Για να γνωριστούμε...

...χαλαρή κουβεντούλα, γενικός σχολιασμός, φιλοσοφικές συζητήσεις, meeting point / γνωριμία

Συντονιστής: konnn

Για να γνωριστούμε...

Δημοσίευσηαπό teoferes » 14 Μάιος 2008, 23:10

Γεια σας παιδιά.
Πολύ χαίρομαι που σας βρήκα.
Γενικά με linux και ubuntu είμαι άσχετος.
Είμαι μέλος του Thessaloniki's Wireless Metropolitan Network (twmn).
Με την βοήθεια ενός φίλου που ξέρει αρκετά Linux είπαμε να στήσουμε καμια υπηρεσία στο δίκτυο μας.
Λοιπόν στήσαμε το xubuntu.
Στο οποίο φιλοξενώ κάποιες ιστοσελίδες δικές μου, μόνο για το δίκτυο μας.
Στήσαμε επίσης το "phpBB 2.0.22-3 (Debian) © 2001, 2005" προσπαθώντας να ασχολήθω, λίγο με forum.
Βάλαμε ένα dc client έτσι ώστε να μην χρειάζεται να έχω αναμένο συνέχεια τον υπολογιστή που δουλευώ.
Γενικά δοκιμάζουμε διάφορα πραγματάκια..
Αυτά τα λίγα από μένα.
teoferes
Υ.Σ. Μην είστε αυστηροί μαζί μου για τις λίγες γνώσεις περί linux, που έχω.
teoferes
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 14 Μάιος 2008, 22:41
Εκτύπωση

Re: Για να γνωριστούμε..

Δημοσίευσηαπό manosdoc » 19 Μάιος 2008, 01:18

Καλημέρα ;)

Και γω μόλις πέρισυ γνώρισα τον θαυμαστό κόσμο του Open-source και δη του Ubuntu.
Μην ανησυχείς, σιγά-σιγά, θα εξοικοιωθείς.
Κανείς δεν κάνει διαγωνισμό γνώσεων!
Το να προσπαθείς να συζητήσεις με έναν άνθρωπο που έχει απαρνηθεί την λογική του είναι σαν να δίνεις φάρμακα σε έναν νεκρό.
Άβαταρ μέλους
manosdoc
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 19 Μάιος 2008, 00:51
Εκτύπωση

Re: Για να γνωριστούμε..

Δημοσίευσηαπό ftso » 19 Μάιος 2008, 02:31

Χαιρετώ και εγώ,
λέγομαι Δημήτρης και ασχολούμαι με το ubuntu εδώ και ενάμιση χρόνο (με linux 2 περίπου).
Ελπίζω το forum (και το ubuntu) να αρχίσει να γίνετε πιο ενεργό απο θέμα μελών και αποτελεσματικό για αυτό χρειάζεται
η προσπάθεια όλων μας!
Καλός τον @manosdoc!(ωραίο avatar, εχμ...όχι αυτό εδώ ;) )
Άβαταρ μέλους
ftso
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 6409
Εγγραφή: 12 Μάιος 2008, 13:40
Τοποθεσία: Αθήνα
IRC: ftso
Εκτύπωση

Re: Για να γνωριστούμε..