. η δική μου) και όχι την 3G/wifi για την οποία υπάρχει και ο δρόμος του ίντερνετ μέσω sim.

Λάθη συμβαίνουν, αλλά όταν στέλνεις update για ένα συγκεκριμένο μηχάνημα δεν μπορεί βρε αδελφέ να μη το δοκιμάσεις πρώτα με 5-10 αναβαθμίσεις σε μηχανάκια. Άλλο να είσαι η Canonical και να έχεις να κάνεις με 5,000 διαφορετικές hardware υλοποιήσεις και συνδυασμούς και άλλο να είσαι η samsung και να φτιάχνεις ένα αναθεματισμένο update για ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ μηχάνημα, δεν συμφωνείτε; Αυτό για να μην τα βάζουμε τόσο εύκολα με τη μαμά μας όταν μας στέλνει ένα update που σε 1 στους 100 χρήστες προκαλεί κάποιο πρόβλημα.

Τέλος πάντων, το μήνυμα είναι για να μην αναβαθμίσει όποιος τυχόν δει το update, αν και όπως ανάφερα, το έχουν «τραβήξει» πίσω.
Desktop στο σπίτι: ubuntu 14.04 σε AMD Athlon II 435X3 (αναβάθμιση) με Samsung SSD 500GB
Desktop στην εργασία windows xp (δυστυχώς!)
Laptop: ubuntu 13.10 σε i3 (new install) με Samsung SSD 250GB
Netbook των τέκνων: lubuntu 13.10 σε Atom 450 (new install)
Smartphone: Android 4.1.2 Jelly Bean σε Samsung Nexus S
Tablet: Android 4.4.2 KitKat σε LG G pad 8.3
Άβαταρ μέλους
nikosal
Ubuntistas
Ubuntistas

Εκτύπωση

Re: ΜΗΝ αναβαθμίσετε το Samsung Tab σας σε 3.2

Δημοσίευσηαπό nikosal » 22 Νοέμ 2011, 10:06

Χτες μίλησα δεύτερη φορά με το chat τους. Την πρώτη φορά, δυο ή τρεις μέρες πριν, ο τεχνικός μου είχε πει ότι ετοιμάζουν ένα fix που θα μεταδοθεί On The Air (OTA) όπως είναι το φυσιολογικό. Διαβάστε το δεύτερο chat που είχα μαζί τους και πείτε μου αν σας σηκωθεί η τρίχα.

You are now chatting with 'Sanford'. There will be a brief survey at the end of our chat to share feedback on my performance today.
Your Issue ID for this chat is LTK5640343162X
Sanford: Hi, thanks for reaching out to Samsung tech support. How can I help you today?
Visitor: hi San
Visitor: I would like to know if the fix on the (infamous worldwide now) broken update to 3.2 in my 7510 Galaxy Tab is a day closer
Visitor: As I only have static wifi and even more important, not auto-rotate
Sanford: I understand that your Tab is unable to connect to wifi even after assigning the static IP address. Am I correct?
Visitor: No, I said I only have static wifi, which is good for my house only, where I can "read" the settings of my router, but nowhere else
Visitor: so in every public wifi place I used to carry tab with me, it is now useless
Sanford: I am sorry to hear that.
Visitor: and to that, you have to add the inconvenience of not auto-rotate
Visitor: so, my initial question: any news of the fix, other than "we are working on it"?
Sanford: In this case, you need to send the Tab in for service so that our Samsung service technician will examine the unit and fix the issue.
Visitor: ??
Visitor: your co-mate technician a few days ago said you are working on a fix
Visitor: which will be transmitted OTA
Visitor: now I should send the tab from Greece to where?
Sanford: Yes, you are right. Now, you need to send the Tab in for service so that the Tab can be serviced.
Visitor: I bought it from Amazon.com in NYC and I live in Greece, where should I send the tab?
Sanford: You need to send the Tab to the service center in US. After filing the service request, you would receive a confirmation e-mail regarding the service center details.
Visitor: I guess postage paid by samsung, as it was your mistake the whole thing
Sanford: May I know the date of purchase of your Tab?
Visitor: Still I don't understand, why not transmit a fix through the internet? Why all this inconvenience of parcels going over the Atlantic
Visitor: it was around first days of July, I will check with my Amazon.com account
Sanford: I am sorry you feel that way.
Sanford: As it should be physically examined by the Samsung service technician, you need to send the Tab in for service.
Visitor: Come on my friend, how would you feel if a major company had uploaded a broken update, with no sufficient Quality Control?
Visitor: Thousands of people around the globe have the same problem, all these have to send a parcel to Samsung, USA?
Sanford: I once again apologize for the inconvenience.
Visitor: ok, thanks, so where is the link for the request?
Sanford: If for some reason the unit cannot be repaired, would you accept a factory reconditioned exchange unit?
Visitor: what is factory reconditioned exchange unit?
Sanford: Another Tab which is in a good condition would be given to you if your Tab cannot be repaired. Is that okay?
Visitor: ha! you should be kidding! I don't believe you propose that! A second hand Tab, just because you send to your customers a broken update?????
Sanford: I am sorry; I just asked you if you are wishing to accept. Not a problem.
Visitor: Really, I only need one answer, if possible
Visitor: Why don't you transmit a fix
Visitor: giving us instructions how to upgrade, this time properly
Visitor: or even downgrade again to a working 3.1 environment
Sanford: I am sorry; it is not possible to transmit the fix and unit needs to be physically examined.
Sanford: We would have surely helped , if we had any fix regarding the fix.
Visitor: Ok, I will consider my options.
Visitor: Please send me a link for the service request
Visitor: To fill the form etc. in case I decide so
Sanford: Here is the service request link to file a service request.
Desktop στο σπίτι: ubuntu 14.04 σε AMD Athlon II 435X3 (αναβάθμιση) με Samsung SSD 500GB
Άβαταρ μέλους
nikosal
Ubuntistas
Ubuntistas

Εκτύπωση

Re: ΜΗΝ αναβαθμίσετε το Samsung Tab σας σε 3.2

Δημοσίευσηαπό nikosal » 22 Νοέμ 2011, 20:01

...και αν το πιστεύετε, μόλις έβγαλαν ένα firmware που πέρασα μέσω του mac και φαίνεται ότι λύνει τα προηγούμενα προβλήματα. Χτες μου έλεγαν να το στείλω στις ΗΠΑ... Θα μας τρελάνουν;
Άβαταρ μέλους
nikosal
Ubuntistas
Ubuntistas

Εκτύπωση

Επιστροφή στο Gadgets με Λογισμικό Ανοιχτού Κώδικα